הגיל הזה בו הילדות נושקת לנערות הוא שלב מתעתע, מצד אחד היא בהחלט נערונת – כלומר עצמאית, בעלת דעה ועסןוקה עד למעלה מהראש בענייני חברה מסעירים ומנגד, ספיחי ילדות עוד מזכירים שעד לא מזמן היא בסך הכל היתה ילדה חמודה וכשאף אחד לא רואה היא שומרת נאמנות למצעד בובותיה… טוב, נגיע לתכל'ס, מסיבת בת מצווה: מה בתוכנית – אטרקציות לילדים או למבוגרים? קראו על אטרקציות לבת מצווה הכי מבוקשות המשלבות את התכונות האולטימטיביות כך שנערות בנות 12 פשוט יפרחו. אטרקציות לבת מצווה – מתכננים אירוע מושלם.

אטרקציות  לבת מצווה שממלאות מספר פונקציות בו זמנית

כדי לגרום לבנות העשרה הצעירות ליהנות באירוע, חשוב לדאוג לתוכנית שתפנה למספר צדדים באישיותן: החלק הילדותי חובב ההשתובבות והפעילות לצד החלק הבוגר שוחר החשיבה והאינטלקט. איך מספקים את כל הצרכים גם יחד? חברת כיפלנד – אטרקציות לאירועים מזמינה אתכם להיחשף למגוון האטרקציות הפופולריות ביותר לאירועי קיץ 2023 במסיבות בת מצווה – בוגר, שובב, מאתגר ומותאם אישית – אטרקציות לבת מצווה של כיפלנד.

אטרקציות מבוקשות לבת מצווה – אירועי קיץ 2023 

חוגגים אירוע בקיץ? הכירו את האטרקציות שהן להיט באירועי הקיץ של השנה הקרובה:

תא צילום לאירועים

מאפיין בולט של גיל ההתבגרות הוא התעניינות רבה בנראות החיצונית, מילדה שטופחה על ידי ההורים מגלה הנער מודעות עצמית ומגבשת לה זהות. בני נוער רבים אוהבים להצטלם בקונספט רגיל או כתמונות סלפי. אחת החוויות המרגשות עבורם הינו תא צילום לאירועים:

מהו תא צילום לאירועים?

תא צילום לאירועים הינו תא שקוף בגודל בינוני. בתוך התא ישנו מסך ובו מותקנת עדשת מצלמה. המסך משמש כמסך סלפי ומאפשר צילום מהיר של האורחים. בתוך תא הצילום השקוף מקובל להניח ציוד מתאים לצילומים ספונטניים: תחפושות, שלטים, עיצובים מעניינים ואביזרים נוספים. באמצעות האבזור ניתן לעצב תמונה מיוחדת ובלתי שגרתית. ניתן להצטלם בתא הצילום כיחיד, כזוג או בקבוצה.

את התמונות מקבלים הנוכחים באירוע על מגנט בתוספת כיתוב קטן למזכרת.

שולחנות משחק אטרקטיביים

חולמים על מסיבת בת מצווה מגבשת באווירה משוחררת? שולחנות משחק מסוגים שונים גורמים לפתיחות, מחממים את האווירה ומספקים תוכנית שמשלבת חשיבה, פעילות ואינטראקציה חברתית. בני עשרה ייהנו מאוד לבחור בשותפים למשחק ולהוציא אנרגיה בחוויה מצחיקה ומלאת הווי.

אילו שולחנות משחק ניתן לבחור עבור אטרקציות לבת מצווה

באתר כיפלנד תחת הכותרת:'אטרקציות לבת מצווה' ניתן לפגוש במגוון סוגי שולחנות משחק. ניתן לבחור בסוג אחד כאטרקציה צדדית או בחבילת שולחנות משחק כפעילות מרכזית:

  • שולחן כדורגל – שולחן חוויתי המדמה את המשחק הספורטיבי המוכר בגרסה שולחנית. המטרה – הכנסת הכדור לשער היריב באמצעות הנעת שחקני פלסטיק התלויים על מוטות ומותקנים בבסיס השולחן. משחק ממכר, מתאים לחובבי התחרותיות שבינינו. כיפלנד – אטרקציות לאירועים מציעה שולחן כדורגל במידות סטנדרטיות ושולחן כדורגל ענקי לבחירתכם.
  • שולחן הוקי אוויר – שולחן הוקי אוויר הינו שולחן משחק חלק שתחתיו מותקנים מאווררים עוצמתיים. המטרה: יש להכניס את לוחית הפלסטיק לשער של היריב. האוויר המכוון כלי הלוח וגורם לתנועה מהירה וחלקה של הלוחיות. משחק פעיל וזריז במיוחד. המשחק דורש מהירות ידיים, תאום עין יד ותקשורת בין אישית מפותחת.  ניתן לשכור שולחן הוקי אוויר בגרסה עבור 2 שחקנים או שלושה.
  • שולחן פינג-פונג – שולחן פלסטיק קל שבמרכזו רשת. השחקנים צריכים להטיל את כדור הפינג פונג אל השולחן באמצעות מחבט ייעודי מבלי שהכדור ייפול. משחק אינטראקטיבי מסעיר עתיר פעילות ואנרגיה. יתן לשכור שולחן פינג פונג עבור 2 שחקנים בו זמנית או 4 שחקנים בו זמנית. 
  • שולחן קליעה למטרה – ניתן לשכור עמדות קליעה למטרה מסוגים שונים (קליעת כדור לחור, קליעת חיצים, הפלת פחיות, השחלת חישוקים ועוד). את העמדות ניתן להזמים בתוספת כיסוי "חצאית" מפוספס ליצירת אווירת יריד אותנטית. משחקים תחרותיים ומאתגרים ועם זאת קלים ומתאימים גם לילדים במידה ומשתתפים באירוע.
  • שולחן ביליארד – שולחן הסנוקר הידוע בחיפוי האריג הירוק. מטרת המשחק: השחלת כדורי עץ אל תוך כיסים מיוחדים המחוברים ללוח השולחן באמצעות מקל עץ מאורך. משחק הדורש חשיבה, מיומנות, סבלנות ומוטיבציה. מתאים לבנות 12 ומעלה.
  • שולחן פוקר – בכיפלנד תוכלו לשכור שולחן "טקסס הולדם" המתאים לעשרה שחקנים בו זמנית. השולחן מחופה בלבד דוחה נוזלים ומאפשר שתיה באווירה נינוחה. שולחן הפוקר מגיע עם כל הציוד הנדרש למשק חוויתי ותחרותי במיוחד.

מתנפחים לבת מצווה

עוד תחום המהווה אטרקציות לבת מצווה מוצלחות במיוחד הינו תחום המתנפחים. חשבתם שמתנפחים זה לגיל הרך? כיפלנד מפתיעה עם מגוון סוגי מתנפחים עבור מתבגרים, בני נוער ואפילו מבוגרים. תוכלו לשלב מספר סוגים על מנת להביא מתקנים מתאימים לכל השהוים באירוע. אם במקום האירוע יש בריכה תוכלו לבחור במתנפחי מים שיאפשרו גלישה הישר אל תוך הבריכה וינצלו את תנאי השטח בצורה מקסימלית. תוכלו לבחור במתקנים אתגריים הכוללים פעילו תחרותית כמו: מתנפח מסלול מכשולים ומתנפח הישרדות. מתקני מתנפחים אתגריים – למסיבת בת מצווה מוצפת אדרנלין.

עמדות מולטימדיה לבת מצווה

בני הנוער יצביעו ברוב קולות על עמדות מולטימדיה עבור אטרקציות לבת מצווה המדליקות ביותר. עמדות מולטימדיה של כיפלנד כוללות טכנולוגיות חדשניות, מסכים איכותיים וסימולטורים מתקדמים. תוכלו להקים מתחם מולטימדיה אטרקטיבי בעזרתו של איש צוות מטעם החברה. צוות ניהול של המתחם יוכל לסייע בכל בעיה ולדאוג לכך שהאירוע יתנהל על הצד הטוב ביותר.

דוכני מזון

מסיבת בת מצווה וכיבוד עשיר הן כמו מילים נרדפות. בכיפלנד תוכלו למצוא מגוון ענק של אפשרויות הגשה עבור דוכני אוכל מתרבויות שונות. תוכלו לשכור דוכן פיצה איטלקי, טורטיה מקסיקנית, פלאפל ישראלי וגלידה אמריקאית. שווארמה, שניצלונים וצ'יפס, מרקי חורף עשירים, נקניקיות ועוד סוגים שונים של מאכלים.

בנוסף, ניתן להזמין דוכני קינוחים ובר מתוקים כולל מפל שוקולד ועגלת גלידה. אנשי צוות של כיפלנד ישמחו לערוך, לעצב, להכין במקום ולהגיש בצורה אסתטית ונקייה במיוחד. והטעם? שאלו את מי שכבר ניסה… 

כיפלנד – אטרקציות מובילות לבת מצווה

חברת כיפלנד – אטרקציות לאירועים מובילה בעיצוב חווית אירוע מושלמת כולל השכרת אטרקציות, ציוד ודוכני מזון לאירועי בת מצווה ועוד. צרו קשר עוד היום עם מומחי ההפקה של כיפלנד לתכנון אירוע מושלם במחיר משתלם ובסגנון שהאורחים ירצו לשחזר. אירוע בת מצווה שלא יישכח? חברו לעוד עשרות אירועים מוצלחים עם האטרקציות של כיפלנד והכתירו את האירוע שלכם כהצלחה כבר מעכשיו.