מארגנים יום הולדת, אירוע כיתתי או מסיבת גיבוש לצוות עובדים? יש לנו את כל מה שאתם צריכים כדי להפעיל את החבר'ה, לספק עניין וגם אתגר ולהפוך את האירוע למדובר וזכיר יותר, שאף אחד לא ירצה ללכת ממנו הביתה. קבלו 6 עמדות מולטימדיה מדהימות לצורך המטרה:

למה להציב עמדות מולטימדיה באירוע שלי ומה זה נותן?

משחקים תמיד מתקבלים בברכה במפגשים חברתיים. לא משנה אם זו יום הולדת בהפתעה או אירוע גיבוש כלשהו, המשתתפים תמיד נהנים להשתתף בדברים מקוריים ויוצאי דופן, שמועברים בדרך משחקית ומעניינת. מכיוון שלא לכל המקרים יתאים מפעיל ועדיין יש צורך בגיוון האירוע – עמדות מולטימדיה נותנות את המענה המושלם ולא בכדי הפכו בשל כך לטרנד אירועים בולט.

אז אילו עמדות משחקים אפשר למצוא? מ-SP4 ועד XBOX, דרך משחקי גיימינג לבנים ולבנות ועד סימולטורים מדליקים – בכיפלנד תמצאו שלל חבילות אטרקטיביות לאירוע, לפי תקציב ובהתאם לכמות המוזמנים. 

עמדות המשחקים הכי שוות לאירועים:

עושים שרירים עם מכונת פטיש הכוח 

זה הזמן להראות עד כמה חזקים אתם ולהכות בשטח המסומן באמצעות פטיש, כדי לנסות לקבל תוצאה כמה שיותר גבוהה על גבי המסך. מדובר במכונת משחק שמתאימה למבוגרים ולילדים כאחד וסביר להניח שכל משתתפי האירוע ירצו בשלב כזה או אחר לנסות את מזלם.

בוסט של נוסטלגיה עם מכונת הארקייד רטרו

אין עליכם בלאכול מהר את התותים של פאקמן? הייתם אלופים בלתת נוקאאוטים בלתי נשכחים לסאב זירו? חושבים שאתם טובים בלתפעל לא רק את מריו, אלא גם את לואיג'י? הנה מכונת הרטרו המושלמת שתשאב את הפוקוס מכל המוזמנים ותחזיר אותם לאחור, עם שורה של משחקים נוסטלגיים מדהימים.

עמדת כדורסל בול כמו של המשחקיה

לקלוע לסל כשהמסך סופר לכם את הניקוד וצועק בקול על עשר השניות האחרונות? כן, לגמרי! עמדת כדורסל אלקטרוני היא להיט בכל מקום שבו היא נמצאת, מתגמלת את המשתתפים בהרבה מאוד אדרנלין ומותירה טעם של עוד לאירוע כולו. העמדה משתלבת נפלא גם באירועי קונספט שנוגעים לעולמות המשחק והספורט, בריאות וצורך כולל בניתוק המוזמנים מהסמארטפון. 

עמדת כדורסל בול כמו של המשחקיה
עמדת כדורסל בול כמו של המשחקיה

Just Dance שילהיב את כל הילדים

מי מהילדים לא אוהב לרקוד מול תנועות המסך לצלילי הלהיטים הכי אהובים? המשחק שמקפיץ בנים ובנות כאחד יכול להשתלב בכל יום הולדת, בת מצווה והפקה לילדים ואפשר לראות כיצד הוא תופס חלק עצום מזמן האירוע, אפילו כתחליף למסיבת הריקודים או בשילוב איתה. כל שצריך לעשות הוא לבחור את השיר הרצוי, להתחיל לרקוד בדיוק כפי שרוקדות הדמויות על המסך ולקבל ציון לפי דיוק התנועות. 

מתגלגלים עם זה בסימולטור סקייטבורד

תחום הסימולטורים באירועים צובר תאוצה מדהימה ובצדק – הרי איפה עוד אפשר ליהנות סתם כך מפעילות ספורטיבית ומקפיצה, שמדמה את הדבר האמיתי? סימולטור הסקייטבורד מדמה נסיעה מדליקה על אחד מכלי הנסיעה הכי מעניינים ומאתגרים פיזית, תוך שאפשר להתנסות בקפיצה ותזוזה עליו, בדיוק כמו סקייט אמיתי. 

Guitar Hero על נירוונה לייק א פרו

כולם אוהבים להדגים את ה"אייר גיטר" שלהם מפעם לפעם על הרחבה, אבל מה עם הדבר האמיתי? משחק גיטר הירו האהוב יכול להיות כוכב האירוע שלכם, תוך שילוב בין נגינה פיזית על גיטרת המשחק, מוזיקה ומסך אינטראקטיבי – הנאה אמיתית לילדים ובוגרים כאחד, בכל סוגי האירועים האפשריים.

Leave A Reply