קבל הצעת מחיר

עמדות טעימות ודוכני מזון לאירועים, זה הלהיט  לשדרוג האירוע ופינוק אמיתי, עגלת גלידה לאירועים שינוי מתוק, לימי הולדת לילדים, למסיבות למבוגרים, מסיבות כיתה או מסיבת חתונה, חינה או יום גיבוש במקום העבודה, מסיבת הפתעה או כל אירוע משפחתי, כולם פשוט אוהבים – גלידה?

זה לא סוד שגלידה מפנקת אהובה על כולם, מבוגרים, ילדים, צעירים, אימהות, אבות, סבים, סבתות. לכולנו נחמד ללקק בהנאה, בגביע של וופל או בכוס גדושה. והרי זה לא רק הטעם המתוק או הצבעים המרהיבים של כל הטעמים השונים. זו גם אווירת הקרנבל, החופש, הקיץ והכיף שטועמים בכל לק ולק!

עגלה קרירה, מתוקה וטעימה, איך זה עובד?

על מנת שיוגשו מנות גלידה בטעם טוב באירוע המתקרב, נסביר בקצרה מה השירות הזה כולל. עגלת גלידה לאירועים מהווה בעצם דוכן יפה מראה ומושך לעין, המאוייש בדייל או דיילת מקצועיים וחביבים. העגלה המאובזרת מלווה בדייל שמגיש לכל אורח שמעוניין בכך, גלידה בטעמים הרצויים. הגלידות מוגשות בצורה אסתטית, במזיגה לכוס או לגביע טעים.

אי אפשר לפספס את העגלה שהופכת לאטרקציה מושכת

בקלות ובכל אירוע, עגלת גלידה הופכת תיכף ומיד לאטרקציה מושכת בפני עצמה. כולם מתלהבים מהאפשרות לגשת לעגלה המעוצבת, להסתכל בכל צבעי הגלידות, להתלבט קצת ולבחור. חיש מהר אנשים מתקבצים ומגיעים, כדי להתקרר אחרי הריקודים או אולי לקנח בכיף, לאחר שאכלו את המנות העיקריות. אוהבים גלידה בטעם שוקו? ווניל? תות? הילדים משתגעים על גלידה בטעם מסטיק, קרמל או כל טעם מתוק אחר? אתם או העובדים שלכם מתגעגעים לתחושת הקיץ האולטימטיבית של הילדות? לאירוע עם קטנים או גדולים, לחגיגות ימי הולדת או אפילו ימי כיף או כל חגיגה אחרת – עגלה מלאה גלידות, עם זה אי אפשר לפספס.

כיפלנד – שיהיה כיף באירוע!

צרו איתנו קשר ונספר לכם על סוגי הטעמים ועל כל דבר אחר שיעניין אתכם לגבי הדוכנים והעגלות שלנו. באירוע הקרוב, העניקו לכל המוזמנים גלידות צוננות, טעימות וכיפיות במיוחד! צרו קשר עם כיפלנד להזמנת שירותי עגלת גלידה לאירועים צבעוניים וטעימים!