כל אירוע מצריך את פינת החמד הקטנה הזאת שניתן לשבת ולהירגע בה, לבד או עם מוזמנים או משתתפים אחרים. נניח ומדובר בחתונה ורוצים לקחת אתנחתא קצרה מריקוד ברחבת הריקודים ומכל ההמולה. נניח ומדובר ביום הולדת לילדים, והם רוצים לנוח בין לבין המשחק בשולחנות או בדוכנים והקפיצה במתנפחים. פינות זולה להשכרה מתאימות לכל גיל ולכל סוג של אירוע – אנשים תמיד יחפשו איפה אפשר לשבת ולנוח. יש לנו מספר דברים לספר בכל הקשור השכרת פינות ישיבה לאירועים, אז החלטנו לכתוב אותם עבורכם.

מה כוללות פינות זולה להשכרה?

ברמה הבסיסית, פינת זולה כוללת מספר ספסלים לישיבה, שעליהם מונחים מזרנים לריכוך ולנוחות. בדרך כלל הם מרוכזים סביב שולחן שניתן להניח עליו למשל צלחת חד פעמית או כוס שתייה. בזולה ניתן להתרווח ולדבר בנעימים, ובהחלט כדאי להוסיף לכל האזור שלה כריות, מחצלות, שרפרפי קש, פופים וספסלים כאוות נפשכם. ככל שתעשו אותה יותר מגוונת, כך היא תציע יותר אפשרויות להתרווח ולנוח בכיף. כך יהיה אפשר לשבת גם על ספסל או שרפרף קשיח וגם על פוף רך.

צבעים שונים לבחור מהם

כדאי ליצור זולה צבעונית ומושכת לעין. להוסיף צבע למתחם האירוע זה תמיד נחמד. מעבר לכך, כדאי לבחור בכריות, מזרנים ופופים צבעוניים ולא לבנים, מכיוון שהכתמים בהחלט ניכרים יותר בצבע הלבן. גם אם נשפכה שתייה על כרית צבעונית, פחות ישימו לב לכך וזה פחות יפריע למוזמנים. תוכלו לשכור מאיתנו פופים וכריות צבעוניים במגוון צבעים, כולל בין היתר בצבעי חום, כחול, סגול ואדום.

מתאים תמיד

פינות זולה להשכרה מתאימות לכל סוגי האירועים, לכל הגילים וניתן להשתמש בהן גם באולם או בחלל סגור וגם בגן או כל מקום אחר בחוץ.

לוודא שהכל נקי

חשוב להדגיש ולוודא מבעוד מועד שהפינה שתקבלו תהיה נקייה ומכובסת ושלא יהיו עליה כתמים משימושים קודמים. חברה רצינית ומקצועית, שמכבדת את עצמה ואת קהל הלקוחות שלה, תמיד תכבס ותנקה את הציוד שלה לאחר שהוא חוזר לרשותה בסיום ההשכרה.

התאמה אישית

בחירה בשירות שלנו תעניק לכם בראש ובראשונה ציוד נקי, מכובס, בעל ניחוחות נעימים ולחלוטין נטול כתמים. בנוסף, ניתן להתייעץ איתנו על מנת להתאים את פינת הישיבה לאירוע המסוים שלכם. כל ציוד שבחרו להשכיר מאיתנו יגיע למקום הנכון ובזמן, כך שהאירוע לא יתעכב בשום צורה, אלא יתנהל על הצד הטוב ביותר.

אם אתם מחפשים פינות זולה להשכרה ואטרקציות לאירועים, פנו לחברת "כיפלנד" בטלפון 052-8383355 או השאירו פרטים ונוכל לעזור לכם להחליט לגבי הציוד והאטרקציות המתאימות לאירוע שלכם. אנחנו עתירי ניסיון, מציעים חבילות משתלמות ומחירים תחרותיים מאוד, מספקים שירות בכל רחבי הארץ ונשמח להשכיר גם לכם. בחירה בנו, וההנאה והנוחות של האירוע שלכם מובטחות.

Leave A Reply