מציאות מדומה לאירועים היא אחת מהאטרקציות המצליחות והמבוקשות ביותר כיום. בהחלט לא מפתיע בהתחשב באינטראקטיביות ובעתידנות שהיא מציעה. היא אמנם ללא ספק מתאימה לכל הגילאים, אך עדיין ניתן לומר שילדים ונערים ימצאו בה עניין מיוחד בשל חיישני התנועה, הצבעוניות והמעורבות הממשית שלהם במשחק. כשמחפשים אטרקציה יוצאת דופן, מציאות מדומה לילדים עונה על כל הצרכים. מה מייחד אותה בתחום האטרקציות?

להישאב לתוך עולם וירטואלי

מציאות מדומה לילדים מאפשרת להם ולשחקנים בכלל להישאב לתוך חוויה יוצאת דופן – עולם דיגיטלי שהוא למעשה המשחק. לעומת החוויה המסורתית של משחק במחשב ובקונסולה, שהיא מצוינת ומהנה בפני עצמה, מציאות מדומה לוקחת את החוויה כמה שלבים קדימה ומאפשרת לשחקן להרגיש שהוא לוקח חלק ממשי במציאות הוירטואלית. היתרון של המציאות הזאת הוא שהיא מרגשת, מסעירה וצבעונית יותר מאשר המציאות הממשית – וזהו סוד קסמה!

כמה מימדים של משחק

משחקי מציאות מדומה לילדים מאפשרים לשחקנים לקחת חלק במשחק בו זמנית גם על ידי תנועה הנקלטת על ידי חיישני התנועה וגם על ידי לחיצה על השלטים – בקרי השליטה. בעוד בעבר הסתפקנו בללחוץ על כפתורים, היום כבר ניתן להשתמש בכל הגוף. אלמנט התנועה מוטמע במשחקים רבים ומגביר את הווליום של ההנאה והריגוש עשרות מונים.

תחרות עם חברים

כשמשחקים במציאות מדומה ניתן להתחרות גם מול שחקנים אחרים, שייקחו חלק באותו עולם וירטואלי מהפנט ומסעיר. וודאי שמשחק מרובה משתתפים אינו נחלתם של משחקי המציאות המדומה בלבד, אך שיתוף פעולה או תחרות בין מספר שחקנים בתוך העולם הווירטואלי שמרגיש כה אמיתי בהחלט מעצימים את החוויה.

סימולציה ממשית מאוד

בשביל להבין עד כמה הסימולציה של המציאות המדומה היא מוצלחת ומרגישה כה אמיתית, יש לדעת שבמציאות מדומה משתמשים גם לצורך אימון של טייסים, טייסי קרב ויחידות צבאיות נוספות. אם לצרכים אלו בוטחים בטכנולוגיה המתקדמת הזאת, וודאי שאנשים מן השורה יקבלו ממנה חוויה מציאותית מאוד.

כל מיני משחקים

אטרקציית מציאות מדומה לילדים כוללת אינספור סוגים של משחקים אפשריים – משחקי יריות, משחקי ספורט, משחקי פנטזיה, משחקי מרוץ – ועוד. המבחר הגדול מקנה לילדים אפשרויות גיוון רבות וכל ילד ימצא משחק ליהנות ממנו. עם אטרקציה שכזאת – אף אחד לא יכול להשתעמם או להישאר חסר מעש.   

משחק עתידני

ילדי ההווה והעתיד מעוניינים באטרקציות מתקדמות, משוכללות, מרגשות ועתידניות. בעולם שבו הכל מהיר וצבעוני, אי אפשר לצפות לפחות. הילדים יודעים מה טוב להם, ואם תשכרו עבורם מתחם מציאות מדומה – תוכלו להיווכח בעצמכם שמדובר בהצלחה גדולה. חברת כיפלנד תשמח לספק לכם מתחם שכזה, שלל אטרקציות לבת מצווה ומשחקים לבת מצווה, בר מצווה, ימי הולדת ואירועים נוספים. נרכיב עבורכם את המתחם, כולל צוות שיתפעל אותו ויסביר לילדים כיצד לשחק באופן המהנה ביותר.

להישאב לתוך עולם וירטואלי
להישאב לתוך עולם וירטואלי

Leave A Reply