פתגם ידוע גורס שאף אחד לא מרגיש לבד כשהוא אוכל ספגטי; זה דורש יותר מדי תשומת לב… דוכני האוכל של כיפלנד הם אטרקציה קולינרית עשירה שמגבשת בין האורחים, מציעה רמה גסטרונומית גבוהה ובשלוש מילים: עושה את העבודה. הכירו את דוכני המזון הנחשבים של החברה המובילה בארץ באספקת אטרקציות לאירועים. 

מייבאים תרבויות קולינריה מכל העולם

אירוע הוא זמן להתרגש, ליהנות ולהתחבר. חברת כיפלנד מגישה לכם תפריט אירוע אטרקטיבי הכולל דוכני מזון מכל העולם: דוכן שווארמה בשרי ים תיכוני הנחשב כאוכל רחוב מועדף, דוכן פנקייק אנגלי קליל, קרפ צרפתי, טורטייה מקסיקנית, פוקאצ'ה איטלקית ועוד מגוון דוכני מזון מבוססי תרבויות חובקות יבשות.

למה דוכני מזון של כיפלנד?

חברת כיפלנד – אטרקציות לאירועים מציעה מגוון דוכני מזון עבור כל אירוע. כיפלנד תשמח לסייע לכם בכל שלבי האירוע:

  • עיצוב דוכן בהתאם לקונספט האירוע.
  • הכנת המזון במקום למען שמירה על טריותו.
  • שינוע ציוד מקצועי כולל: תנורים, טאבונים, פלטות חימום וכלים שונים נוספים.
  • הגשה ייחודית אותנטית לאורחים.
  • הבאת כלים חד פעמיים מותאמים אישית.
  • שירות של איש צוות מסור, אדיב ובעל יכולות תקשורת מעולות.
  • פירוק הדוכן בסוף האירוע.

תוכלו לבחור בחלק מהשירותים לפי הצורך. חברת כיפלנד מאמינה כי כדי ליהנות באירוע חשוב לפזר סמכויות בין גורמים שונים. אנשי הצוות של כיפלנד ישמחו לקחת על עצמם אחריות בנוגע לתפעול הדוכנים בהצלחה.

דוכן שווארמה

דוכן שווארמה מקצועי כולל גלגל שווארמה מקורי של בשר טרי משובח, לאפות, פיתות, סלטים, תוספות וצ'יפס. הנוסף, דוכן שווארמה כולל רטבים שונים והגשה בסגנון המסורתי.

ניתן לבחור בין סוגי בשרים שונים באירוע:  פרגיות, בשר הודו נקבה או בשר כבש.

כל אורח יוכל להתאים את המנה להעדפותיו האישיות מול איש הצוות של כיפלנד.

צורת ההגשה באירוע גם היא נתונה לבחירתכם: תוכלו לבחור בהגשה על צלחת, בפיתה, בלאפה או בלחמניה.

דוכן שווארמה
דוכן שווארמה

דוכן פוקצ'ה 

פוקצ'ה חמה, טריה, אפייה במקום, מה האורחים שלכם צריכים יותר מזה? מומחי המזון של כיפלנד ישמחו להכין עבורכם פוקצ'ות באולם האירוע עם תוספות שונות לבקשת האורחים. הניחוח הטרי לא יותיר אותם שווי נפש, תוכלו להציע במקביל מרק איטלקי חם או מטבלי גבינות על מנת להשלים את החוויה. 

דוכן מיני פנקייקס

פנקייק בתרגום מאנגלית הינו עוגת מחבת. המרכיבים המרכזיים של המוצר הינם חלב, קמח וביצים. הבלילה ליצירת פנקייק הינה נוזלית מאוד וכאשר היא מפוזרת באופן שווה על המחבת נוצרת ממנה חביתית עגולה ודקה.

פנקייקים בריטיים לא תופחים בטיגון ומוגשים בגרסה מתוקה: מצופים בציפוי עשוי סוכר ומיץ לימון. לעומת זאת, פנקייק אמריקאי יותפח במהלך הטיגון ויצופה חמאה וסירופ מייפל. בדוכן מיני פנקייקס של כיפלנד – אטרקציות לאירועים, יוגשו פנקייקים קטנים וקלילים עם היצע גדול של תוספות מדליקות. 

דוכן מיני פנקייקס נבדל מציע חביתיות אנגליות או אמריקאיות ולא את הגרסה הצרפתית, זאת תוגש בדוכן נפרד: דוכן קרפ צרפתי.

כיפלנד – דוכני מזון ממכרים

דוכני המזון של כיפלנד מציעים חווית אוכל ברמה גבוהה לצד חוויה חברתית מגבשת. האכילה הקלילה לצד חווית בחירה מתוך היצע רחב נותנת למוזמנים תחושה טובה של שפע ושייכות. תוכלו להזמין במקביל מלבד דוכני אוכל גם אטרקציות לבר מצווה, לבת מצווה, לאירועי חברה, לימי נישואין ועוד. החברה מציעה עמודת מולטימדיה מתקדמות, שולחנות משחק אטרקטיביים, מתנפחים, פתרונות ישיבה וציוד לאירועים – הכל בוואן סטופ שופ. היכנסו עכשיו לאתר של כיפלנד והזמינו אירוע מושלם מא' ועד ת'.

פוקאצ'ה, שווארמה או מיני פנקייק? דוכני אוכל שיעיפו את האורחים
פוקאצ'ה, שווארמה או מיני פנקייק? דוכני אוכל שיעיפו את האורחים