הילד הגיע לגיל מצוות ואתם מחפשים משהו חדש, שונה וייחודי שאף אחד מהמוזמנים לא יפסיק לדבר עליו? הנה כמה אטרקציות לבר מצווה שאתם חייבים להכיר:

אטרקציות לבר מצווה שלא כדאי שתפספסו

בין אם השקעתם עד היום בחגיגה לכל הכיתה עם קונספט מיוחד, בובה והפעלה ובין אם העדפתם תמיד לקיים חגיגה משפחתית צנועה או רק עם כמה חברים – תכנון בר המצווה מציב בפניכם אתגר שקשה לעמוד בו, בעיקר בשל הרצון של כל משפחה להעניק ליקירה את החגיגה השווה ביותר ולעניין גם את המוזמנים שהגיעו לשמוח ולשמח.

אטרקציות לבר המצווה הן כנראה החלק שבו רוב החוגגים נאלצים "לשבור את הראש" במיוחד, בעיקר כאשר מדובר בחגיגה שמתקיימת בהמשך השנה, אחרי כמה וכמה חגיגות קודמות שלא תרצו להידמות להן. אז מהן השוות ביותר לחוגגים לאורך שנת 2023? הנה כמה מהרעיונות שלנו לחגיגה המושלמת:

אטרקציות לבר מצווה שלא כדאי שתפספסו
אטרקציות לבר מצווה שלא כדאי שתפספסו

עמדת מציאות מדומה לאירועים

עולם ה-VR צובר תאוצה הדרגתית אך מתמדת וכובש את תשומת הלב של כל נער שאוהב טכנולוגיה, אסטרטגיה, פיזיות וכמובן חגיגות מיוחדות. עמדת מציאות מדומה מקצועית תוכל להתאים הן לכיתה של החוגג והן לכל המבוגרים שנוכחים בחגיגה, תוך שבאפשרותם לבחור מבין מגוון משחקים את מה שמתחשק להם באותו הרגע ולקבל כמה דקות של הרפתקה חוצה זמן ומקום, שאחריה האנרגיות מטפסות ואיתן גם התחושה והאווירה במקום האירוע.

עמדת ה-VR מעשירה את האירוע בייחודיות בולטת ומצליחה לסקרן את כל הנוכחים, בין אם מדובר בכאלה שכבר התנסו בחוויה וחובבים אותה ובין אם זוהי הפעם הראשונה. 

זירת ספורט ואתגרים מטורפת

אם דברים סטנדרטיים פחות מדברים אליכם ואתם מעוניינים בחותמת מקוריות רשמית של אטרקציות לבר המצווה המתוכננת – הנה הפתרון הכי אקסקלוסיבי לחוגגים יחד עם כל המוזמנים: חבילת אטרקציות מדהימה הכוללת שולחנות משחק איכותיים: כדורגל שולחן, הוקי אוויר ופינג פונג ל-4 שחקנים במקביל, לצד עמדות מוליטמדיה לבחירה שיאפשרו לכל המוזמנים להתחרות בפרו, טקן, GTA או כל משחק אחר לבחירתכם. וזה לא הכל – דרך חברת כיפלנד תוכלו להוסיף גם זירת סומו, שתלביש את המתחרים בבגדי סומו מנופחים ותאפשר להם לחוות חוויה ייחודית ובלתי נשכחת.

מתנפח נינג'ה + Wipeout

אם אתם כבר מבינים מצוין שלילדים ולילדות שמשתתפים בחגיגה יש המון מרץ והייתם רוצים לתעל את האנרגיות לכדי גיבוש ייחודי והמון זמן של פאן, בוודאי תשמחו מאוד על הטרנד הכי מדובר של הרגע – זירת נינג'ה מתנפחת. 

מדובר במתקן טרמפולינה ענק ומרשים, שבתוכו מחכים למשתתפים שלל אתגרי נינג'ה, כמיטב המסורת של התוכנית הספורטיבית המפורסמת. אם אתם מחפשים לחגוג בגדול מבלי להצטמצם באפשרויות למוזמנים, תוכלו לשלב גם מסלול וויפאאוט, גם הוא בהתאם לקונספט הספורטיבי המשעשע, שממנו קשה שלא ליפול… 

אופציה נוספת היא לשלב גם קיר טיפוס ענק, גם הוא מתנפח ומאפשר למוזמנים להעשיר אפילו יותר את החוויה הספורטיבית והאתגרית שלהם. מתקנים אלה מתאימים לכל הגילאים, לרבות מבוגרים.

סימולטורים להרפתקה המושלמת

אפשרות נוספת הכרוכה בבילוי מעט רגוע יותר היא להציב בחגיגה מספר סימולטורים, המדמים נהיגה ברכב, באופנוע או על סקייטבורד ולהעניק למוזמנים עוד ערך מוסף ומשהו ייחודי ליהנות בו במסגרת בר המצווה. הסימולטורים שלנו בחברת כיפלנד צובעים את האירוע בבילוי מתקדם ומרשים ומאפשרים לכל המוזמנים – מגדול ועד קטן לקבל חוויה דינמית ואנרגטית, שאף אחד מהם לא עומד לשכוח.

Leave A Reply