מתכננים אירוע בהשתתפות ילדים כמו יום הולדת, בר או בת מצווה או אירוע אחר? מעוניינים להזמין אטרקציות מקוריות לאירוע עם ילדים ומתלבטים בין שולחנות משחק לעמדות מולטימדיה? ובכן, בתחום האטרקציות לאירועים יש מגוון רעיונות וגימיקים מדליקים, וכיום כמעט בכל אירוע בו משתתפים ילדים ניתן למצוא מספר אטרקציות לשדרוג החוויה ולהנאת כל המשתתפים.

מה כדאי לשכור – שולחנות משחק או עמדות מולטימדיה?

כאשר מתכננים אירוע משפחתי או מחפשים פעילות מיוחדת ומקורית לילדים נהוג להזמין אטרקציות מחברה מקצועית ומוכרת בתחום. החברה מספקת מגוון פתרונות ואטרקציות לכל סוגי האירועים, צוות החברה יכול לסייע להורים לבחור בין שולחנות משחק לאירועים לבין עמודות מציאות מדומה ומשחקי מולטימדיה – האטרקציות הפופולריות ביותר בקרב ילדים.

הורים שצריכים להחליט בין שולחנות משחק לעמדות עם משחקי מולטימדיה חייבים להתייחס לגורמים הבאים כדי לקבל החלטה נכונה ושקולה:

מה כדאי לשכור – שולחנות משחק או עמדות מולטימדיה?
מה כדאי לשכור – שולחנות משחק או עמדות מולטימדיה?
  • מיקום האירוע – בהתאם למיקום האירוע יש לבחור אטרקציות מתאימות, כאשר שולחנות משחק יתאימו לכל מקום בעוד משחקי מולטימדיה מחייבים מקום מקורה עם חיבור קבוע לחשמל. לכן, אם מתכננים אירוע תחת כיפת השמיים לרוב כדאי להזמין שולחנות משחק לאירועים כמו כדורגל שולחן, הוקי אוויר, ביליארד ופינג פונג.
  • מספר משתתפים – יש לבחור את האטרקציות בהתאם לכמות המשתתפים ומאפייניהם. ככל שהאירוע גדול יותר כך מומלץ לשכור יותר עמדות כך שהילדים יוכלו לשחק בלי להמתין זמן רב מדי, כמו כן הם יוכלו לנהל טורניר מרובה משתתפים וליהנות מחוויה מגבשת ומלהיבה. בעמדת מולטימדיה לרוב משחק שחקן בודד, בעוד ששולחנות משחק מתאימים ל-2 עד 4 שחקנים בו זמנית, בהתאם למשחק.
  • עונה – כדאי לבחור אטרקציות לאירוע בהתאם לעונה בשנה, בחורף עורכים את האירועים במקום סגור ומחומם, לכן אפשר לתכנן מתחם משחקים עם מולטימדיה ו/או שולחנות משחק בהתאם לתקציב ולגודל המקום, בקיץ עורכים אירועים רבים בחוץ, ושולחנות משחק יתאימו יותר.
  • סוג הפעילות – יש להתאים את האטרקציות למאפייני האירוע ולסוג הפעילות, אם מתכננים פעילות מאתגרת ותחרותית הרי שולחנות משחק יתאימו לכך, מאחר וניתן לנהל טורנירים ולהעניק פרס לזוכה.
  • בטיחות – כאשר מתכננים אירוע בהשתתפות ילדים חשוב לשים לב לנושא הבטיחות, אך שולחנות משחק ועמדות משחק כמו אקסבוקס נחשבים לבטיחותיים, כל עוד הילדים בגיל המתאים.
  • תפעול – אם מתכננים לשכור עמדות אקסבוקס לאירוע לרוב צריך לבדוק מול החברה האם היא שולחת מפעילים מנוסים להתקנת העמדה ולתפעול שלה במהלך האירוע, לכן העלויות גבוהות יותר בהשוואה לשולחנות משחק אותם מציבים במקום מתאים באירוע והילדים יכולים לשחק לבד בבטחה וללא צורך בהשגחה.
  • מחיר – השכרת שולחנות משחק לרוב זולה יותר לעומת העלות הנדרשת לעמדות מולטימדיה ומציאות מדומה, לכן יש לקבל החלטה בהתאם לשיקולי ולמגבלות התקציב. כדאי לדעת כי את שולחנות המשחק ניתן בדרך כלל להוביל גם ברכב פרטי, לכן אין צורך לשלם עבור הובלה והתקנה, ומארגני האירוע יכולים להתקין את השולחנות במקום ולהחזיר אותם בסוף האירוע, אך התקנת עמדות מולטימדיה מחייבת אנשי מקצוע לכן העלות גבוהה יותר.

פעילות מושלמת לילדים באירוע

הפקת אירוע מתחילה בתכנון מקדים, לאחר בחירת מקום, תפריט ובעלי מקצוע, ובהתאם למגבלות התקציב, יש לבחור גם אטרקציות מדליקות כדי לספק חוויה ייחודית ומלהיבה לכל המשתתפים, במיוחד כאשר מפיקים אירוע לילדים כמו בר או בת מצווה, יום הולדת וכדומה.

האטרקציות משדרגות את האירוע ומאפשרות לילדים לשחק, לבלות יחדיו, להתחרות זה בזה וליהנות מחוויה מדליקה וייחודית. הילדים כיום לרוב יעדיפו עמדות מולטימדיה כל עוד שוכרים עמדות עם משחקים חדשים שהילדים אוהבים, אך דווקא לשולחנות משחק יש קסם ייחודי כיוון שהילדים משחקים יחד ומנהלים טורניר, במקום לשחק לבד זה אחר זה.

Leave A Reply