האירוע שעומד על הפרק מגייס אתכם במלוא הקיטור להתחיל לגבש תוכנייה. לא משנה אם אתם לקראת מסיבת בר מצווה, בת מצווה או יום הולדת עגול – הזמנת אורחים מרחוק כרוכה בהתחייבות לספק להם הנאה באירוע. אילו אטרקציות מתאימות לסוג האירוע שלכם? במאמר הבא ניתן פירוט על האטרקציות הפופולריות המתאימות למגוון סוגי אירועים. פוסט אטרקטיבי.

אטרקציות לאירועים – האפשרויות הפופולריות

לוח השנה מתריע על אירוע קרב ובא? זה הזמן להיחשף לעולם האטרקציות לאירועים שישדרג את האירוע שלכם ויתן לו ערך מוסף. האם השתתפתם פעם באירוע שכלל ישיבה סביב שולחנות לארוחה ולא יותר מזה? אתם בטח מסכימים איתנו שאירוע טוב נדרש להכיל תוכן, במיוחד אירוע עם ילדים הזקוקים לחוויות וריגושים כדי לנצל מאגרי אנרגיה בתי נדלים. במאמר נפרט מספר על אטרקציות מובילות שזכו להצלחה מסחררת במגוון אירועים. אטרקציות לאירועים – לא מה שחשבתם.

שולחנות משחק לאירועים

מחפשים אטרקציות לבר מצווה? בת מצווה? יום הולדת? שולחנות משחק של כיפלנד-אטרקציות לאירועים הם הבחירה שרבים מצביעים עליה כמנצחת. זו אפשרויות מצוינת עבור ילדים ומתבגרים אנרגטיים, כשבינינו, מבוגרים רבים לא יסרבו להצטרף…

לפניכם כמה דגשים אותם חשוב לדעת לפי הזמנת שולחנות משחק לאירוע:

  • שכירת שולחנות משחק ניתנת בדרך כלל לפרק זמן של 3-5 שעות. העדיפו להזמין שולחנות משחק לאירועים הנמשכים זמן דומה, שכן מחיר שכירות לשעות רבות נוספות הוא יקר מאוד ולעיתים גם לא קיימת אפשרות כזאת מטעם חברת ההשכרה.
  • הכינו חלל גדול להצבת מתחם שולחנות משחק. קחו בחשבון שעמדות משחק תופסות כל אחת בערך 2 מ"ר בחלל, כאשר ישנם שולחנות המתפרסים על פני שטח גדול יותר. במידה תכננתם להזמין 3 עמדות כאלו, סלון ביתי רגיל – לא יכיל את שולחנות המשחק. ייחדו למתחם שולחנות המשחק שטח מספק על מנת שהילדים יוכלו ליהנות מחופש פעולה מלא.
  • העדיפו שכירת שולחנות משחק לאירועים קטנים של עד 50 מוזמנים. שכן, באירועים גדולים עלולים להיווצר תורות ארוכים ליד כל שולחן. אצל כיפלנד – אטרקציות לאירועים ניתן להזמין עמדות משחק הכוללות גם יותר מזוג שחקנים, עד 8 שחקנים יחד. אולם עדיין, באירועים המכילים מאות איש, יש לשלב אטרקציות נוספות על מנת שכל האורחים יוכלו ליהנות מהפעילות החווייתית.

עמדות מולטימדיה לאירועים

עמדות מולטימדיה ופלייסטיישן מהוות את הדבר הבא בעולם האטרקציות לאירועים, כיום, העלות שלהן יקרה יותר מעלות שולחנות המשחק, אולם עמדות מציאות מדומה, רבודה ועוד הן בדרך כלל מרכז האירוע, כך שמומלץ לחשוב על שכירת עמדה אחת לפחות. כל משתתף מקבל משקפי VR מקצועיות כשמתחם עמדות המולטימדיה מציה חוויה רב חושית בעזרת טכנולוגיות חדשניות, מסכי לד מתקדמים ואף משחקים בהם תנועות הגוף של השחקן מחליפות את מקום השלט.

על מנת למנוע תקלות ובאגים וכן כדי שהכל 'ידפוק' היטב, כיפלנד מציעה אנשי תפעול מקצועיים שיגיעו עם הציוד לאירוע, יתקינו, יתחזקו – ובסופו, יפרקו את הציוד. אנשי השירות של כיפלנד הם אדיבים, מקצועיים ומיומנים מאוד מה שייתן לכם רוגע בכל הנוגע לתחזוקת עמדות המולטימדיה באירוע שלכם.

תא צילום לאירועים/מראת סלפי

תא צילום לאירועים כולל מבנה שקוף ובו אפשרות לצילום סלפי מקצועי, אביזרים ותחפושות. אטרקציה זו פופולרית באירועים רבים ומציעה חוויה משתפת, משעשעת ומלאת עניין. בתא הצילום האורחים שלכם חופשיים להצטלם בכל דרך שנראית להם: מחופשים בצורה מצחיקה, מתפרצפים ועוד מגוון רעיונות כפי שתנוח עליהם הרוח. 

בתא הצילום רשאים המשתתפים להצטלם כיחידים, קבוצות וזוגות. בסוף האירוע יקבלו המשתתפים את תמונות הסלפי שלהם על מגנט, כך שיוכלו לשמור את המזכרת במקום בולט.

מבחינת מספר תאי צילום, אנו ממליצים על הזמנת תא אחד בלבד גם עבור אירוע בן מאות משתתפים. הסיבה לכך היא שפעולת הצילום לא נמשכת זמן רב כך שתוך 305 שעות של אירוע, יכולים כל המעוניינים להצטלם בכיף.

מראת סלפי יהא כלי מגניב שעובד על אותו רעיון. כאן אמצעי הצילום יהיה מראה גדולה שבה עינית מצלמה. גם כאן, יינתנו לאורחים שלטים ואביזרי תחפושת למיקסום התמונה. בהקלקה על המראה הדיגיטלית תתעד המצלמה את הרגע ובסוף האירוע ניתן יהיה לקחת את התמונה הממגנטת – למזכרת.

קבלו מספר טיפים בנוגע להזמנת תא צילום/מראת סלפי:

  • יש לדאוג לתשתית מתאימה עבור חיבור תא הצילום או מראת סלפי לנקודת חשמל. במידה ובחרתם מראת סלפי או תא צילום לאירוע בחוץ, ודאו שמזג האוויר בהיר על מנת שהעמדה לא תירטב או תינזק ברוח.
  • מחיר עמדות הצילום תקף עבור פרק זמן של 3-4 שעות שכירות. במידה ותרצו להאריך את משך השכירות של עמדות הצילום – מחירן יתייקר.
  • יש להיעזר במיומנותו של מפעיל מקצועי שידאג לתחזוקת המצלמות ולהדפסת כל התמונות מבלי שתאבד אף תמונה.

מתנפחים לאירועים

אטרקציה נוספת – לא פחות פופולרית מקודמותיה, בגזרת ימי הולדת ואירועים לילדים היא: מתנפחים לאירועים. עולם המתנפחים לאירועים הוא רחב ומכיל מגוון אפשרויות: מתנפחים לגיל הרך, מתנפחים לילדים, מתנפחים לנוער וצעירים, מתנפחים עם מים, מגלשות לבריכה ועוד. חשוב להתייעץ עם נציגי השירות של כיפלנד – אטרקציות לאירועים עבור בחירת מתקני מתנפחים שיתאימו לאופי האירוע ותנאי השטח.

כיפלנד – אטרקציות לאירועים זה כאן

חברת כיפלנד מובילה את עולם האטרקציות בישראל כשהיא מציעה מגוון עשיר, איכותי ומגוון עבור מבחר אירועים. חוגגים אירועע? צרו קשר עם כיפלנד לקבלת ייעוץ מקצועי. האירוע שלכם הולך להיות סופר אטרקטיבי!

חוויה מזן חדש: השכרת אטרקציות לאירועים ממגוון סוגים

Leave A Reply