פורים הוא אחד מהחגים של הילדים בשנה ואחד הצבעוניים וההיתוליים שבהם, לכן כשחוגגים אותו – צריך לחגוג אותו בהתאם. דרך חברת כיפלנד תוכלו לשכור מגוון של משחקים לפורים, לרבות מתנפחים למסיבת פורים ואטרקציות מהנות נוספות כגון שולחנות משחק ועמדות מולטימדיה מתקדמות.

מתנפחים למסיבת פורים

כשמדובר במשחקים לפורים, ובפרט לקהל צעיר בגילו, מתנפחים מהווים אופציה מעולה, לכן יש לנו מגוון רחב מאוד של מתנפחים להציע לכם. ניתן להשכיר מתנפחים לגיל הרך, לגילאים בוגרים יותר, מתנפחים אתגריים ומתנפחי מים. המתנפחים מגיעים בשלל נושאים, דמויות וסיפורים צבעוניים והילדים אוהבים מאוד להוציא בהם אנרגיות עודפות. ניתן להקים מתחם מתנפחים של ממש הכולל מספר מתנפחים בנושאים שונים.

שולחנות משחק

שולחנות כגון שולחן כדורגל, שולחן הוקי אוויר, שולחן פינג פונג ומתקן כדורסל יסבו הנאה רבה לילדים ולמתבגרים כאחד. גם זאת דרך נהדרת לשעשע אותם ולגרום להם להוציא אנרגיות בצורה חיובית, כך שהם יוכלו ליהנות במהלך היום ולישון טוב יותר בלילה. גם במקרה זה ניתן להקים מתחם שולחנות משחק של ממש ולאפשר מגוון אפשרויות לחוגגים.

עמדות מולטימדיה

מתחם מולטימדיה הכולל סימולטורים מיוחדים, קונסולות משחק, סטנדים מהודרים ומסכי LED גדולים ואיכותיים מהווה גיוון נוסף לחגיגה בדמות סימולציות ומשחקי וידאו טכנולוגיים ומתקדמים שכולם אוהבים כל השנה. ניתן לשכור קונסולות כגון Xbox, Wii ו-PS4 ומשחקים עדכניים שהחוגגים יוכלו ליהנות מהם גם ברמה התחרותית וגם ברמה היחידנית, בנוסף לכל אלו- תוכלו לשלב באירוע שלכם  עמדת מציאות מדומה לאירועים,  סימולטור חדשני בה השחקנים משחקים בעזרת משקפי מציאות מדומה הופכים לחלק מהמשחק, עמדה כזו משאירה טעם מדהים אצל כל המוזמנים.

מתחם לונה פארק

המשחקים לפורים מקבלים שדרוג אדיר עם מתחם הלונה פארק שלנו. ביתני יריד מיוחדים יעמדו לרשות החוגגים את החג ויאפשרו להם להתחרות האחד בשני במשחקים ובתחרויות נושאי פרסים. במתחם ניתן לשחק במשחקים כגון הפלת פחיות, פיצוץ בלונים, כדורים מעופפים וקליעת כדור. הוא יוצב באירוע חג הפורים שלכם ויסב הנאה גדולה למשתתפים. למתחם נוכחות פיסית גדולה ונאה מאוד והוא מתאים גם לאירועים פרטיים וגם לאירועים של ארגונים וועדים שונים.

מתחם מיני גולף

אפשרות נוספת שמציגה בפניכם חברת כיפלנד הינה של הקמת מתחם מיני גולף המתאים לשכבות גיל רבות. המתחם כולל מסלולים שונים והוא בנוי מעץ איכותי, דשא סינטטי ומכשולים אתגריים איכותיים ברמות קושי שונות. ביחד עם המסלולים תקבלו כמובן גם מחבטים, כדורים ומכשולים למשחק. קיימת אפשרות לשכור מסלול אחד, מספר מסלולים וגם לקבל מפעיל מטעמנו לצורך הנוחיות והחוויה המעולה שלכם.

חגיגת פורים שלמה ומגוונת

חברת כיפלנד מציעה לכם את כל מה שאתם צריכים על מנת ליצור ולהפיק חגיגת פורים מלאה בכל טוב ובהנאות רבות ושונות. בנוסף למשחקים לפורים, תוכלו להזמין גם דוכני מזון לאירועים וברים מתוקים מופלאים. אתם מוזמנים לבדוק באתר את כל מה שיש לנו להציע לכם וליצור איתנו קשר לביצוע הזמנה שתהפוך את האירוע שלכם ליוצא דופן ולחגיגה אדירה.

מתנפחים למסיבת פורים
מתנפחים למסיבת פורים

Leave A Reply