תא צילום לאירועים ממלא 2 תפקידים באטרקציה אחת: הוא גם מהנה ומחבר בין המוזמנים וגם משאיר להם זיכרון ממשי מהאירוע. אלמנט הצילום והמזכרת הפך לדומיננטי מאוד למעשה בכל תחומי חיינו עם הכניסה לשוק בזמנו של הטלפונים החכמים. באירועים השונים המגנטים הפכו בנפרד לעניין מבוקש וכבר אין דבר כזה לצאת מאירוע בלי מזכרת. תא צילום עובד בדיוק על העקרונות והמאפיינים האלו, רק שהוא מהווה חוויה מגניבה, מהנה וצבעונית בפני עצמו.

השכרת תא צילום שקוף

חברת כיפלנד תשמח להשכיר לכם מגוון של אטרקציות לבת מצווה – כולן צבעוניות ונפלאות. אחת מהן בהחלט יכולה להיות תא צילום, אשר הפך למוצר פופולארי ומבוקש מאוד בבר מצוות ובפרט בבת מצוות הנערכות בכל רחבי הארץ.

איך זה עובד?

תא הצילום יוצב במיקום בולט במתחם האירוע לפי בחירתכם ולפי העצה שלנו. כל מי שירצו להצטלם, לא יצטרכו לחפש צלם, אלא פשוט יוכלו להיכנס לתא הצילום על מנת לעשות זאת. בתוך תא צילום ניתן לשים מגוון של פאות, תחפושות ואביזרים להפקה של צילומים צבעוניים יותר.

ביחיד ובקבוצה

לתא צילום ניתן להיכנס הן כיחידים והן כקבוצה, לעשות פרצופים למצלמה ולהצטלם. אלמנט הצילום הזוגי או הקבוצתי בהחלט מוסיף לחוויה מימד נוסף. המטרה של הבת מצווה ואירועים דומים היא לגרום למוזמנים להתחבר וליהנות במשותף. הדינאמיקה הקבוצתית חשובה ומגבירה את ההנאה ומהווה מאפיין מרכזי באירוע.

מזכרת מהבת מצווה

בסופו של יום, המטרה של תא הצילום הוא להשאיר למוזמנים מזכרת משגעת מהאירוע. כולם כבר מבינים שהזיכרון והמזכרת לא פחות חשובים מהאירוע עצמו. מעבר לכך, עצם האפשרות להתחפש ולהפיק למעשה צילום ייחודי מעניקה פן אישי נוסף לצילום. סביר להניח שאתם רוצים שהאורחים יצאו מהאירוע ויזכרו אותו תקופה ארוכה או לכל הפחות שיצאו עם מזכרת מעולה, ותא צילום שקוף הוא בהחלט דרך מצוינת להשיג את זה.

תא צילום עם חברת כיפלנד

כמו כל הזמנה עם החברה שלנו, גם במקרה זה תקבלו שירות לקוחות טלפוני וייעוץ אישי מצוות החברה. ההזמנה שלכם תגיע בזמן ליעדה, בין אם מדובר בתא צילום או בכל אטרקציה אחרת. הצוות שלנו ימקם את האטרקציה היכן שתראו לנכון, יסביר לכם כיצד לתפעל אותה ובמידת הצורך והרצון שלכם גם יתפעל אותה בעצמו.

אטרקציות נוספות

לחברת כיפלנד לא חסרות אטרקציות נפלאות לבר ובת מצווה. ניתן לשכור שולחנות משחק, עמדות מולטימדיה וכמובן גם דוכני מזון מלוחים, דוכני קינוחים וברים מתוקים ואף עגלת מתוקים שתסתובב באירוע שלכם. כדאי מאוד לשלב בין סוגים שונים של אטרקציות לצורך יצירת חוויה יוצאת דופן ומגוונת לכל המוזמנים, כך שלכל אחד יהיה מה לעשות. בין לבין האטרקציות השונות, המוזמנים יוכלו להגיע ולהצטלם בתא הצילום ולצאת עם מזכרת נפלאה מיום מרגש ונפלא.

Leave A Reply