עולם האירועים הרחיב את אפשרויות הכינוס. כיום ניתן לעצב אירועים בכל מקום: שדות, יער אקזוטי, חוף ים, פארקים, חצרות ומרפסות. אנשים רבים מעדיפים לקיים אירוע בסגנון אישי מחוץ לאולמות האירועים הקונבנציונליים. עד כאן נשמע מעולה. כעת נשאר רק להזמין פינות ישיבה אלטרנטיביות התואמות את אופי האירוע. חברת כיפלנד – אטרקציות לאירועים מציעה לכם מגוון פתרונות ישיבה לאירוע בהתאמה לסוג האורחים, לגילם ולסגנון האירוע.

תרגישו בבית

אנשים הקדישו זמן, התלבשו ובאו מרחוק לאירוע שלנו, האלמנט הכי חשוב באירוע הוא פינות ישיבה מסודרות ונוחות שיגרמו להם לשמוח על כך שבאו לחגוג איתנו. המטרה שלנו היא למצוא את פתרונות הישיבה האולטימטיביים עבור האורחים.

יש לחלק בין סוגי מוזמנים שונים: במידה והמוזמנים לאירוע הם אנשים מבוגרים ומכובדים חשוב לארגן להם כיסאות אישיים נוחים לצד שולחנות ערוכים בקפידה, או לחילופין כיסאות לצד כיבוד ערוך לבר. באירוע שבו רוב המזומנים הם ילדים ניתן להפתיע עם פתרונות ישיבה כיפיים במיוחד: פופים צבעונים במרקם רך ומפנק, כריות עבור מושבים בשלל צבעים ופוטונים נמוכים. פוטונים הם הבחירה המועדפת על צעירים, ילדים ומבוגרים כאחד. הם מהווים מושבי זולה ומעודדים גיבוש וקירוב בין המוזמנים לאירוע.

שמשיות לאירועים
שמשיות לאירועים

סוגי פינות ישיבה אלטרנטיביות של כיפלנד

חברת כיפלנד – אטרקציות לאירועים משווקת מספר סוגי פינות ישיבה אלטרנטיביות. הכירו את ההיצע המגוון:

פינות זולה להשכרה

פיצוחים, נרגילות, אווירה חברית – למה אתם יכולים לצפות יותר באירוע שלכם?! פוטונים ופינות זולה הן אלמנט ששובר קרח, מוריד מחסומים ומזמין את האורחים לישיבה נינוחה ומשוחררת. המושבים הנמוכים המציעים תמיכה רכה לגב באמצעות כריות צבעוניות מהווים הזמנה לישיבה מפנקת עבור אורחי האירוע שלנו. פוטונים ופינות זולה – פינות ישיבה אלטרנטיביות מומלצות.

שרפרפי קש 

על מנת לשדרג את פינת הזולה באירוע ניתן להוסיף שרפרפי קש עגולים במגוון צבעים. השרפרפים הם אופציה מגניבה עבור פתרונות ישיבה לילדים בסגנון אתני. כיפלנד מציעה שרפרפים מעוצבים קלועים באמנות ייחודית לעיצוב פינת זולה מקורית ומעוררת השראה שמהווים אטרקציה לבר מצווה לבת מצווה ולאירועים נוספים..

ספסלי זולה

ספסל זולה הינו אחד מפתרונות הישיבה המוכרים והפופולריים ביותר. ספסל זולה ישתלב בצורה מושלמת באירועי חברה, בימי הולדת, במסיבות משפחתיות, עם חברים ועוד. בהזמנת ספסל תקבלו ספסל עץ נמוך לצד מזרן פוטון ו-2 כריות צבעוניות לבחירתכם.

שמשיות לאירועים

על מנת להפיק אירוע חוץ קיצי מהנה תחת השמש הישראלית וקרינתה, יש לדאוג להצללה של פינות הישבה. אירוע חוץ בקיץ הינו אתגר של ממש. באמצעות שמשיות איכותיות בעלות שוליים רחבות ניתן להשיג צל והגנה מפני החום. 

חברת כיפלנד מציע שמשיות איכות שיאפשרו לכם לארח ולהפיק אירוע בכל מקום וכל זמן.

השכרת מחצלות לאירועים

חברת כיפלנד מציעה מחצלות רחבות וארוכות לשימוש באירועים על חופי ים, בפארקים ובגינות. המחצלות איכותיות ומאפשרות ישבה על הקרקע בתור ה נוחה ונקיה. מחצלות מתאימות במיוחד עבור אירועים עם ילדים.

עיצוב אירוע בעזרת פינות ישיבה אלטרנטיביות

באמצעות פינות ישיבה אלטרנטיביות ניתן לעצב אירוע טבע צבעוני ועליז או מלא יוקרה. התאימו את צבעי ספסלי הזולה או הפופים לצבעי המפות, התאורה והפרחים ועצבו אירוע מושלם בו כל פריט מתכתב עם הקונספט הכללי.

תוכלו להתייעץ עם מומחי החברה לבחירת פינות ישיבה אלטרנטיביות בהתאמה מושלמת לאירוע שלכם. נציגי כיפלנד לשירותכם. צרו קשר עכשיו לקבלת ייעוץ והצעת מחיר לאירוע שהאורחים ישבו בו טוב.