ערבי וימי חברה הם חלק משמעותי ובלתי נפרד מההווי המשרדי. ערבי חברה תורמים לגיבוש, מעניקים פן נוסף לצוותים השונים, מגבירים את הלכידות והנאמנות ויוצרים אווירה שונה ושוברת שגרה לכל העובדים. ככל שהצוות מגובש יותר, כך האווירה במשרד טובה יותר, וכתוצאה מזה גם התפוקה איכותית יותר.

ישנם סוגים שונים של ערבי חברה, אבל אחת האופציות המצוינות היא לצאת אל הטבע, שכן בטבע אנחנו מתנתקים לגמר מהמשרד החנוק ומאווירת הטלפונים והמיילים. ישנם סוגים שונים של אטרקציות לערבי חברה בטבע, ביניהם השכרת אוהלים לאירועים, הליכה לאורך החוף או פשוט על האש בפארק.

איגדנו לכם כמה דרכים פשוטות ומהנות לערבי חברה בטבע – ואתם צריכים רק לבחור.

השכרת אוהלים לאירועים

אופציה אחת לערב גיבוש מהנה ורגוע בטבע היא באמצעות השכרת אוהלים לאירועים. תוכלו לבחור מבין מגוון רחב של מיקומים – כמו ערב כיף ומלא בריזה בחוף הים עם אוהל לבן, ערב מדברי עם ניחוח אותנטי באוהל בדואי קסום, או דווקא ערב טבע אמיתי עם אוהל ופיקניק בליבו של יער. לא משנה מה תבחרו, אוהל – שכולל גם כריות, שטיחים ותאורה, כמו מעין 'זולה' –  יוצר אווירה מגבשת וקסומה. חברות השכרת אוהלים לאירועים מספקות כל מיני סוגים של אווירות, ותוכלו להפוך את האוהל שלכם לרחבת ריקודים, למסעדה יוקרתית או למקום מרגיע, הכל בעזרת העיצוב.

על האש משרדי

אין יותר ישראלי וכיפי מערב על האש עם כל הצוות. נכון, ערב על האש זה לא ממש פעילות ייחודית, אבל לפעמים כל מה שצריך כדי לשבור שגרה זה לצאת אל איזה פארק, להדליק את האש ולשתות בירה. בנוסף, ערב על האש הוא קל לארגון, ולא דורש יותר מדי לוגיסטיקה וארגונים. אפשר לשדרג את הערב עם כמה משחקים תחרותיים ומגבשים שיוסיפו לערב פן נוסף.

המירוץ למליון, גרסת המשרד

עוד דרך לצאת לערב בטבע הוא בגרסה תחרותית ומגבשת. הערב הזה דורש קצת יותר השקעה – אבל הוא גם ייחודי יותר. בערב כזה תפצלו את הקבוצה לכמה קבוצות קטנות, ובעזרת סדרה של חידות צאו לתחרות בסגנון 'מצא את המטמון'. נסו לשלב אתגרים שמשתמשים הן בכוח פיזי והן בכוח מחשבתי. אם אתם לא ממש מעוניינים לארגן את הערב הזה לבד, יש לא מעט חברות שמתמחות בערבים בדיוק בסגנון הזה ויחסכו מכם את ההתארגנות.

טיול שקיעה

למזלנו, אנחנו גרים במדינה עם גישה קלה ונוחה לחוף הים. יש לא מעט אזורים בארץ עם חופים מופלאים שמאפשרים הליכה כיפית לאורך החוף. אופציות יכולות להיות חוף הבונים, חוף בית ינאי או הגן הלאומי בחוף קיסריה. טיול שקיעה לאורך הים יכול להיות הזדמנות לערב מהנה, שובר שיגרה ומרגיע שירענן את הגוף והראש. כמובן שאפשר לקנח בישיבה על החוף עם אוכל טוב ושתייה.

השכרת אוהלים לאירועים
השכרת אוהלים לאירועים

Leave A Reply