הנה חידה מתוקה: איך אפשר להפוך אירוע מפנק יותר? ניתן לפנק כאשר מציעים לכולם דוכני קינוחים מתוקים, שאי אפשר לעמוד בפניהם. ומה יותר מתאים לקיץ החם, יותר מאשר הקינוחים הקרירים – קרירים, מתוקים – מתוקים וטעימים טעימים! כבר באירוע המתקרב, מפנקים ומתפנקים עם המובחר שבמובחר – גלידות איכות בסגנון איטלקי, גלידות רכות בסגנון אמריקאי או יוגורט מרענן, מאוד טעים וגם מאוד צבעוני, במובן המפנק של המילה. 

רכות מפנקת בסגנון אמריקאי

לא בטוח שהיה זה דווקא אמריקאי שהמציא את המכונה הראשונה לייצור גלידה. אבל בעצם, מה זה חשוב, כאשר הגלידה הרכה בסגנון אמריקאי כל כך נעימה לחך. אין כמו להטביע את הלשון במנה הקרירה, בטעם שוקולד, וניל או תות. דוכן גלידה אמריקאית לאירועים תופס בקלות את אחד המקומות הראשונים, בקטגוריות ה"הכי אהובים". ובגלל שהגלידה הזאת כל כך קלילה ונעימה, היא יכולה להתאים אפילו לאירועי חורף באווירה חמימה. אין כמו גלידה אמריקאית בתור קינוח מפנק, לכל גיל (אפילו לצד כוס של קפה מהביל). ילדים מתים עליה. מבוגרים מתלהבים ממנה. תפסתם דוכן כזה, תפסתם אמריקה! רוצים שדרוג? זה ממש לא בעיה. קצת רוטב שוקולד חם מלמעלה. או אולי מעט אגוזים קצוצים או סוכריות צבעוניות. יפה, צבעוני וטעים – זה יאמי!

רכות מפנקת בסגנון אמריקאי
רכות מפנקת בסגנון אמריקאי

העגלה בנוסח איטלקי אמיתי

אם האמריקאים אוהבים את הגלידות שלהם רכות ונימוחות, האיטלקים אוהבים את שלהם בצורה אחרת. גלידת ג'לטו היא התצורה האיטלקית של המעדן הקריר. יש הנוהגים להכין אותה על בסיס חלב אבל אפשר להכין גם על בסיס קרח קפוא, בשילוב פירות טריים או מיצים. את הגלידה האיטלקית, שאפשר למצוא במיטב הגלידריות בעולם, אפשר להביא ממש עד לאירוע שלכם. גם אתם יכולים להזמין עגלת גלידה לאירועים, עם דייל או דיילת שמגישים באהבה. את הגלידות אפשר למזוג לכוס הגשה יפה או לתוך גביע וופל פריך וטעים. כעת רק נשאר לבחור את הטעמים שאוהבים, ולהתמכר להנאה. אפשר עוד לשדרג עם תוספות טעימות, המוצגות בשפע בדוכן.

קינוח קריר, קליל, מפנק ובריא

הקינוחים הטעימים קיציים בעגלות לאירועים יכולים ללבוש גם צורה נוספת. לצד חובבי הגלידות, ישנם כאלה שמעדיפים ללכת על משהו דומה, אך גם קצת שונה. משהו קריר וקליל, אך גם מאוד מפנק ולמען האמת אפילו בריא. קבלו את זה – דוכן יוגורט לאירועים מתאים מאוד גם לאירוע שיקי. טוב לאירוע מעוצב אך גם לאירועי צעירים. בתוספת פירות טריים, עם פצפוצי שוקולד או כל דבר אחר שאוהבים – תענוג אמיתי, אין מה לדבר.

בגביעים, בכוסות עם כל התוספות רוצים אירוע קיצי, מדליק עם דוכני מזון בטעם של עוד? עכשיו בכיפלנד, תוכלו לשכור דוכני גלידה לאירועים מרעננים, עגלות גלידה מלהיבות דוכני יוגורט צוננים וטעימים מאוד. בגביעים, בכוסות עם כל התוספות!

Leave A Reply