יום הולדת לילד הוא עיתוי חד שנתי למקם אותו במרכז הבמה ולתת לו תשומת לב במנות גדושות והרבה אהבה ויחס חברתי מועדף. מתכננים יום הולדת לכל ילדי הכיתה? מתעניינים באטרקציה לאירוע שתיתן מענה מושלם לחתן יום ההולדת ולכל החברים? יכול להיות שהמענה אותו נציע הוא בנאלי, אולם מה שחשוב הוא שהוא ממשיך לעשות את העבודה היטב. מתנפחים: התוכנית האופטימלית למסיבת יום הולדת שתגרום לכל הילדים ליהנות ולבן יקיר שלכם – להיות מלך ליום אחד.מתנפחים ביום הולדת: הבחירה הטבעית

מתנפחים ביום הולדת: הבחירה הטבעית

אז למה לבחור דווקא במתנפחים למסיבת יום הולדת? בהרבה מסיבות שנכחנו בהם היו מתנפחים ליום הולדת וכך יהיה גם הלאה, מה גורם למתנפחים להיות האופציה הנבחרת מבין האטרקציות ליום הולדת פעם אחר פעם?

מתנפחים בגלל החוויה

מתנפחים לאירועים מספקים חוויה בלתי נשכחת: חוויה של קפיצה על משטח גמיש ואלסטי המדמה את נטרול כוח המשיכה ומציעה פעילויות של קפיצה, גלישה וטיפוס במתקן אחד. ילדים מכל גיל אוהבים מאוד מתקנים מתנפחים ליום הולדת המאפשרים להם לעשות שימוש במצבורים של אנרגיה להשתחרר ולהתפרק בתוך מתקנים צבעוניים בעיצובים עליזים.

מתנפחים בגלל הפעילות הגופנית

אורח חיים בריא כולל כידוע, ביצוע פעילות גופנית על בסיס קבוע. באמצעות פעילות מתנפחים ליום הולדת בצורה אינטנסיבית יערכו הילדים ללא שימת לב, פעילות גופנית החיונית לבריאות הגוף. בנוסף, פעילות גופנית מאומצת מייצרת הורמונים שונים במוח האחראים על תחושה של שמחה ועונג. כך תוכלו ליצור אווירה נעימה, זורמת ומשוחררת באמצעות פעילות מתנפחים סוערת ליום הולדת.

מתנפחים בגלל האספקט העיצובי

מתחשק לכם לערוך אירוע יום הולדת מרשים תוך שימוש בשפת עיצוב אחידה השואבת השראה מדמות האהובה על הילד או בקונספט הקשור לאחד מתחביביו? באמצעות הזמנת מתנפחים ליום הולדת תוכלו להגשים את החלום! ניתן להזמין בכיפלנד מתנפח בסגנון ארמון ליום הולדת בנות בקונספט נסיכות או מתנפח ענק בצורת כבאית שיתכתב היטב עם יום הולדת בקונספט סמי הכבאי. כך אתם נותנים גם משמעות להעדפותיו של הילד וגם עיצוב מושלם לרושם בל יישכח.

מתנפחים בגלל ההיצע עשיר

באתר של כיפלנד-אטרקציות לאירועים תוכלו למצוא עשרות מתקנים מתנפחים שונים המחולקים לפי גילאים או סגנון אירוע. תתפלאו, אבל מתנפחים אינן רק מתקנים לילדים. קיימים מתקנים אתגריים המתאימים בהחלט גם לבוגרים שבחבורה ומהווים אטרקציה מועדפת עבור בני נוער ומבוגרים המשתתפים באירוע. תוכלו להזמין מתנפחים לגיל הרך, מתנפחים לילדים ומתנפחים למבוגרים ולהקים מתחם חוויתי לכל המשפחה. 

מתנפחים בגלל הפופולריות

אפשרו לחתן יום ההולדת ליהנות ממסיבת יום הולדת חווייתית כמו שחווה בהזדמנויות שונות וחלם עליה כל כך. מתנפחים ליום הולדת הם הבחירה הפופולרית עבור מסיבות של בני גילאים שונים, לכן טבעי כל כך שהוא ירצה גם. זה הזמן להגשים לו את החלום ולפנק אותו במסיבת יום הולדת בסגנון האטרקטיבי המוכר.

מתנפחים בגלל פיתוח הדמיון

היצע המתנפחים של כיפלנד מכיל מגוון סוגי מתנפחים שיציתו את הדמיון לכל ילד או ילדה: אוניית פיראטים אטרקטיבית, ספארי הכולל בעלי חיים שונים, בית חלומות וטירה עתיקה – תסמכו על מוחם של הילדים שיוביל אותם ליצירת משחקי דמיון מדהימים בהם יצאו למסעות הרפתקאות מסביב לעולם ובמנהרת הזמן. מתנפחים הם כלי מצוין לפיתוח יצירתיות, יכולת תקשורת וסיפור וצלילה לתוך עולם מרגש מחוץ לגבולות המציאות.

מתנפחים בגלל האפשרויות

עולם המתנפחים מציע מגוון סוגים של אטרקציות לכל אירוע: תוכלו להפיק אירוע יום הולדת 'על יבש' או אירוע הכולל מתנפחים 'רטובים' הכוללים מגלשות מים, בריכות שחיה מתנפחות ומתקנים מהם ניתן לגלוש ישירות אל תוך בריכה. בנוסף, קיימות אפשרויות בחירת מתקנים הכוללים פעילויות של קליעה למטרה, כדורסל, תחרויות כוח שונות ועוד. באתר של כיפלנד תוכלו למצוא מתנפח "תפוס ת'חפרפרת" המאפשר משחק בו זמנית של 7 משתתפים יחד. זו ההזדמנות שלכם להשתמש בקונספט המוכר שלא מפסיק להוכיח את עצמו ולהציע טוויסטים מפתיעים. 

מתנפחים בגלל ההתאמה לכל גיל

כאן תוכלו למצוא מענה עבור מגוון משתתפים בגילאים שונים: מתקנים נמוכים לבני הגיל הרך, מתקנים מותאמים לילדים ומתנפחים מאתגרים עבור מתבגרים וצעירים – חוגים יום הולדת לילדים? לבני נוער? לבני הגיל הרך? לכל גיל תוכלו למצוא את המתנפחים המתאימים באופן אישי.

כיפלנד – כל האטרקציות לימי הולדת ואירועים

כיפלנד מציעה אטרקציות ליום הולדת, אטרקציות לבת מצווה, אטרקציות לבר מצווה ועוד. תוכלו ליהנות ממתנפחים בנוסף למתחמי עמדות מולטימדיה, מתחמי שולחנות משחק, תא צילום ומראת סלפי לאירועים ועוד מגוון אטרקציות מרגשות. תוכלו להפיק יום הולדת מושקע במיוחד כשכל השירותים מאוגדים לכם תחת קורת גג אחת: שירותי דוכני מזון ברמה גבוהה, מתנפחים, ותוכניות שונות. אנשי החברה ישמחו לסייע לכם בהובלה, הקמה ופירוק של כל הציוד על מנת לאפשר לכם הנאה מושלמת ללא מאמץ. באמצעות אתר חברה תוכלו להזמין גם פינות שיבה מפנקות כפתרון ישיבה מושלם עבור אורחי יום ההולדת. יום הולדת עם כיפלנד – לאירוע של פעם בשנה.

מה שהם הכי אוהבים: כל הסיבות להשכיר מתנפחים ליום הולדת לילדים