מתקני מתנפחים מתאימים לכל סוגי האירועים ולכל מטרה, החל ממסיבות יום הולדת ליד בריכת שחייה או בחצר הבית ועד אירועים משפחתיים ועסקיים גדולים כמו חתונות, חגיגות בר ובת מצווה, ימי כיף וגיבוש לעובדי החברה ועוד. אם אתם מחפשים אטרקציות לאירועים המתקיימים ליד בריכה, בקרבת מקור מים אחר או בחצר גדולה – כדאי לכם לשכור מתקני מתנפחים רטובים המבטיחים לכם ולכל המשתתפים אירוע ססגוני, שמח, מקורי וחוויתי.

מגוון מתנפחים להשכרה

בכל אירוע נהוג להציע אטרקציות מדליקות ומקוריות כדי לשמח את המוזמנים וליהנות מאווירה מלהיבה וייחודית. יש מגוון עצום של מתנפחים להשכרה, אך בקיץ ובימים החמים כדאי לבחור מתנפחי מים כמו מגלשות, בריכות מתנפחות עם מים, מתקני וויפאאוט ועוד.

את המתנפחים הרטובים יש לבחור בקפידה ובהתאם לסוג האירוע, גיל הילדים והמשתתפים, כמות המוזמנים, מיקום, מזג אוויר וכו'. אם באירוע יש ילדים קטנים מומלץ להתייעץ עם המומחים שלנו כדי לבחור מתנפח מים המתאים לגילם הצעיר. ניתן לשכור מגלשת מים המתאימה לקטנטנים, יש מגוון דגמים של מתקני מגלשות, חלקם כוללי בריכת מים בסוף המגלשה ויש מתקנים המחייבים הצבה לצד שפת בריכת השחייה מאחר והמסלול של המתגלשים מסתיים במי הבריכה.

איזה מתקנים מתאימים לאירועים ליד הבריכה?

חשוב לציין כי מתנפחים רטובים מתאימים בעיקר לעונת הקיץ ולאירועים המתקיימים תחת כיפת השמיים. אם מתכננים אירוע משפחתי או עסקי לצד בריכת שחייה כדאי לשכור מתקן כמו מגלשות קמיקזה, המתקן מצויד בשתי מגלשות מהירות באורך של כ-7 מ', ומגלשה אחת מתחילה מגובה של 5 מ' וראש המגלשה השנייה הוא בגובה של 3.5 מ'.

לאירועים ליד הבריכה ניתן לשכור גם מתנפחי מים מקוריים ומלהיבים כמו מתנפח וויפאאוט. את המתקן לבטח אתם מכירים מתוכנית הטלוויזיה הנקראת וויפאאוט, המתקן מוצב על פני הבריכה ויש בו מגוון מכשולים המאתגרים את המשתתפים, וניתן לקיים תחרות נושאת פרסים.

למסיבות ולאירועים ללא בריכה צמודה יש מתנפחי מים כמו בריכות מתנפחות בגודל עצום, מגלשות מתנפחות עם בריכת מים קטנה בסיום המסלול, מגלשות קצף המבטיחות הנאה רבה לכל המשתתפים ומתקנים נוספים.

אטרקציה מדליקה לכל האירועים בקיץ

ישראל היא מדינה חמה ושטופת שמש, ובחודשים החמים מתקיימים הרבה מאוד אירועים בחוץ. כדי לשדרג כל אירוע משפחתי או עסקי כדאי להזמין אטרקציות מדליקות כמו מגלשת מים או מתקן רטוב אחר. 

יש מגוון דגמים וסוגים של מתנפחים להשכרה, ניתן להוביל ולתפעל את רוב מתנפחי המים לבד, אך אפשר גם לשכור את המתקן עם צוות מפעילים הדואג להובלת המתקן, להתקנה בטוחה ומהירה במקום האירוע, לתפעול שוטף של המתנפח ולשמירה על הסדר.

לכן, אם אתם מתכננים אירוע משפחתי בקרוב כמו יום הולדת, חתונה, מסיבת בר או בת מצווה וכדומה, כדאי גם לכם להפתיע את המוזמנים עם מתנפחי מים מעוצבים, והאירוע שלכם ישודרג וכולם ידבר עליו זמן רב.

מגוון מתנפחים להשכרה
מגוון מתנפחים להשכרה