אין חגיגה בלי מזון. אוכל מהווה אטרקציה משל עצמה בכל סוג של אירוע, ולא משנה אם מדובר באירוע עסקי, אירוע חברה, יום הולדת או אירוע משפחתי כזה או אחר. דרך חברת כיפלנד תוכלו לקבל דוכני מזון לאירועים שכוללים מגוון רחב מאוד של מאכלים שונים ונפלאים, וזאת בהחלט אחת ההתמחויות הבולטות שלנו. בנוסף למאכלים מלוחים ומנות עיקריות, תוכלו לקבל דוכנים מתוקים וברים מתוקים שכוללים את הסיומת המושלמת לכל ארוחה.

דוכני מזון לאירועים

הדוכנים שלנו כוללים מגוון של פחמימות, חלבונים ושומנים. כל אבות המזון הגיעו לביקור והם טעימים וטריים במיוחד. ניתן להזמין מאיתנו דוכן פיצות, דוכן המבורגר, דוכן נקניקיות, דוכן ג'חנון – ועוד רבים וטובים. מדובר במאכלים שכל הישראלים אוהבים לאכול, לרבות מאכלי עדות מוכרים ומאכלים פופולאריים ממטבחים שונים מכל רחבי העולם.

דוכני קינוחים וברים מתוקים

אם כבר מזמינים דוכני מזון לאירועים, אסור בתכלית האיסור לוותר על מאכלים מתוקים. מכל אירוע צריך לצאת עם טעם מתוק בפה, וידוע שארוחה מושלמת תמיד מסתיימת בקינוח. חגיגה היא לא הזמן לספור קלוריות, אלא פשוט ליהנות מאוכל, אטרקציות נוספות ומבילוי בחברת אנשים מוכרים. אז מה בתפריט? בכל הנוגע למאכלים מתוקים, אנחנו מציעים דוכן קרפ צרפתי, וופל בלגי על מקל, דוכן מיני פנקייקס, דוכן גלידה, דוכן יוגורט – ועוד.

אפשרויות נוספות

דרכנו תוכלו לשכור גם מכונות שונות לצרכים הקולינאריים של האירוע שלכם. ביניהן קיימות מכונות סוכר, פופקורן, מכונת אידוי נקניקיות, מפל שוקולד, טאבון מקצועי, דיספנסרים ומכונות ברד. אנחנו ממליצים מקרב לב על דוכני מזון לאירועים, אך בהחלט ניתן לשלב אותם גם עם מכונות נוספות שתוכלו לשכור ולתפעל.

חשוב לגוון באפשרויות

אוכל הוא נושא אהוב, אך לכל אחד יש את הטעמים והמגבלות שלו. כפי שאתם כבר יודעים, לא כולם אוכלים את אותם הדברים. בכל אירוע חשוב לגוון ולהציג מגוון של אפשרויות מזון שונות למוזמנים השונים. חשוב להתחשב באנשים שרגישים לגלוטן ואנשים שלא אוכלים מזון מהחי. כל עוד תגוונו בדוכנים ובמאכלים – לכל אחד מהמוזמנים יהיה מה לאכול והאירוע שלכם יצליח לקלוע לכל הטעמים.

הקפדה על כל האלמנטים

הכנת אוכל והגשתו היא עניין חשוב ורציני מאוד – וכך אנו מתייחסים לכך. אנחנו מקפידים על שימוש בחומרי גלם איכותיים, הכנה קפדנית והגשה אישית ושירותית. הצוות שלנו שומר על דוכנים נקיים וסטריליים ועל שימוש במוצרים טריים לחלוטין. אלו הסטנדרטים שהלקוחות שלנו נהנים מהם ואנחנו בהחלט שומרים עליהם.

דוכנים בהתאמה אישית

אנחנו מנוסים מאוד בתחום האירועים וניתן להתייעץ איתנו אם אינכם בטוחים באילו דוכנים לבחור מכלל האפשרויות שאנו מציעים. בכל מקרה תקבלו מהצוות שלנו שירות נפלא גם באופן טלפוני וגם במהלך האירוע עצמו ואנו בטוחים שתחזרו להזמין מאיתנו גם באירוע הבא.

Leave A Reply