אם אתם כאן, ככל הנראה אינכם נמנים על הטיפוסים הבנאליים שמספיק להם אירוע בסגנון מעורר פיהוק. מחפשים אירוע אטרקטיבי שייקח את המוזמנים לחוויה בלתי נשכחת? רוצים לתת בראש ולמתג את האירוע שלכם כחד פעמי? לא משנה אם אתם מתכננים בת מצווה, אירוע חברה או מסיבת יום הולדת לבן הזוג – הרעיונות הבלתי שגרתיים עבורכם נמצאים כאן בפוסט.

אם כבר אז כבר – התפיסה שלנו על איך אירוע אמור להיראות

לא כל יום פורים ולא כל יום אתם חוגגים אירוע בסדר גודל כזה. מסיבת בר מצווה, יום הולדת עגול או אירוע השקה הם מועדים שלא ניתן להתעלם מהם. על פי שיטתנו (תנו לנו לנחש שגם אתם שייכים למועדון…) ארגון אירוע צריך להיות מושקע עד הפרט הכי קטן או לא להיות. האורחים אותם אנו מזמינים החליטו לפנות לנו מזמנם, להתלבש ולעיתים אף לנסוע מרחק בלתי מבוטל על מנת להשתתף באירוע, כדי לייצר להם חוויה חיובית עלינו להתאים עבורם: אולם אירועים, ארוחה עשירה וכמובן, אטרקציות מלהיבות.

מתחם ג'ימבורי לפעוטות
מתחם ג'ימבורי לפעוטות

אילו אטרקציות מקוריות ניתן להביא לאירוע? (רמז: דברים שלא הכרתם)

כיפלנד – אטרקציות לאירועים היא חברה מובילה בשיווק אטרקציות לאירועים. היתרון: היא לא מפסיקה להפתיע. כיפלנד מציעה מגוון של אטרקציות לבר מצווה, אטרקציות לבת מצווה ועוד מגוון סוגי אטרקציות המתאימות לאירועים מכל הסוגים. באמצעות אתר החברה תוכלו להתאים לכם פעילות תואמת אירוע הכוללת תעסוקה מהנה עבור משתתפים במנעד גילאים רחב.

תא צילום שקוף

עמדות צילום סגורות הן הטרנד החדש בעולם האטרקציות לאירועים. תא צילום הפך להיות איני ופופולרי ביותר בקרב אירועי בר מצווה, חתונות, בת מצווה ואירועי חברה שונים. הכירו את תא הצילום האטרקטיבי: את תא הצילום מניחים סמוך למוקד ההתאספות של הקהל. כל אי מי מהמוזמנים יכול להצטלם לבד, בזוג או בקבוצה כולל תחפושות, פלקטים ופרצופים מגניבים. בסוף האירוע האורח מקבל תמונה למזכרת שיוכל לתלות על המקרר ולא לשכוח ימים רבים את האירוע בו נהנה כל כך. מומלץ בחום עבור בני כל הגילאים, בעיקר עבור בני נוער.

מראת סלפי לאירועים

בקונספט דומה ניתן להזמין נקראת סלפי לאירוע. מראת סלפי הינה מסך גדול המדמה לחלוטין מראה רגילה, הטוויסט: למראה  מחוברת עדשת מצלמה. ניתן לעמוד מול המראה ולהתכונן היטב לתמונה, ללחוץ על מסך המגע והופ: האורחים תועדו לפי שביעות רצונם. בסוף האירוע האורחים יקבלו מגנט עם תמונת הסלפי שלהם. מה יש לדבר? אירוע ממגנט…

מתחם ג'ימבורי לפעוטות

מתכננים אירוע חברה לצוות כולל ילדים? ובכן, מתחם ג'ימבורי הוא בייביסיטר מעולה עבור פעוטות ובני הגיל הרך. כיפלנד- אטרקציות לאירועים ישמחו להקים בשבילכם מתחם ג'ימבורי בגודל הרצוי: מ-8-150 מ"ר.

ציוד המתחם הוא צבעוני במיוחד ונקי ביותר לשימוש נוח ובטיחותי. ניתן למקסם את החוויה באמצעות השכרת מתנפחים במגוון גדלים וסגנונות עבור ילדים בטווח גילאים רחב יותר.

כיפלנד – המקום שלכם לשכירת אטרקציות מושלמות לאירועים 

חברת כיפלנד מתמחה בהתאמת סוגי אטרקציות שונים למגוון סוגי אירועים. באתר של כיפלנד תוכלו למצוא מגוון אפשרויות פעילות: עמדות מולטימדיה, סימולטורים, דוכני מזון, שולחנות משחק וכן השכרת ציוד לאירועים שיהפוך את האירוע שלכם למושלם באמת. המלצה שלנו, צרו רשימה של מוזמני האירוע וחשבו מהי האטרקציה או מספר האטרקציות שיגרמו לכל אחד מהם להנאה. הקפידו ליצור קונספט שתואם מגוון גילאים ושמרו על מסגרת תקציב הגיונית. כיפלנד כאן לשירותכם בכל שאלה. מתכננים אירוע? רק עם כיפלנד, הבית של כל האטרקציות השוות.