אין ספק כי הפקה של כל אירוע דורשת לא מעט פעולות תכנון – ובראשן האוכל שיוגש באירוע. בעוד שבעבר נהוג היה להזמין אוכל מחברת קייטרינג למרבית סוגי האירועים, כיום קיימת אלטרנטיבה נוספת לעניין זה, בדמות דוכני מזון לאירועים. איך בוחרים דוכני מזון כאלה? לפניכם המדריך השלם.

איך בוחרים דוכני מזון לאירועים?

כיום קיים מגוון רחב למדיי של דוכני מזון שניתן להזמין לאירועים, ולעיתים, השפע הגדול עשוי לבלבל את מרבית האנשים ולגרום להם להזמין כמות גדולה יותר של דוכני מזון מהנדרש, או לחילופין, להזמין דוכנים אשר אינם תואמים באופן מוחלט את צרכי האוכל באירוע. על מנת לבצע בחירה טובה של דוכני מזון לאירועים, מומלץ לתת את הדעת בראש ובראשונה של שלושת הפרמטרים הבאים: 

  • כמות המוזמנים – כמות המוזמנים משפיעה באופן ישיר על כמות האוכל שנרצה להזמין לאירוע. חשוב להבין כי גם כאשר אנו מעוניינים להפיק אירוע גדול ומגוון ככל הניתן, במרבית המקרים אין צורך ממשי בהזמנת אלפי סוגי דוכני מזון שונים לאירוע. לעיתים קרובות, צמצום הכמות למספר דוכני מזון בודדים תהיה הבחירה הטובה והחסכונית ביותר, ובייחוד כאשר בחירה זו נעשית ביחס למספר האנשים הצפויים לנכוח באירוע.
  • סגנון האירוע – טרם הזמנת דוכני מזון לאירועים, חשוב מאוד לתת את הדעת על סגנון האירוע. באירועים רשמיים יותר, לרוב נידרש גם לאוכל מעט יותר רשמי, כמו למשל דוכן המבורגר איכותי, ואילו באירועים "קלילים", העדיפות תהיה להזמין דוכני מזון פשוטים יותר, כמו למשל דוכן צ'יפס ודוכן נקניקיות, אשר יתאמו את מהות וסגנון האירוע וישתלבו בו באופן טוב.
  • ממוצע הגילים של האורחים – הגיל של האורחים המוזמנים לאירוע, משחק תפקיד משמעותי בסוג דוכני המזון שנזמין אליו. בעוד שעבור מבוגרים, ייתכן כי הבחירה הטובה ביותר תהיה דוכן כמו דוכן פלאפל, דוכן שווארמה, דוכן שייקים, דוכן יוגורט ועוד, עבור מוזמנים צעירים בחירה הגיונית יותר תהיה דוכן פיצה, דוכן נקניקיות, דוכן וופל בלגי או דוכן קרפ צרפתי, עגלת גלידה אמריקאית או דוכן גלידה, דוכן צ'ורוס ועוד.

מה לגבי החברה המספקת את דוכני המזון?

עניין חשוב נוסף שיש לתת עליו את הדעת, הוא החברה המספקת דוכני מזון לאירועים. חשוב להבין כי בשוק קיימות כיום לא מעט חברות אשר מספקות דוכני מזון למגוון של סוגי אירועים שונים. עם זאת, לא כל החברות הללו הן בהכרח חברות איכותיות, אשר מסוגלות לספק ללקוחותיהן דוכני מזון לאירועים ברמה גבוהה, תוך שמירה על איכות חומרי הגלם, טריות החומרים, הסדר, האסתטיקה וחשוב מהכל – הניקיון. על מנת שתוכלו להבטיח כי דוכני המזון שהזמנתם לאירוע עומדים בדרישות אלה, רצוי לבדוק את כל הפרמטרים הללו היטב מול החברה או הגוף אשר מהם אתם מזמינים את דוכני המזון. עניין זה יבטיח כי דוכני המזון שהוזמנו לאירוע לא יהיו רק מגוונים, אלא גם איכותיים וטעימים במיוחד.

איך בוחרים דוכני מזון לאירועים?
איך בוחרים דוכני מזון לאירועים?

Leave A Reply