לילדים שלכם יש יום הולדת? אתם בטח מתרגשים – והם בטח מתרגשים אפילו יותר! ילדים מחכים המון זמן ליום ההולדת שלהם ולמסיבת יום ההולדת שתגיע איתו. לצד כל ההתרגשות והכיף, ארגון מסיבת יום הולדת בבית לכל החברים יכול להיות גם מבלבל ומאתגר. בכל זאת, יש הרבה החלטות לקחת ודברים שצריך לתכנן.

אז איך מארגנים מסיבת יום הולדת בבית שתקלע בול לטעם של הילדים שלכם? ארבעת הצעדים הפשוטים הבאים יעזרו לכם להתחיל:

בחרו נושא למסיבה

הרבה מסיבות יום הולדת לילדים הן בנושאים שמגדירים את המסיבה ומשליטים את הסגנון על האירוע כולו. חשוב להתייעץ עם ילד יום ההולדת ולוודא איזה נושא מדבר אליו בשנה זו. יכול להיות שתהיה זו מסיבה בנושא של גן חיות, מסיבת חלל, גיבורי על, נסיכות, פיראטים, מסיבה שקשורה לסדרת טלוויזיה אהובה וכדומה. הנושא יכול להשפיע על אספקטים שונים במסיבה – למשל צבעי הקישוטים, הלבוש במסיבה, האוכל, הבידור ועוד. 

בחרו נושא למסיבה
בחרו נושא למסיבה

אטרקציות מרכזיות במסיבה

אחרי שבחרתם נושא למסיבה זה הזמן להבין מהי האטרקציה המרכזית של מסיבת יום ההולדת הזו. האטרקציה תלויה בגיל הילדים, בסגנון המסיבה ובנושא שלה. לדוגמה, אולי תרצו שהאירוע המרכזי יהיה הופעה של ליצן או קוסם. אופציה נוספת היא מתנפחים להשכרה שיכולים להיות ההיילייט של המסיבה. אם יום ההולדת מתקיים בקיץ, תוכלו לבחור גם השכרת מתנפחי מים, כמו מגלשות מים ובריכות. אופציה שלישית היא השכרת שולחנות משחק ליום הולדת, כמו משחקי כדורגל שולחן, הוקי שולחן, ביליארד וכדומה. בגילאים קטנים יותר תוכלו לפזר בבית צעצועים איכותיים לילדים, ולתת לילדים לשחק בהם כאוות נפשם. האטרקציות בהן תבחרו הן אלו שיעבירו את מרבית שעות המסיבה. לכן, חשוב לבחור באטרקציות שמדברות לילדים ומעניינות אותם.

קישוט הבית

חלק חשוב נוסף ממסיבת יום הולדת הוא קישוט הבית. תוכלו לפזר בלונים, לתלות שלטי יום הולדת ולהפוך את הבית למיוחד וצבעוני יותר ליום אחד. מומלץ לבחור בקישוטים שמתכתבים עם הנושא – למשל, אם בחרתם במסיבה בנושא חיות, יש לבחור בתמונות ושלטים של חיות. אם הנושא הוא סדרת טלוויזיה מסוימת, תוכלו לרכוש קישוטים כמו צלחות וכוסות עם דמויות הסדרה, או לבחור בקישוטים בצבעי הסדרה או הלוגו שלה. 

אוכל וחטיפים

כמובן, אסור לשכוח את האוכל! אוכל הוא אחד החלקים הכי חשובים בתכנון מסיבת יום הולדת. אפשר ללכת לכמה כיוונים כשמדובר על אוכל באירוע יום הולדת. תוכלו להזמין מגשי פיצה או סושי (תלוי בגיל הילדים). כמו כן, תוכלו להכין את האוכל בעצמכם – פיתות עם תוספות שונות, ירקות חתוכים, פשטידות שילדים אוהבים וכדומה. לצד המנה העיקרית, מומלץ לפזר גם חטיפים ולא לשכוח עוגת יום הולדת לקינוח. כשחושבים על האוכל, יש לקחת בחשבון אלרגיות ורגישויות של הילדים, מומלץ לשאול את ההורים לפני שמזמינים את האוכל.