הילדונת שלנו, זאת שלקחנו אותה יום יום לגן בדילוגים עליזים, מתבגרת לנו מתחת לאף. פתאום העולם החברתי הוא המקום היחיד שהיא מכירה, היא יודעת מה היא רוצה ואף אחד לא יכול להזיז אותה מעמדתה ואיך שכחנו? היא גם התחילה להבין באופנה. בקיצור, מתבגרת קלאסית שאוטוטו חוגגת בת מצווה. מסיבת בת מצווה בסטייל גבוה? הכירו לכלת בת המצווה את האטרקציות לבת מצווה השוות ביותר ותנו לה להגדיר מסיבה כמו שהיא באמת חולמת. זה היום שלה, במאמר הבא נדאג לעצב אותו לפי טעמה האישי.

דוגלים בהידברות: שבו על כוס שוקו ודברו על המסיבה

אם מסיבת הפתעה לא בתוכנית שלכם, חשוב מאוד להגיע לידי הבנות בקשר לקונספט בת המצווה העתידי. נכון, היא כולה מטר ו-40, אבל תתפלאו כמה היא מתוכננת בקשר ליומה הגדול. ההמלצה שלנו היא לערוך ישיבה: אבא-אמא-כלת בת-מצווה ולדבר על הרצוי, המצוי ומה שביניהם. 

בסוף האסיפה החשאית דאגו לסכם את הדברים בכתב והתחילו לפעול לפיהם. 

העלו לדיון את הנושאים הבאים: 

  • אופי המוזמנים (משפחה מורחבת? חברות? גם וגם? מסיבות נפרדות?).
  • מיקום מסיבת בת המצווה (בבית? באולם? בגן אירועים? על הים?). 
  • גילאי המשתתפים (חשוב מאוד לגיבוש תוכנית אופטימלית). 
  • סגנון אירוח (בר מלוחים ומתוקים? ארוחה מלאה? מסיבת ברביקיו?). 
  • תוכנית רצויה – אטרקציות לבת מצווה (נדון על זה בפסקה הבאה…).

האטרקציות המובילות בעיצוב מסיבת בת מצווה

אוקיי, מה שלא יהיה אטרקציה באירוע היא פעילות מאסט, השאלה רק איזו. בשביל זה אנחנו כאן, על מנת לצייד אתכם ברעיונות לגיבוש הסגנון הרצוי עבור האירוע האישי שלכם. קחו בחשבון את אופי כלת בת המצווה (ספורטאית או חובבת מושבעת של צילומי סלפי?) וכן את אופי המוזמנים (אם אתם מזמינים את סבתא צילה, קחו בחשבון שהיא כבר 60 שנה לא קפצה על מזרן קפיצים, אין סיבה שהיא תתחיל היום (: ).

לפניכם מספר אופציות פופולריות לשילוב אטרקציות לבת מצווה, אתם הבוסים לבחור את האפשרויות הרלוונטיות:

שולחנות משחק להשכרה

כיפלנד-אטרקציות לאירועים, מציעים אטרקציות לבת מצווה בסגנון המוכר והאהוב: שולחנות פינג-פונג וסנוקר שולחן הוקי אוויר, שולחן כדורגל, שולחנות ביליארד, שולחן פינג פונג ל-3 שחקנים, שולחן משחק פגיעה למטרה ושולחן פינג פונג ל-4 שחקנים בו זמנית. שולחנות אלו, מניסיון, הינם אטרקציות לבת מצווה מהסוג המומלץ. השולחנות מהווים תוכנית מעבר אטרקטיבית או כתוכנית תחרותויות מרכזית לפי בחירתכם.

מעוניינים במספר שולחנות משחק כאטרקציה מובילה לבת מצווה? בכיף! (או בכיפלנד…), אנחנו כאן כדי להציע לכם חבילת שולחנות משחק מושלמת הכוללת 4 שולחנות גדולים במחיר מוזל או ערב קזינו שלם עם כל האביזרים הנדרשים הכוללים שולחן פוקר, שולחן בלאק ג'ק, שולחן רולטה ותפאורה מושלמת לאירוע קאזינו כולל גלגל רולטה, קלפים, ז'יטונים כמובן ועוד.

אטרקציה לבת מצווה – עמדות מולטימדיה

עולם הגיימינג ומשחקי המולטימדיה מציעה אטרקציות לבת מצווה מסוגים מגוונים. הכירו את סוגי האטרקציות לבת מצווה בסגנון עמדות מולטימדיה:

כיפלנד – אטרקציות לאירועים הינו האתר המוביל להשכרת עמדות מולטימדיה מתקדמות הכוללות את הקונסולות ומשחקי המולטימדיה החדשניים ביותר בשוק. אנחנו כחברה הדוגלת בחדשנות מספקים את המילה האחרונה במשחקי מולטימדיה כך שבקטגוריה זו תוכלו למצוא את ה- Sony Playstation 4 ואת ה- Xbox Kinect, משחקים המאפשרים שליטה מוחלטת בניהול המשחק באמצעות תנועות גוף בלבד.

מכירים את עסקאות החבילה שלנו? עבור אטרקציות לבת מצווה מושלמת, רכשו חבילת השכרה פרימיום או בסיסית הכוללת שולחנות משחק ומשחקי מולטימדיה ליצירת מתחם משחק משולב הכולל אטרקציות לבת מצווה מדליקות מכל הסוגים.

דוכני מזון – האטרקציה האהובה במסיבת בת מצווה

אנחנו בכיפלנד מאמינים שאוכל טוב הוא הבסיס של כל אירוע מוצלח. לכן הכנו כחלק בסיסי מאטרקציות לבת מצווה – מערך של דוכני קולינריה ברמת הגשה גבוהה לאירועים ולמסיבות בת מצווה. אנחנו מאמינים בהכל או כלום. ולכו דוכני המזון שלנו כוללים אוכל ברמה גבוהה מבחינת טעם, נראות ואסתטיקה. אנחנו מציעים שירותי קייטרינג, מלצרות, הגשה ועיצוב כחבילה מושלמת או כשירותים נפרדים. לכם נשאר להגדיר את התפריט הרצוי, אנחנו נעשה את כל השאר.

אירוע בת מצווה – אז מה המלצות השף?

האופציה הבשרית: דוכן המבורגרים עסיסי

אין כמו כריך המבורגר עשוי היטב כדי להגדיר אירוע בת מצווה כהצלחה מסחררת. אנחנו מעסיקים את מיטב אנשי הקולינריה על  מנת ליצור טעם מדויק ומרקם המבורגרי עסיסי להפליא. שולחן המבורגרים הוא האופציה המועדפת על רבים: זו ארוחה בשרית בתבנית קלילה ולא מחייבת. טעים, איכותי, אהוב על ילדים ומבוגרים כאחד. במילה אחת: פרפקט.

האופציה הבשרית: דוכן המבורגרים עסיסי
האופציה הבשרית: דוכן המבורגרים עסיסי

חגיגת פיצות נוטפת גבינ"צ

פיצה ישירות מהטאבון היא אטרקציית בת מצווה מועדפת, הוסיפו לכך עריכה מקצועית והגשה של שפים בתלבושת מרשימה והרי לכם אטרקציה לבת מצווה שכל נערה תבקש לעצמה. הריח ההיסטרי והטעם האיטלקי המשובח יזכירו לאורחים שלכם שהמסיבה הזו היא אירוע בלתי נשכח.

זהירות! דוכן צ'יפס ממכר

מי לא אוהב צ'יפסים? כשהם מטוגנים היטב במינון המדויק עם רוטב מתאים בהגשה מצולחתת הם הופכים להיות מוצר נחשק במיוחד! הזמינו דוכן צ'יפס לאירוע (בכמות כפולה מזו שאתם מדמיינים לעצמכם, לא תספיקו להתעטש וכמויות הצ'יפס תיחטפנה מאליהן…).  

פוקצ'ה למי שרוצה – אטרקציות לבת מצווה מושקעת 

אין כמו פוקצ'ה איטלקית מקורית. היא אוורירית, טרייה ומכילה ירק וכל טוב. הפתיעו את האורחים שלכם בעמדת פוקצ'ות טריות לאירוע בסטייל איטלקי. התאימו גבינות סלטי ירקות חיים ומשקאות חלב וסכמו את האירוע כאירוע בריאות רב רושם. פנו אלינו אם מישהו יתלונן על היעדר מאכלים נוטפי שומן רווי…

כיפלנד – אטרקציות לבת מצווה ברמה אחרת

כיפלנד הינו אתר אטרקציות לאירועים המספק מענה אונליין מהיר ויעיל עבור התאמת פעילויות מדליקות לכל סוג אירוע. חוגגים בת מצווה? יום הולדת? יום נישואין? פרגנו לעצמכם ולמוזמנים יום כיף אמיתי עם דוכני מזון מפנקים, עמדות מולטימדיה מאתגרות, שולחנות משחק באווירה משוחררת, מתנפחים ועוד. אנחנו מספקים את כל הציוד הנדרש במקסימום שירות ומינימום כאב ראש בשבילכם על מנת שהאירוע הזה יהיה כולו שלכם ותוכלו למצות בו את מיטב ההנאה. כיפלנד – אטרקציות לאירועים זה כאן.

Leave A Reply