פעילות ספורטיבית הינה סוג אטרקציה לאירועים המועדפת על רבים. הפעילות הגופנית מעלה את רמות הורמוני האדרנלין והסרוטנין במוח ומייצרת אירוע פעיל ומסעיר במיוחד. חברת כיפלנד – אטרקציות לאירועים מציעה מגוון שולחנת משחק אטרקטיביים לשימוש עבור צעירים שופעי מרץ שאוהבים את התחרותיות, את הספורטיביות ואת השותפות המרכיבים כל משחק שולחני פעיל. הכירו את שולחנות המשחק המומלצים של כיפלנד:

למה שולחנות משחק?

פעילות ספורטיבית הינה פעילות מועדפת בקרב צעירים אולם תסכימו איתנו שלא ניתן להעתיק מגרש כדורגל או מגרש הוקי לתוך אולם אירועים סטנדרטי. שולחנות משחק מהווים פתרון מושלם ומענה ספורטיבי מהנה עבור שטחים מוגבלים בהם מתקיימים אירועים מסוגים שונים.

שולחנות משחק מהווים אטרקציה אולטימטיבית עבור אירועים משלל סוגים: אטרקציות לבת מצווה, אטרקציות לבר מצווה, אטרקציות לימי גיבוש, לאירועי חברה ועוד.

שולחן ביליארד
שולחן ביליארד

שולחנות משחק אטרקטיביים – קבלו אותם

שולחן כדורגל

שולחן משחק כדורגל מקצועי הוא משחק המתאים למגוון גילאים. המשחק מומלץ לכל אירוע ומספק חוויה מרגשת במיוחד שאלמנט התחרות בה מוגבר.

השולחן מורכב מתיבה גדולה שלרוחבה מתוחים מוטות ברזל. על מוטות הברזל מותקנים שחקני פלסטיק באיכות גבוהה אותם ניתן לכוון באמצעות ידיות המותקנות מחוץ לתיבה. באמצעות תנועת הידית ניתן להכניס את הכדור לשער של היריב ולהתחרות על הכנסת גולים, את התוצאות ניתן לסמן בלוח ייעודי המותקן על תיבת המשחק. שולחן כדורגל מאפשר פעילות אינטראקטיבית, שליטה מוטורית ופיתוח יכולות תקשורתיות. ניתן להזמין שולחנות משחק כדורגל רגיל או במידה XL.

חשוב לבדוק לפני הזמנת שולחנות משחק כדורגל את רוחב המיקום העתידי על מנת להבטיח התאמה של מידות השולחן לשטח במקום. בנוסף, יש לוודא שהמשטח עליו מתעתד השולחן לעימוד הינו ישר לחלוטין.

שולחן הוקי אוויר 6 פיט איכותי

כיפלנד – אטרקציות לאירועים משכירה שולחנות הוקי מקצועיים למשחק חוויתי במיוחד. המשחק מהיר ביותר הודות לשני מאווררים המותקנים בתחתית השולחן. מי יכניס את לוחית הפלסטיק מספר פעמים גבוה יותר אל שער היריב? משחק מותח, מאתגר, מפתח יכולות מוטוריקה עדינה ותיאום עין יד ברמה גבוהה ודורש ריכוז מקסימלי. גם כאן יש לוודא כי השטח מספיק גדול על מנת לאכלס שולחן במידות גדולות וכן שהמשטח ישר.

מפתיע – הוקי אוויר לשלושה שחקנים. בכיפלנד תוכלו ליהנות ממשחק משולש משתף ומסעיר עם שולחן הוקי משולש. השולחן נראה כמשטח משולש קטום בקצותיו והוא מאפשר ל-3 שחקנים בו זמנית ליהנות מאתגר ריכוז ושליטה. היתרון עבורכם בשולחן הוקי 3 שחקנים לאירוע הוא אפשרות תעסוקה ליותר אורחים בו זמנית. לאירועים גדולים יעדיפו רבים את האופציה הזו על פני שולחן ההוקי הרגיל גם בשל כמות השחקנים הגבוהה וגם בשל החידוש שבמתקן הפחות מוכר.

שולחן ביליארד

שולחן ביליארד או בשמו הנוסף: שולחן סנוקר הוא בסיס משחק מוכר. המשחק הנערך על גבי שולחן מאורך המצופה בבד שעיר. בארבע פינות השולחן ובשני אמצעי הצלעות הארוכות ישנם כיסים. מטרת משחקי ביליארד על סוגיהם הינה הכנסת הכדורים אל הכיסים שבדפנות בעזרת מקל עץ ארוך לפי חוקי משחק ידועים. שולחנות ביליארד מאפשרים משחק ממושך, עתיר חישוב ומחשבה ובניגוד למשחקים הקודמים – נעדר אימפולסיביות ומהירות תגובה. כאן נדרש מיקוד, הכוונת פגיעות מדויקות והרבה שליטה בתנועת המקל. משך המשחק ארוך יותר. ניתן לשחק בו זמנית בשולחן ביליארד – 2-4 שחקנים (זוג או שני זוגות). כוכן ישנה אפשרות לשכור שולחן ביליארד במספר גדלים: 5 פיט, 6 פיט ו-7 פיט.

שולחנות משחק של כיפלנד – אטרקציה לכל מטרה

באתר כיפלנד תוכלו למצוא ושלחנות משחק נוספים לאירועים במגוון ז'אנרים: שולחנות קזינו, שולחנות פינג פנג ל-2-4 שחקנים שולחנות קליעה למטרה ושולחנות כדורסל. חברת כיפלנד מתחייבת על מקסימום חוויה, מקסימום שירות ומחירים משתלמים ספיישל פור יו. צרו קשר עוד היום עם כיפלנד ובררו על עסקאות החבילה במחלקת שולחנות המשחק לתכנון אירוע כיפי באמת.

Leave A Reply