כל שנה נערכות אינספור בת מצוות, וגם החברות של הבת שלכם יערכו אירוע כזה או אחר. איך גורמים לבת מצווה שלה לבלוט בין הבת מצוות האחרות? זוהי משאת נפשן של כלות בת מצווה רבות, שרוצות שהבת מצווה שלהן תהיה הזכירה, המהנה והמקורית ביותר. החדשות הטובות הן שבת מצווה מיוחדת לבנות היא בהחלט ברת השגה ולא חייבת להיות מסובכת כלל כאשר פועלים נכון ויודעים למי לפנות.

מראת סלפי

מראת סלפי היא אטרקציה אדירה לבת מצוות. התיעוד של האירוע הרי לא פחות חשוב מעצם קיום האירוע. המראה משדרגת את חווית הצילום ומוסיפה לה פן אינטראקטיבי ויוצא דופן. אמנם נראה במבט ראשון שמדובר במראה ככל מראה אחרת, אך בפועל זוהי מראה דיגיטלית שמצלמת את האורחים ומנפיקה תמונות בעלות גב מגנטי על ידי מדפסת מיוחדת. התקשורת עם המראה מבוססת על טכנולוגיית טאץ' ואת הצילום שמקבלים ניתן לשתף מיד גם ברשתות החברתיות. סמכו עלינו – כשרוצים לערוך בת מצווה מיוחדת לבנות – זוהי האטרקציה הראשונה בתור.

תא צילום

אפשרות נוספת בתחום הצילום והתיעוד היא אפשרות של תא צילום שקוף. אל תוך התא ניתן להיכנס על מנת להצטלם ביחיד ובקבוצה, לעשות פרצופים ולהשתמש בכל מיני מסכות, פאות ואביזרים. במקום צלם בהחלט כדאי להשתמש בתא צילום שמוסיף לדינאמיקה הקבוצתית של המוזמנים, מעשיר את חווית הצילום ומנפיק זיכרונות מיוחדים.

Just Dance

ג'אסט דאנס משחק וידאו שמחייב את השחקניות לרקוד ממש כמו הדמויות שבמשחק בתמורה לנקודות. משחק כיפי ומבוסס תנועה שמספק חוויה בידורית נהדרת. אחד היתרונות שלו הוא שהוא מאפשר משחק של עד 6 שחקניות בו זמנית. כל שעליהן לעשות הוא לבחור שיר מבין השירים המופיעים ברשימת השירים הפופולאריים במיוחד ולהתחיל לזוז בהתאם להנחיות על המסך. מה רע?

ברים מתוקים

בת מצווה מיוחדת לבנות יכולה לכלול כל מיני דוכני מזון מתוקים ומיוחדים שמגישים אוכל בצורה יוצאת דופן. לחברת כיפלנד שלל אפשרויות מעניינות כגון וופל בלגי על מקל בתוספת רטבים נפלאים ותוספות מפנקות, דוכן מיני פנקייקס, עגלת ממתקים, דוכן צ'ורוס, בר שייקים טבעיים – ועוד. נערים ונערות אוהבים אוכל טעים ומתוק, וללא ספק ייהנו ממנו בין שלל האטרקציות האחרות באירוע.

מיקום לא שגרתי

בת מצווה מיוחדת לבנות יכולה להיערך גם במקומות פחות שגרתיים שמביאים אווירה שונה לאירוע. ניתן לערוך את האירוע במיקום חיצוני מעניין, כמו למשל על שפת הים או מתחת לכיפת השמיים בלילה. ארץ ישראל בורכה בסביבות שונות ובהחלט אפשר להשתמש בהן על מנת לערוך אירועים מיוחדים ויוצאי דופן.

עם חברת כיפלנד, בת מצווה מיוחדת לבנות נמצאת ממש בהישג ידכם. להשכרת משחקים לבת מצווה, דוכני מזון, מתנפחים לימי הולדת ואטרקציות נוספות, צרו איתנו קשר במספר 052-8383355 ונארגן לכם אירוע מיוחד באמת.

תא צילום
תא צילום

Leave A Reply