דוכן שווארמה לאירועים – אטרקציה באירוע שלכם

איזה אוכל יכול להיות אטרקטיבי, שמלהיב את כל האורחים באירוע? בכל פעם מחדש אנחנו מוצאים את עצמנו מחפשים איך לצאת מהקופסה, וכיצד למצוא את הכיבוד הייחודי שישבור שגרה. פעם נבחר ארוחה בשרית, ולעיתים חלבית. מגשי אירוח, ואולי בכלל עדיף ארוחה צמחונית על טהרת הירקות? על האפשרות של דוכן שווארמה לאירועים חשבתם? אם לא – בואו והכירו את דוכן המזון המדהים הזה. דוכן שווארמה ישדרג את האירוע שלכם, וישביע את כל האורחים במלוא ההנאה והתאבון.

אין כמו דוכן שווארמה לאירועים עם שווארמה טרייה ועסיסית. השווארמה נצלית במקום האירוע כדי לפנק את האורחים שלכם.
תוכלו להזמין דוכני שווארמה לאירועים לכל סוגי האירועים ובכל מקום שרק תרצו.
אם תרצו נגיש לכם אותה בפיתה, לאפה או אפילו בצלחת, בליווי צ'יפס חם ומגוון סלטים ורטבים משובחים שישדרגו לכם את המנה!

מה אתם מקבלים באירוע עם דוכן שווארמה?

אם אתם סבורים שקבל היעד באירוע אוהב בשר, במיוחד אם הוא מגיע בווריאציה אורגינלית של גלגל שווארמה מתגלגל ונוטף, זו בהחלט אופציה טובה וגם זמינה. ואם האופציה הזו טרם מוכרת במחוזכם, זה הפתרון המוצלח ביותר! כיצד אפשר לארגן אירוע כזה? איך תוכלו להעמיד לרשות האורחים שלכם את השווארמה הטרייה והריחנית בדיוק כמו שהם אוהבים? באמצעות עמדת שווארמה לאירועים! השירות כולל כל מה שצריך לאירוע מושלם וכיבוד משביע וטעים במיוחד. אתם מזמינים דוכני שווארמה לאירועים, ומכאן ואילך הסרתם את העול מעל הכתפיים שלכם.

  • גלגל שווארמה – אנחנו מביאים למקום האירוע גלגל שווארמה מעוצב ונאה, ממש כמו בחנות האוכל המוכן… הגלגל מוסיף נופך משלו לאירוע ולמראה, מציג את הבשר המגרה מול עיני הנוכחים ובהחלט מעורר תאבון.
  • בשרים לבחירה – מזמיני הדוכן יוכלו לבחור את הבשר הרצוי להם. ניתן לבחור בין הודו נקבה, פרגיות או בשר כבש. כך שהבחירה בידיים שלכם, כי שהאוכל יהלום את האירוע ויתאים לתקציב וגם לטעם האישי.
  • תוספות וסלטים – אנחנו מגישים לצד השווארמה תוספות וסלטים לבחירתכם. מתאים ואהוב במיוחד עם צ'יפס, סלטי ירקות, כרוב, חמוצים ועוד. אתם בוחרים את הסלטים שיהיו נוכחים באירוע שלכם. להשלמת המנה המוגשת לכל אחד מהאורחים.
  • רטבים – גם את הרטבים תוכלו לבחור. טחינה, עמבה ואולי חומוס. אז מה האורחים שלכם יעדיפו אצלם בצלחת?
  • צורת הגשה – איך תרצו את השווארמה באירוע? בצלחת? בפיתה? אולי עם לחמנייה? מבחר האפשרויות רחב, ואתם תוכלו לבחור את מה שמתאים ואהוב עליכם מכל. צורת ההגשה תיבחר גם בהתאם לאווירה באירוע וכן לצורת העריכה במקום.

איך מתנהל האירוע?

לאירוע שלכם מגיע הצוות המיומן והאדיב של כיפלנד עם כל הציוד והאוכל. כמו כן יהיה לאורך האירוע כולו דייל שיהיה אחראי על חלוקת השווארמה לכלל האורחים. כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהאירוע יתנהל בצורה מקצועית, וכל אורח יקבל את המנה שלו בצורה מסודרת ומקצועית.

בואו ליהנות עם כיפלנד!

רוצים אירוע של כיף אמיתי? קהל היעד שלכם אוהב אוכל טוב ובשרי, עם כל התוספות בלי דילוגים? לנו בכיפלנד יש כל מה שאתם צריכים לאירוע מושלם. אוכל טוב, הגשה אסתטית, ציוד מתקדם ודייל אדיב וחייכן.

מעוניינים בדוכן שווארמה באירוע הבא שלכם? צרו קשר עם כיפלנד והזמינו דוכן שווארמה לאירועים במחיר הכי משתלם!

קבל הצעת מחיר

מה כולל דוכן שווארמה לאירועים?

  • דוכן מעוצב, נקי ודקורטיבי.
  • גלגל שווארמה – גלגל אמיתי ממש כמו בדוכן שווארמה שכונתי!
  • סוגי בשרים לבחירה: נתחי פרגית/הודו נקבה/בשר כבש בתיבול מיוחד.

מגוון סלטים ורטבים לבחירה לדוכן שווארמה

  • סלטים: ירקות קצוץ, גזר פיקנטי, בצל סגול, כרוב לבן/אדום וחמוצי הבית.
  • רטבים: חומוס, טחינה, עמבה וחריף.
  • חמוצים: מלפפון חמוץ, זיתים.

מנת שווארמה מוגשת בפיתה או בלאפה (גם בצלחת) בליווי צ'יפס המטוגן במקום.

לצפייה בשאר דוכני מזון לאירועים