מראת סלפי משלבת בין שני רכיבים חשובים בכל אירוע: פעילות אינטראקטיבית ומזכרת מוצלחת. מראת סלפי לארועים הינה אטרקציה חדשנית המהווה טרנד של ממש בגזרת פעילויות ומזכרות לאירועים. באמצעות מראת סלפי ניתן להשיג צילומי סטילס מלאי הווי שהאורחים ייזמו מצידם. קראו על מראת סלפי, איך זה עובד ומתי מראת סלפי היא אלמנט חובה. מראת סלפי – פוסט שיכניס אתכם לתמונה.

צילום סלפי – מתי זה התחיל

אין מידע מדויק מי הראשון שהתחיל את כל הסאגה של צילומי הסלפי, מה שבטוח שלטרנד הזה יש כבר היסטוריה ארוכה: רוברט קורנליוס היה צלם מקצועי שצילם את עצמו עוד בשנת 1839, כך שהסיפור הזה קיים כבר כמעט 200 שנה… הסיבה לכך שצילום עצמי נעשה נפוץ בשנות ה-80 של המאה ה-19 הוא העובדה שבתקופה זו פותחו מצלמות בעלות מנגנון השהיה של עשר שניות מה שהקל על צלמים את הצילום העצמי הדורש התארגנות מקדימה. 

בתחילת המאה ה-20 עם התפתחות המצלמות הנשיאות צילומי הסלפי נעשו נגישים עוד יותר. 

כשהייתה הדוכסית אנסטסיה ניקולייבנה בת 13 בשנת 1914 היא שלחה תצלום סלפי עם כיתוב המתאר את פעולת הסלפי. "זה היה קשה לצלם את עצמי בראי", כך סיפרה "הידיים שלי רעדו…".

צילומי סלפי צוברים פופולריות

עם התפתחות הטלפון הסלולרי והמצלמות הדיגיטליות לצד השימוש ההולך וגובר ברשתות חברתיות והעלאת תמונות לאינטרנט הפכו צילומי הסלפי למקובלים ביותר. סקר נתוני סלפי כבר בשנת 2013 הציג23 מיליון תיעודים באינסטגרם של תמונות תחת הכותרת "סלפי".

סלפי של סלבס

בטקס האשכבה של נלסון מנדלה צילם ברק אובמה, נשיא ארה"ב תמונת סלפי בדרום אפריקה יחד עם ראש ממשלת דנמרק וראש ממשלת בריטניה. התמונה הפכה לויראלית במהירות שיא כמובן ופורסמה גם ברשתות תקשורת גדולות.

תמונת הסלפי הראשונה בחלל

בשנת 1966 צולמה תמונת הסלפי הראשונה בחלל על ידי האסטרונאוט באז אולדרין. היה זה במהלך הטיסה המכונה ג'מיני 12.

תמונת הסלפי הראשונה בחלל
תמונת הסלפי הראשונה בחלל

תמונת סלפי קוף

2011. צלם טבע באינדונזיה ניסה לצלם קוף מקוק שחור, הקוף לא היה פראייר וחטף לצלם את המצלמה. הוא צילם בה תמונת סלפי מה שהביא לידי דיון בנלאומי את הנושא: מי הוא בעל זכויות היוצרים על התמונה.

צילומי סלפי באירועים

צילומי סלפי הפכו להיות פופולריים ביותר באירועים מסוגים שונים שכן לצילום סלפי מתלווה אמירה נוסח "הייתי פה" בצורה מודגשת.

נחבר את הטרנד המוכר של הדפסת תמונות עם גב מגנט באירועים עם תמונת סלפי ומה יצא? נכון, מראת סלפי!

מהי מראת סלפי לאירועים?

מראת סלפי לאירועים נראית כמו מראה גדולה פשוטה, אולם למעשה זו מצלמה המשקפת את בבואת המצטלם כך שיוכל להתארגן לתמונה בצורה מושלמת. מראת סלפי לאירועים מאפשרת צילום חוויתי כשלאחר זמן קצר ניתן לקבל את התמונה מודפסת עם גב מגנט כמזכרת נפלאה.

מראת סלפי במקום צלם

מראת סלפי ניתנת להזמנה במקום שירותי צילום אנושיים. המראה ניתנת לתפעול לבד ומאפשרת חוויה אטרקטיבית לכל המוזמנים בכל גיל. כאשר מגיעים המוזמנים לאירוע הם נתקלים במראה בעלת מראה תמים ככל מראה אחרת אבל אז הם מתבקשים להיעמד לתמונה וההסתכלות בראי הופכת למזכרת בלתי נשכחת.

טכנולוגית מצלמת סלפי במראה 

הדור הבא של תא הצילום הינו מראת סלפי. זוהי טכנולוגיה חדשנית. המוזמנים עומדים לתמונה תוך כדי שהם רואים את השתקפות הבבואה שלהם במראה. בתוך המראה חבויה עדשת מצלמה. המראה בעלת מסך מגע כך שניתן להצטלם לבד מבלי עזרתו של איש מקצוע.

מראת סלפי לאירועים – אביזרים נלווים

על מנת ליצור קונספט מרגש לתמונת הסלפי ניתן להצטלם במראת סלפי לאירועים עם כיתוב מתאים לאירוע, כובעים, שרשראות פרחים, משקפיים מיוחדות או כל אביזר משעשע אחר. חשוב להכין עמדת תחפושות ליד מראת סלפי לאירועים על מנת שכל אורח יוכל לבחור לו בנוחות אביזר איתו ירצה להצטלם. ניתן להדפיס על קאפה את הלוגו של האירוע ולהצטלם איתו. 

מראת סלפי לאירועים - אביזרים נלווים
מראת סלפי לאירועים – אביזרים נלווים

חוויה בפני עצמה – סלפי באירוע

עמדות מראות סלפי באירועים הן אלמנט מסעיר, מרגש ומגבש ביותר. בני המשפחה, החברים והידידים יוצרים ביחד תמונות מיוחדות ומזכרות בלתי נשכחות. מניסיון, מראת סלפי לאירוע היא חוויה של צחוק, כיף והווי. מראת סלפי מתאימה כאטרקציות לבת מצווה, אטרקציות לבר מצווה ואטרציה למסיבת יום הולדת חוויתית.

מספיק עם התמונות מהקונספט הישן

למען האמת די שבענו מסגנון התמונות המסורתי בו העמיד אותנו צלם בשורה סימטרית וציווה עלינו לחייך עם "צ'יז" ארוך. מטרת מראת הסלפי היא ליצור תמונת סטילס המתעדת שמחה ספונטנית ולא חיוכים מאולצים. בנוסף, כאשר אנחנו משתקפים במראת הסלפי, אנחנו יכולים להתארגן בפוזה מחמיא מה שיגרום לנו ליהנות מהמזכרת ולא להתחרט שהצטלמנו באירוע…

כמה צילומי סלפי אפשר לעשות באירוע?

קצת יותר מכמה שתרצו (: . מראת סלפי מאפשרת צילומי סלפי ללא הגבלה. המוזמנים יכולים להצטלם כסינגל, יחד ועם מי שרק ירצו. שימו לב שכדאי לחלק את הזמן במראת הסלפי כך שלא רק ילדים ייהנו מהמוצר אלא גם הבוגרים שבחבורה יזכו למזכרת מגניבה.

תפעול מראת הסלפי באירוע

על מנת ליהנות מצילומי סלפי כחלק מאירוע מתקתק לצד תמונות מודפסות על מגנט, כיפלנד – אטרקציות לאירועים מספקת מראות סלפי יחד עם אנשי צוות אדיבים במיוחד האמונים על שירות מושלם. מראת סלפי לאירועים מתופעלת על ידי איש צוות מימון כאשר מדי כמה דקות יקבלו האורחים תמונות על מגנט על ידי איש הצוות מטעם החברה.

מראת סלפי – לאירוע הווי מושלם

מראת סלפי ניתנת לשימוש בכל סוגי האירועים. היא משמשת אביזר אטרקטיבי, מדליק ומסעיר שישבור קרח בין המוזמנים, יחבר, יגבש ויתן ערך מוסף לצילומים המוכרים. מראת סלפי חוסכת עלות של צלם ומביאה טוויסט חדש ומרענן למזכרות המוכרות מאירועים. מראת סלפי, אלמנט מאסט לאירוע אטרקטיבי סוחף.