תחושת התרגשות בלתי מוסברת כשהבת, מתקרבת לגיל המיוחד. בגיל 12 האביבים, ההרגשות בבית שוברת שיאים. זה נכון, גיל ההתבגרות לא תמיד קל, אבל כשמתחילים לארגן ביחד את בת המצווה, כולם מרגישים פרפרים בלב. תחושה אביבית, אפילו אם בחוץ קיץ (או חורף). ואם גם אתם מצטרפים לטרנד של ארגון בת מצווה בבית, קבלו רשימה של טרנדים לוהטים. טרנדים שיהפכו את החגיגה הגדולה של הבת, לגדולה מהחיים!

עמדות ריקודים מלהיבות

בבת מצווה, זה הזמן לרקוד ולשמוח, עם המשפחה, עם החברים, עם החברות. שווה ביותר להלהיט את האווירה עם מוזיקה טובה ושירים שאוהבים, עם רמקולים ומגברים. בעוד שחלק מהנערות מעדיפות אטרקציה כמו עמדת קריוקי, רבות אחרות מעדיפות באירוע עמדת ריקודים בסגנון חדשני. בעמדות הללו משלבים בין משטח ריקודים לבין מסכים שבהם מקרינים דמויות רוקדות בצורה מקצועית. הקהל מוזמן להצטרף לריקודים ולחקות את תנועות הריקוד המלוטשות.

עמדות צילום משודרגות

איך אפשר בלי מזכרות מדהימות מבת המצווה? ברור שאי אפשר! לצד אלבומי בת מצווה מעוצבים, נהוג לקשט את האירוע עם תאי צילום מיוחדים. אך אם חשבתם שדי במגנטים או תמונות, קבלו את האטרקציות לבת מצווה הסופר מלהיבות. גם בבית אפשר להקים תא צילום מלהיב שלשם יכולים להיכנס האורחים לבד או אפילו בקבוצות קטנות. אפשר להתאפר, ללבוש תחפושות או אביזרים ולהצטלם בהנאה. סגנון חדשני אף יותר הינו צילום בסגנון מראת סלפי. מדובר במראה מיוחדת שהופכת לאטרקציה בפני עצמה. כל אורח מוזמן להצטלם כמה שרוצים, איך שרוצים ועם מי שרוצים. התגובות לאטרקציה הזאת מדהימות!

ממולטימדיה ועד מתנפחים מיוחדים

כדי לתבל עוד יותר את האווירה, תוכלו להכניס עוד כמה אטרקציות לאירועים שתפורות לבת המצווה. ניתן להשכיר עמדות מולטימדיה עם משחקים, מציאות מדומה ושלל פעילויות בניחוח עתידני. אפשרות אחרת היא לארגן עמדות איפור וציורי גוף או להזמין מתנפחים מיוחדים. מחפשים להעניק לבת משהו מקורי בבת המצווה? נסו למשל קיר טיפוס מתנפח שאפשר להציב בגינה פרטית. אם יש מקום בבית הגדול או בגינה הפרטית, אפשר בהחלט להזמין גם דוכני מזון בסגנון ירידים או דוכני ירידים ממש, עם פעילויות ופרסים.

ואיך אפשר בלי משהו מתוק מתוק? לצד המטעמים שמכינים לבד או מזמינים מקייטרינג, שווה להשקיע גם בעמדת מתוקים שהופכת לסוג של גולת כותרת הכי טעימה שיש. זו הדרך לחגוג את האירוע המתוק והמיוחד, שבו הילדה של אתמול כבר ממש מתבגרת. בסופו של דבר, כשיש פינות איפור ופינות משחקים, גדג'טים או דוכנים עם פרסים, דוכני מזון ועמדות צילומים, מתקבל אירוע בת מצווה של פעם בחיים!

עוד אטרקציות מיוחדות לבת מצווה באולם או בבית, עומדות לרשותכם בכיפלנד. מספקים כל מה שצריך עד למקום האירוע, בכל הארץ.

Leave A Reply