איפה אתם קהילת הנאשרים? הפוסט הזה במיוחד עבורכם! חובבי מתוק? חשופים להתקפות תשוקה לשוקולד? מקומכם אתנו! אם אתם מתכננים אירוע כללו בתוכו בר מתוקים, מפל שוקולד ואטרקציות מתוקות נוספות. קלוריות? לא סופרים באירועים! זה הזמן להתפנק עד הסוף בקינוחי שוקולד מהסוג המושחת. דוכן שוקולד לאירועים – כך תסיימו אירוע בטוב.

על תשוקה לשוקולד

השוקולד המשלב מוצקי קקאו סוכר ולציטין הינו הממתק העומד בראש רשימת המאכלים הממכרים. משוקולד מייצרים שוקולטיירים פרלינים וממתקי שוקולד שמהווים מזון אהוב ורכיב בסיסי בקינוחים עבור ילדים בני 30 ומעלה.

השוקולד ידוע כמורכב מחומר ממריץ ביותר בשם תאוברומין וכן מכיל כמות קטנה של אנאדמיד (מוליך עצבי) של טריפטופן וקפאין. מחקרים שנעשו הראו כי הצורך לשוקולד במידה מוגברת מופיע באחוז ניכר אצל נשים יותר מלגברים.

דוכן שוקולד לאירועים –  היצע מרגש

מספיק עם התאוריות, בואו ניגש לתכל'ס: כיפלנד – אטרקציות לאירועים הינה חברה המתמחה בשיווק דוכני מזון לאירועים ברמה גבוהה במיוחד. היצע דוכני המזון של כיפלנד הוא גדול ביותר ונותן מענה למגוון סוגי סועדים.

דוכני קינוחים של כיפלנד הינם דוכני מזון שנערכו, והוכנו והוגשו בקפידה על מנת לספק לכם ולאורחים שלכם הנאה מקסימלית. הכירו את סוגי דוכני הקינוחים המובילים לאירועים:

דוכן וופל בלגי

דוכן אוכל קינוחים מהסוג הממכר. רק דמיינו את זה: וופל אוורירי מתקתק מצולחת היטב בזיגוג סוגי שוקולד מומס, ומעוטרים בגלידה (קונטרסט מושלם לוופל החם) וקישוטים נפלאים(אוכמניות לדוגמה, או גליליות תוכלו גם ברס אגוזים וכל תוספת אחרת שעולה על דעתכם).

וופל בלגי המכונה גם בשם גופרה בלגית הינו וופל נפוח שבלילתו עשויה משמרים ולא תפוחה מתוספת אבקת אפייה כמו קינוחים רבים אחרים. 

דוכן וופל בלגי של כיפלנד מגיע כשהוא מלווה בסירופי שוקולד ותוספות מרגשות מיוחד. מעוניינים לעשות את זה פרפקט? כיפלנד – אטרקציות לאירועים מציעה שירות חיתוך פירות במקום, כי למה לא להוסיף קצת בריאות לכל ג'ונגל הג'אנק הזה?

מעוניינים לפנק את האורחים בקינוח מושקע שנעשה באהבה? כיפלנד כאן כדי לעשות עבורכם את העבודה.

מפל שוקולד 

אופציה שמיועדת למכורים כבדים: מפל שוקולד מרהיב שניתן לטבול כל מה שעולה על הדעת: שיפודי פירות טריים חתוכים, מרשמלו נימוח או עוגת שוקולד אוורירית וחמה. למעשה, הרבה מעבר לתוספת טעימה, למפל שוקולד יש אפקט של אטרקציה וכן סטייל עיצובי מדליק. המפל גבוה ושופע ומושך את המוזמנים לצפייה בפלא החום-מבריק-חלקלק הזה שמפכה בעליזות. המכשיר ניתן להפעלה בקלות וכולל חימום של השוקולד עד להמסתו. מפל שוקולד מתאים עבור אטרקציות לבת מצווה, אטרקציות לבר מצווה, לאירועי חברה, לימי נישואין, אטרקציות ליום הולדת ולכל התכנסות חגיגית אחרת.

מפל שוקולד
מפל שוקולד

דוכן צ'ורוס

מחפשים חידוש מרענן בגזרת הקינוחים? הכירו את הצ'ורוס – קינוח משגע שמקורו בספרד ובאמריקה הלטינית. הצ'ורוס עשויים מרצועות של בלילה אוורירית מתוקה המטוגנת בשמן עמוק. כיפלנד – אטרקציות לאירועים מציעה דוכן צ'ורוס הכולל הגשה של הצ'ורוס בקונוס לצד רטבים מדליקים: שוקולד, קרם נוגט וריבת חלב. הדוכן כולל בנוסף, אבקת סוכר או אבקת קינמון כציפוי מתוק, וכן תוספות להשלמת המנה: שברי פקאנים מסוכרים, שברי בוטנים, קוקוס או סוכריות צבעוניות. הדוכן כולל בר מעוצב, מכשיר ייעודי להכנת הקינוח, מפיות, כלים חד פעמיים להגשה ואביזרים נלווים נוספים.

דוכן קרפ צרפתי 

קרפ צרפתי מהווה את הגרסה הצרפתית לפנקייק האמריקאי. זה קינוח העשוי בלילה חלבית אותה מטגנים על פלטה רותחת עגולה וגדולה עד ליצירת חביתית שחומה משני צידיה. את הקרפ המוכן מורחים בשלל ממרחים נפלאים: שוקולד מומס (חלבי ולבן) וממרח ריבת חלב. אם זה לא מספיק מושחת עדיין, מלמעלה מפזרים שברי פקאן מסוכר, שברי עוגיות, סוכריות צבעוניות ומקופלת ומקפלים לצורת חרוט. 

אנשי הצוות של כיפלנד מיומנים בהכנת קרפ צרפתי ומכינים את הקינוח בשניות ספורות לעיניהם המרותקות של כלל המוזמנים באירוע. קינוח טעים להפליא שמיועד לחובבי השוקולד באשר הם. אנשי כיפלנד אחראים לכל הבלגן, לכם נשאר רק לבחור מה לשים בקרפ. 

דוכן קרפ צרפתי לאירועים כולל פלטה מקצועית, דוכן מעוצב, כלי הגשה, מגוון תוספות וממרחים לקרפ וכן איש צוות אדיב ומיומן להכנה מושלמת.

בר מתוקים

ניתן להזמין באתר של כיפלנד בר מתוקים מלא הכולל מספר אופציות לבחירה:

  • שולחן פירות טריים בעיצוב מיוחד.
  • בר עוגות, עוגות קרם וכוסיות מוס אישיות.
  • מפל שוקולד מרכזי ולצידו: פירות חתוכים, ממתקי ג'לי במגוון סוגים ומרשמלו – כל המרכיבים המתאימים לטבילה תחת המפל.
  • דוכן גלידה מעוצב.
  • עציצי ממתקים או סידורי ממתקים מיוחדים לשולחנות בר.

בנוסף, ניתן לשלב בין סוגי הברים המוצעים ולהביא דוכן מתוק יחד עם מפל שוקולד ועוד. הקינוחים נעשים במקום מחומרי גלם טריים במיוחד מה שמשפיע על הטעם באופן משמעותי.

הפופולריות של בר קינוחים מתוק באירועים מסוגים שונים

דוכני קינוחים מתוקים מוסיפים לפן העיצובי של האירוע ומשדרגים ת נראות האולם, בנוסף, בר מתוקים מציע חווי קולינרית בלתי מחייבת, בה ניתן לאכול בעמידה תוך כדי שיחה שוטפת עם אורחים נוספים. 

קינוחי שוקולד ודוכנים מתוקים – לאילו אירועים זה מתאים?

למעשה, בגדול רוב סוגי האירועים ישמחו לארח אופציות שונות של דוכני קינוחים מתוקים. ניתן לשלבם בבר מצווה, בת מצווה, מסיבת יום הולדת, אירוע חברה, ימי גיבוש לעובדים, חתונות, בריתות ועוד.

אני רוצה בר מתוק באירוע שלי, איך אני מבצע הזמנה?

סגורים על זה שאתם מעוניינים לשדרג את האירוע שלכם עם בר מתוק, טרי ומעוצב מבית כיפלנד – אטרקציות לאירועים? התקשרו עכשיו למספר: 052-838-3355 וצוות השירות של כיפלנד ייתן לכם הצעת מחיר משתלמת. בר מתוקים מושלם זה כיפלנד.