השילוב בין אוכל טוב לאירוע מוצלח טבעי כמו השילוב בין תליון מוצלח לבין שרשרת יפה. ואם באמת רוצים לפנק ולהתפנק, אין כמו דוכנים עם האוכל הכי טוב שיש. בין אם הזמנתם דוכן שווארמה לאירועים ובין אם העדפתם פלאפל או פיצה, ככה מבטיחים בכל אירוע, טעם נהדר, שנשאר!

חם, טרי והכי ישראלי!

אירוע לוהט לצעירים, מסיבה לקהל יותר בוגר, זה ממש לא משנה למי מיועד האירוע ומהי הסיבה למסיבה, דוכנים לוהטים וטריים הם הדבר האמיתי. אפשר לבחור בדוכן אחד או לשלב כמה מכל סוג, תלוי במספר המוזמנים ובתפריט שרוצים להציע לכולם. דוכנים מקצועיים ומאובזרים בטוב טעם.

הדוכנים הלו חמים, לוהטים וטריים, כך מסתבר, והם גם הכי ישראלים שיש. אז מה תרצו – שווארמה לוהטת מתובלת בעדינות או דוכן פלאפל לאירועים? הפלאפלים הפריכים, המטוגנים עד כדי הזהבה מושלמת. ובדוכנים הללו, לא לשכוח את התוספות שמקפיצות את הטעם. ירקות טריים קצוצים או שלל מטבלים ורטבים. כשמגישים את הכל בנדיבות, בדוכנים מאובזרים וייצוגיים, אף אחד לא מוכן לוותר על הביס הטעים! נהנים מעוד ביס ועוד ביס, וכיף לעבור בין הדוכנים השונים. ובסוף, לאחר שהבטן מתחילה לשבוע, אפשר אם רוצים לעבור לקרירות המתוקה. לדוכן הגלידות שבו מיטב הטעמים המתוקים. 

חם, טרי והכי ישראלי!
חם, טרי והכי ישראלי!

מי לא אוהב פיצה, שיקום!

פלאפל פריך, שווארמה בנתחים מדהימים בפיתות טריות, אין פלא שבדוכנים הללו כולם מלקקים את האצבעות. אבל יש עוד סוג אחד של מאכל מסיבות קלאסי, שאין כמו להגיש אותו בדוכן, עם טאבון לוהט או תנור אמיתי. זוהי מנה אישית שמגיעה כמשולש עם גבינה צהובה ומלא תוספות שמשדרגות כל ביס. לא ניחשתם עדיין? אנו מדברים על דוכן פיצה לאירועים כמובן! המקום שבו הגבינה מותכת במידה הרצויה, הזיתים ירוקים או שחורים והפטריות הטריות או כל יתר התוספות עושות חשק לנגוס עוד ועוד. ילדים, נוער, מבוגרים, לא משנה מי ומתי, פיצה תמיד באה בחשבון, באה בכיף ובתיאבון.

כל מה שתזמינו, עם המון תוספות שטעים לאכול

כל דוכן (או דוכנים) שיגיע לאירוע שלכם, יהיה מלווה באיש צוות שמומחה בהגשה מעוצבת, סידור הדוכנים ויצירת אווירה מעולה, לכל באי הדוכן באירוע. והכל, מגיע עם המון המון תוספות נפלאות. רציתם שווארמה? הוסיפו פיתה או לאפה, קבלו גם חומוס וטחינה או עבמה. חמוצים או תוספות חריפות, וכל מה שאוהבים, כלמה שעושה טוב. רציתם פלאפל? קבלו גם צ'יפס זהוב וטרי בצד וירקות קצוצים דק, מרעננים באופן מיוחד. אפשר ליהנות מכל ביס, בצלחות הגשה יפות או עם פיתות טריות, ללקק את האצבעות.  בכיפלנד תוכלו להזמין את מיטב דוכני המזון, לכל האירועים! שלל אטרקציות לאירועים ומנות טעימות, כל מה שצריך כדי לבלות. כאן תוכלו לשכור דוכנים טעימים טעימים, שאי אפשר לשכוח!

Leave A Reply