להאזנה:

אם אתם מכוונים לאירוע מקורי, מהנה ויוצא מהקופסה, השכרת מתנפחים לאירוע שלכם היא כל מה שדרוש להפעלה מדהימה וממושכת. אז למה היא עדיפה ולמי תתאים? כל הפרטים לפניכם:

מתנפחים צבעוניים ומשמחים

השכרת מתנפחים מעניקה לכל אירוע אופי תוסס ומשחקי. המתנפח הצבעוני מוסיף לתפאורה המקומית ומעשיר אותה במשהו דומיננטי ומושך מאוד את העין. זו למעשה הסיבה שבגללה המתנפחים מגיעים במנעד עצום של סגנונות וצבעים, המאפשרים לילדים לגלות עניין במתנפח שנמצא לפניהם, תוך שהוא משתלב באופי החגיגה הרצויה.

המתנפח המושכר גם מאפשר לחוגגים לגבש לעצמם פתרון להפעלה מושלמת, נוחה ונגישה לכל הילדים, תוך שהאורחים המבוגרים נהנים מאתנחתא והילדים החוגגים כמובן נהנים יחד עם כל החברים בלי גבול. 

לאיזה גילאים תתאים השכרת מתנפחים?

את המתנפחים אפשר לשכור למגוון גדול של אירועים: החל מיום הולדת ומסיבת הפתעה ועד אירוע משפחתי או עם חברים מכל סוג. גם מפגש כיתה בחצר או אפילו מסיבת פיג'מות יוכלו להנות בקפיצה ושעשוע על המתנפח, כך שהחוויה עצמה תתאים לכל גיל.

לגילאים קטנים, לרוב בין שנתיים לארבע שנים, יתאימו מאוד מתנפחים קטנים ונמוכים, שיש להם רחבה מגודרת והם אינם מתנשאים לגובה, כך שקל לעלות עליהם. מתנפחים אלה יתאימו גם לשטחים קטנים יחסית, כמו הגינה או אפילו במרפסת, כמובן תלוי בהיקף המשתתפים ובמגבלות הפיזיות של המבנה.

גילאי 4-5 ומעלה, כבר יעדיפו מתנפחים בסדר גודל משמעותי יותר, עליהם אפשר לטפס ובתוכם אפשר לקפוץ ולהתגלגל ללא הפסקה. כאן כבר אפשר לשלב מתנפחים שיש בהם חלוקה גדולה יותר לאזורים וטיפוס עם מגלשה.

בגילאי 7-8 כבר יש העדפה למתנפחים הרבה יותר רציניים, שמעניקים לילדים עניין ואקשן צרופי הנאה. מתנפחים אלה יכולים לכלול קונספט מסוים כמו זירת כדורגל מתנפחת או כדורסל, מסלול נינג'ה או ווייפאאוט מהנים ומצחיקים או טיפוס הרבה יותר גבוה והנאה ממגלשות מהירות. כמובן שכאן גם מתנפחי המים בהחלט באים בחשבון, בייחוד אם אפשר להחליק ולשכשך בכיף. 

אז מהם היתרונות הגדולים של השכרת מתנפחים לאירוע?

אירוע תוסס, מקפיץ וצבעוני

המתנפחים שנמצאים בשטח האירוע מקשטים אותו ובולטים למרחוק, כך שהם מעניקים לחגיגה את האופי הרצוי לה כבר מרגע הכניסה ומכוונים את הקונספט השולט של האירוע. יש מתנפחים שיתאימו מאוד למסיבות בקונספט ספציפי, כמו למשל זירת כדורגל, טירה לנסיכות, מתנפח כבאית ועוד. תוכלו לשוחח איתנו בכל עת כדי למצוא את המתנפח המתאים ביותר או להתרשם ממגוון ההצעות שנמצאות באתר. 

אירוע תוסס, מקפיץ וצבעוני

התאמה לכל המשתתפים

עובדתית, כל הילדים נהנים מקפיצה וטיפוס על המתנפחים. אבל מה לגבי מבוגרים? ובכן, גם הם נהנים לא פחות מהמרחב והעניין שמעניקים המתנפחים כך שאת הגדולים והמרשימים תוכלו למצוא גם באירועי מבוגרים רבים, החל מאירועי חברה שונים ועד חתונות וימי הולדת. מדובר במתנפחים שיתאימו כמובן למבוגרים בשל גודלם או כמות המשתתפים המקסימלית, מרביתם בהחלט מתאימים גם לילדים ומאפשרים גיבוש וזמן איכות משותף. 

מחירים אטרקטיביים

השכרת מתנפחים לאירוע איננה עניין יקר במיוחד, כך שבמחיר אטרקטיבי ובהשקעה מינימלית, ניתן להשיג אירוע חגיגי ומלא באקשן ולבסס את המתנפחים כאטרקציה המרכזית ושוברת שגרה, מותאמת לקונספט החגיגה ולכל יתר הפעילויות שתרצו לכלול. 

חגיגה מושלמת, תוססת ומלאה אנרגיות

מתחשק לכם ג'ימבורי ענק ומלהיב? מתנפח משחקי שאפשר לקפוץ עליו ולהשתולל מהווה את הבונוס המושלם לכל אירוע. לצפייה במחיר המתנפחים וקבלת הצעת מחיר למתנפחים משולבים ואפשרויות נוספות לאירוע שלכם – צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.

Leave A Reply