מתכננים אירוע משפחתי בקרוב ומחפשים המלצות על מאכלים טעימים ומהירי הכנה שלא ילכלכו ויכתימו את בגדי האורחים? איך תוכלו לשדרג את האירוע הבא שלכם עם מאכלים מושלמים וטעימים שאינם מלכלכים את הבגדים ומקום האירוע? ובכן, המומחים של כיפלנד, החברה המובילה בישראל בתחום האטרקציות לאירועים ממליצים לכם לשכור דוכני מזון לאירועים וליהנות מאווירה של קרנבל, מחוויה קולינרית מושלמת ומאוכל טרי וטעים, בלי לסבול מלכלוך ובלי להמתין זמן רב עד קבלת המנה או המאכל המוצע בדוכן האוכל.

חוויה קולינרית לכם ולאורחים באירוע

הצלחת האירוע תלויה בכמה גורמים, ביניהם איכות האוכל והחוויה הקולינרית. בכל האירועים המשפחתיים והעסקיים נהוג להציע תפריט עשיר ומגוון, יש אפשרות לבחור חברת קייטרינג שתהיה אחראית על הכנת האוכל והגשתו לשולחנות המוזמנים ולמזנוני הבופה העמוסים, אך כדאי גם להזמין דרכנו דוכני מזון לאירועים. 

חשוב לדעת כי דוכני אוכל לאירועים הם אטרקציה בפני עצמה, יש מגוון סוגים של דוכני מזון, לכן חשוב לבחור בדוכנים המתאימים ביותר לסוג ולמאפייני האירוע. דוכני המזון מעוצבים ומוסיפים צבע ועניין בכל אירוע משפחתי או עסקי, וכדאי לבחור דוכנים המציעים מאכלים קלי הכנה שאינם מלכלכים את הבגדים היפים של האורחים.

חוויה קולינרית לכם ולאורחים באירוע
חוויה קולינרית לכם ולאורחים באירוע

דוכני מזון מומלצים לאירוע הבא שלכם

אם אתם מחפשים דוכני אוכל לאירוע הבא שלכם ואתם מעוניינים באוכל מהיר, טעים וטרי בלי לכלוכים כדאי לכם להתמקד באופציות הבאות:

  • דוכן צ'ורוס לאירועים צ'ורוס הוא קינוח חם, טרי ומתוק הידוע במטבח הספרדי, הדוכן מתאים לכל האירועים והקינוח המתוק אהוב בקרב הישראלים. דוכן צ'ורוס יוסיף הרבה צבע וטעם לאירוע הבא שלכם, והקינוח מהיר וקל להכנה.
  • בר שייקים לאירועים דוכן צבעוני בעיצוב מקורי וססגוני, מתאים לכל סוגי האירועים, לרבות חגיגות בר ובת מצווה, חתונות, ימי הולדת, מסיבות בריכה, אירועים עסקיים שונים ועוד. הדוכן מתופעל על ידי צוות מנוסה המכין שייקים מעולים וטעימים, עם או ללא אלכוהול.
  • דוכן המבורגר אחד מדוכני האוכל הפופולריים ביותר שמתאים למגוון סוגי אירועים. כולם אוהבים לאכול המבורגר מבשר איכותי הנצלה היטב על הגריל. קציצת ההמבורגר מוגשת בתוך לחמנייה טרייה ויש מגוון תוספות לבחירה, אפשר להכין גם המבורגרים לצמחונים ולטבעונים.
  • דוכן גלידה לאירועים אירועים רבים מתקיימים בחודשי האביב וקיץ, ואין כמו גלידה טעימה וקרה במהלך אירוע המתקיים ביום חם. אגב, דוכני גלידה מתאימים גם לאירועים בעונה הקרה, בעיקר דוכן של גלידה אמריקאית עם שלל תוספות לבחירת המוזמנים כמו קצפת, סוכריות צבעוניות, פתיתי שוקולד, סירופ מייפל, סירופ שוקולד ועוד.
  • דוכן פירות דוכן פירות הוא אטרקציה נפלאה לשדרוג האירוע, ואין כמו פירות טריים חתוכים בצורה יפה ומוגשים בדרך כלל על צלחות קטנות עם מזלגות או קיסמים.  

דוכן פיצות ומאפים אחד מדוכני המזון המומלצים לכל אירוע, הדוכן מגיע עם טאבון עוצמתי בו אופים פיצות מעולות ומגוון מאפים נוספים. כל אורח יכול לבחור תוספות שונות לפיצה שלו ותוך פחות משלוש דקות הפיצה מוכנה והוא נהנה מחוויה קולינרית מלהיבה.