להאזנה:

מציאות מדומה המכונה בקיצור VR, הינה טכנולוגיה חדשנית המבצעת סימולציה של סביבה ויוצרת אשליה בה המשתמש נמצא בסביבה מציאות שונה שעוצבה באופן ממוחשב. הפעילות משמשת לצרכי לימוד, בידור ואימון וניתנת לשימוש באמצעות קונסולה ייעודית, טלפון נייד או מחשב. מציאות מדומה באירוע שלכם – קראו על מתחם המולטימדיה שיהווה אטרקציה בלתי שגרתית לכל המוזמנים.

כמה מילים על מתחם מציאות מדומה לאירועים

עמדות מולטימדיה לאירועים הכוללות טכנולוגיה של מציאות רבודה או מדומה הן פעילות אטרקטיבית פופולרית המהווה מענה חוויתי לכל המוזמנים לאירוע. מציאות מדומה לאירועים יכולה לשמש בתור אטרקציות לבת מצווה, אטרקציה לבר מצווה או אטרקציה ליום הולדת חגיגי. משחקי מציאות מדומה הם אמצעי בידור מועדף עבור אירועים בהם נדרשת רמת פעילות גבוהה בשילוב ריגוש, חדשנות וגיבוש חברתי. מתחם מציאות מדומה לאירועים מותאם למגוון רמות ובאמצעותו ניתן לגשר על פערי רמות באירועים בהם קיים מנעד גילאים רחב.

מהי טכנולוגית מציאות מדומה לאירועים?

מציאות מדומה הינה טכנולוגיה חדשנית משוכללת המאפשרת לשחקני VR להישאב אל מציאות וירטואלית מתוך תחושה של השחקן כי הסביבה המדומה הינה הסביבה האמיתית. 

תעשיות שונות ומוסדות לימוד עושים שימוש בסימולטורים אלו על מנת לאמן ולייצר חוויה מדמה מציאות על מנת לשרת צרכים מקצועיים ולימודיים.

אטרקציה כזו באירועים משתמשת בפן הבידורי של הטכנולוגיה ומציעה משחקים וירטואליים תלת ממדיים תוך מקסום חווית המשחק באופן מקסימלי.

מציאות מדומה למספר שחקנים – פעילות חברתית למטרות גיבוש

חברת כיפלנד – אטרקציות לאירועים בעל ניסיון רב בגיבושי עובדים באירועי חברה שונים שפועלים היטב. החברה מציעה קונסולות ומשקפי מציאות מדומה מקצועיים של חברת SONY/OCULUS שהינם בעלי יכולת הדמיה איכותית ברמה גבוהה בהרבה מזו המוצעת בחנויות לשימוש ביתי פשוט. המשחקים ניתנים לשימוש עבור מספר שחקנים בו זמנית מה שיוצר פעילות אינטראקטיבית מסעירה שמקפיצה את רמת האדרנלין באירוע.

מתחם מציאות מדומה - גיל השחקנים המינימלי
מתחם מציאות מדומה – גיל השחקנים המינימלי

משחקים שממשיכים להשתכלל ולהתפתח כל הזמן

ממש ברגע זה בו אתם קוראים את הטקסט, עוסקים מומחי VR בפיצוח ושכלול של טכנולוגיות מציאות מדומה. חברת כיפלנד – אטרקציות לאירועים מציעה עמדות מציאות מדומה בסטנדרטים גבוהים במיוחד באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בענף.

יצירת מתחם משחקים אתגרי בשילוב מציאות מדומה

על מנת לאפשר הנאה לכל משתתפי האירוע, חברת כיפלנד מאפשרת רכישת חבילת משחקים אטרקטיבית הכוללת משחקי מציאות מדומה לצד משחקי שולחן משותפים ועמדות מולטימדיה מסוגים שונים. החוויה הפיזית לצד החוויה החברתית וחווית המשחק הוירטואלית יוצרים מגוון אמצעי פעילות שמדייקים את צורת הפעילות המועדפת עבור כל משתתף.

תחרות היא שם המשחק

משחקי מציאות מדומה מציעים רמת מתח חדשה של תחרותיות בין מספר שחקנים תוך תחושה כי המלחמה מתנהלת בשדה קרב אמיתי. קונסולות מציאות מדומה יוצרות חשמל באוויר ומהוות אטרקציה לבת מצווה ולאירועי חברה ברמה גבוה במיוחד.

מתחם מציאות מדומה – גיל השחקנים המינימלי

ניתן להתחיל לשחק במתחם מגיל 7 ומעלה. זאת על מנת להבטיח שימוש בטוח במתחם המותאם לגיל הילד. גיל השימוש המקסימלי במתחם אינו מוגבל.

סוגי המשחקים השונים בטכנולוגית מציאות מדומה

מתחם מציאת מדומה מציע מגוון משחקים אטרקטיביים הכוללים בין השאר: משחקי יריות, משחקי מירוץ מאתגרים, משחקי מסעות הרפתקניים ומשחקי ספורט עתירי עניין. המשחקים מחקים בצורה מדויקת את המציאות כפי שהיא בעולם האמיתי ומכניסים את קהל המשתתפים לאקסטזת פעילות מהנה.

השכרת מתחם מציאות מדומה לאירועים

חברת כיפלנד כאן כדי להעניק לכם שירות מקסימלי עבור הקמה ותפעול של מתחם מציאות מדומה כולל כל הציוד הנדרש אנשי צוות מיומנים ומגוון משחקים מרשים. צרו קשר עוד היום להשכרת מתחם מציאות מדומה והבטיחו את הצלחת האירוע והנאה קולקטיבית של עד אחרון המוזמנים לאירוע.

המציאות עולה על כל דמיון? על מתחם מציאות מדומה כאטרקציה מובילה לאירועים
המציאות עולה על כל דמיון? על מתחם מציאות מדומה כאטרקציה מובילה לאירועים

Leave A Reply