שולחנות משחק הם אטרקציות חוצות גילאים, מינים ומגזרים. באירועים חברתיים שונים הם מהווים פעילות אידיאלית לגיבוש, חוויה ופיתוח יכולות תקשורת ומוטוריקה. הבעיה מתחילה כשהביקוש גובר על ההיצע וליד כל שולחן משתרך תור ארוך של ממתינים. לכיפלנד – החברה המובילה להשכרת אטרקציות לאירועים יש פתרון אקסטרה מושלם עבורכם: שולחנות משחק XL – הפתרון האולטימטיבי לאירועים עם מספר משתתפים גבוה. קראו על אפשרויות ההשכרה של שולחנות משחק בפורמט מוגדל.

שולחן הוקי אוויר ל-3 שחקנים

הוקי אוויר שולחני הוא משחק שקמו לו אוהדים מילדים צעירים ועד מבוגרים ומשחקנים חובבניים ועד מקצוענים בתחום. חשבתם שהוקי אוויר שולחני מוגבל ל-2 שחקנים? כיפלנד מספרת אחרת: באתר של כיפלנד – אטרקציות לאירועים תוכלו למצוא שולחן הוקי אוויר ל-3 שחקנים הכולל שולחן משולש קטום-זוויות בו מותקנת מערכת אוורור. השולחן כולל כמובן כמות דסקיות מספקת. שולחנות המשחק של כיפלנד ובתוכם, שולחן הוקי ל-3 שחקנים מגיעים באיכות גבוהה מאוד וניתנים להובלה ולהרכבה במקום על ידי אנשי הצוות של החברה.

שולחן הוקי אוויר ל-3 שחקנים
שולחן הוקי אוויר ל-3 שחקנים

שולחן פינג פונג 360 ל-4 שחקנים

שוב קוראת כיפלנד תיגר על המוכר והידוע כשהיא מציבה בפרונט את שולחן המשחק האטרקטיבי המוכר באריזה חדשה – שולחן פינג פונג לארבעה שחקנים בו זמנית. היתרון: יכולת שיתוף מספר רב יותר של שחקנים וכן העלאת רמת האתגר בפיתוח מיומנויות תיאום עין יד ואינטראקציה עם שחקנים נוספים במשחק. השולחן הגדול מגיע כשהוא מחולק ל-4 אזורי משחק באמצעות רשת. מטרת המשחק: מסירת כדור הפינג פונג מאחד לשני באופן אלכסוני מבלי שהכדור יפגע ברשת או יצא מגבולות השולחן.

שולחן המשחק מגיע עם ארבעה מחבטי פינג פונג מקצועיים.

שולחן כדורגל ענק XXL

שולחן כדורגל הוא אטרקציה אהובה במיוחד שמשתפת עד 2 שחקנים באתגר יוצא דופן של הכנסת כדור משחק זעיר לשער היריב באמצעות הנעת  שחקני פלסטיק. כעת, המשחק המוכר עובר הרחבה מרגשת ומאפשר משחק חוויתי סוער של 8 שחקנים בו זמנית!

זו אטרקציה ייחודית, מקורית ומלאת עניין שתאפשר לכם בשכירת שולחן משחק בודד – תעסוקה למספר משתתפים גבוה.

חשוב לבדוק את תנאי המקום על מנת לוודא את התאמת השולחן לשטח. בנוסף, יש למצוא משטח ישר ומאוזן עבור משחק הוגן. אורך השולחן: 2.5 מטרים.

המשחק כולל 16 ידיות טלסקופיות משני צדדי המשחק כאשר כל שחקן אחראי על הנעת 2 ידיות. השולחן כולל לוח תוצאות לניקוד מדויק בזמן אמת.

שולחן כדורגל ענק – לחוויה חברתית סוערת, מצחיקה, מאתגרת ובלתי נשכחת.

שולחן ביליארד/סנוקר 7 פיט

שולחן סנוקר מקצועי גדול הכולל שולחן עץ מרופד, כדורים, כיסים ומקלות עץ. משחק ביליארד על שולחן מקורי גדול מאפשר חווית משחק רבת אתגר המחייבת ריכוז רב, אינטראקציה חברתית והתמודדות גם עם חוסר הצלחה בצורה נאותה. משחק סנוקר נחשב למשחק חכם הדורש מיומנות ברמה גבוהה ושימוש בטכניקות משחק שונות. חברת כיפלנד – אטרקציות לאירועים מציעה שירותי שינוע, הרכבה ופירוק לבעלי אירוע המעוניינים בהסרת העולם מעליהם. תאמו הזמנה עם כיפלנד לקבלת שירות אדיב ויעיל. שולחן סנוקר גדול – לחווית משחק טובה ומדויקת יותר.

שולחנות משחק גדולים במיוחד – חוויה גדולה מהחיים

שולחנות המשחק הענקיים של כיפלנד מתאימים עבור אטרקציות לבר מצווה, ימי הולדת חגיגיים, חגיגות הפי האוור, מסיבות ועוד. חשוב לבדוק תנאי שטח, לערוך סקר עלויות ולברר פופולריות של משחקים שונים בקרב מוזמני האירוע על מנת לבצע הזמנת שולחנות אטרקטיביים שיהפכו את האירוע לחוויה מגבשת, צבעונית ומלאת עניין.

Leave A Reply