גוד איבנינג איטליה! הפיצה כידוע, מקורה באיטליה. מהגרים שחצו את האוקיינוס והגיעו לארה"ב שמרו עמם באמתחת את המתכון המנצח ועד מהרה הוא הופץ ברחבי ארה"ב כמאכל דגל במסגרת תרבות המזון המהיר. מאמריקה הגיעה הפיצה לארצות נוספות כשהיא חוצה תרבויות ומגזרים ומתקבלת באהדה רבה כאחד המאכלים המהירים הידועים בעולם כולו. חם. מגרה. מהיר. אהוב על כולם – דוכן פיצה באירוע שלכם, אין מי שיתנגד.

דוכן פיצה – היסטוריה

חשבתם שתמיד הלכו בצק הפיצה ורוטב העגבניות שלובי זרוע? טעות. העגבנייה הגיעה למדינות אירופה רק בראשית המאה ה-16. בתחילה חשבו האירופאים שהיא רעילה ונמנעו מלאוכלה, אולם עד מהרה נופץ המיתוס ומעוטי אמצעים נהנו מירק מזין וטעים. נאפולי היתה הראשונה לעשות את השילוב בין רסק עגבניות לבצק פיצה. המאכל התברר כהצלחה מסחררת ונאפולי חגגה על פיצה מתובלת היטב.

מלכת נאפולי מתקינה תנור לבנים 

במאה ה-18 בקשה מריה קרולינה, המלכה של נאפולי, שיבנו במטבחה תנור לבנים ייעודי על מנת שתהיה לה זמינות מלאה לפיצה 24/7. מלכת איטליה מרגריטה, הזמינה בשנת 1889 אופה פיצות פופולרי בשם: רפאל אספוזיטו. רפאל זה הכין לה את מיטב הפיצות מפס הייצור שלו. פיצה אחת משולבת ריחן, עגבניות ומוצרלה הפכה למאכל האהוב עליה והיא נקראה על שמה של המלכה. פיצה מרגריטה – איך ניחשתם? (:

פיצות – הסוגים

כיפלנד – אטרקציות לאירועים מציעה דוכן פיצות טריות, חמות, טעימות ונוטפות גבינה צהובה מותכת. רגע, לפני שאתם מזמינים, כיפלנד כאן כדי לעדכן אתכם בסוגי הפיצות השונות ברחבי העולם: שיעור בפיצהזם.

הפיצה המסורתית – איטליה

קמח דורום, מים ושמרים – אלו הרכיבים היחידים של בצק פיצה איטלקית מסורתית. האיטלקים מרדדים את הבצק ביד (ללא עזרת מערוך!) ומכינים ממנו שכבה דקה ועגולה. מעל מוסיפים רטבים מתובלים ותוספות לפי הזמנה ומכניסים לתנור לאפיה בטמפרטורה של לפחות 400 מעלות. משך זמן האפיה כ-2 דקות לקבלת בסיס פריך ודק.

פיצה איטלקית מסורתית נחלקת ל-3 וריאציות עיקריות, ניתן להזמין דוכנים שונים על פי סוג הפיצה הרצוי
פיצה איטלקית מסורתית נחלקת ל-3 וריאציות עיקריות, ניתן להזמין דוכנים שונים על פי סוג הפיצה הרצוי

פיצה איטלקית מסורתית נחלקת ל-3 וריאציות עיקריות, ניתן להזמין דוכנים שונים על פי סוג הפיצה הרצוי:

  1. דוכן פיצה מרגריטה

פיצה זו היא הנפוצה ביותר בעולם, היא קרויה כאמור על שם מלכת איטליה ומבוססת על בסיס דק, רוטב עגבניות (שבושלו, רוסקו וסוננו) גבינת מוצרלה, בזיליקום טרי וזילוף שמן זית על שולי הפיצה. שימו לב שצבעי הדגל של איטליה תואמים את צבעי הפיצה. שם נוסף לפיצה זו הוא פיצה נפוליטנה על שם העיר נאפולי בה הומצא רוטב העגבניות.

  1. דוכן פיצה 4 גבינות

פיצה זו נחשבת למאכל גורמה, פחות מוכרת מפיצה מרגריטה. היא מבוססת על בצק, רוטב ו-4 סוגי גבינות: מוצרלה, גורגונזולה, פטה, גרנדה פדנו, פטריות ובצל ירוק.

  1. דוכן פיצה ביאנקה

פיצה לבנה, מבוססת על בצק ללא רוטב עגבניות כאשר את הרוטב המוכר מחליפים רטבים אחרים כגון רוטב פסטו, רטבים מבוססי ריקוטה או רטבי שמנת כמו בשמל. לעיתים לא תיוצר הפיצה בתוספת רוטב אלא בליווי גבינות ותוספות בלבד.

איזה דוכן פיצה תבחרו לכם?

אתם מוזמנים לארגן אירוע בזיקה לכל האורחים ולהציע דוכן פיצות חמות וטריות הישר מהטאבון. כיפלנד – אטרקציות לאירועים מזמינה אתכם ליהנות מאטרקציות לבת מצווה, אטרקציות לבר מצווה, ואטרקציות לאירועי חברה שונים עם דוכני פיצה מפנקים בשילוב אנשי צוות, מלצרים, שפים ומעצבי דוכן. הדוכן כולל הבאת טאבון לאירוע ואפיה במקום. דמיינו את האירוע שלכם עם ריח פיצה מרגריטה משגע שממלא את האולם – דוכן פיצות של כיפלנד, לאירוע ברמה אחרת.

כיפלנד – אטרקציות לאירועים ברמה אחרת

חברת כיפלנד מציעה מגוון סוגי אטרקציות ודוכני מזון כמרכיבים של אירוע מושלם באמת. מארגנים יום הולדת? חוגגים בת מצווה? ניתן להזמין באתר מגוון אטרקציות כגון: עמדות מולטימדיה, שולחנות משחק וכן מתנפחים על מנת לשדרג את המסיבה ולהפוך אותה לחוויה בלתי נשכחת. צרו עוד היום קשר עם כיפלנד להזמנת חבילת אטרקציות מושלמת בהתאמה אישית לאירוע שלכם.

Leave A Reply