מסיבת בר מצווה מוצלחת היא מסיבה הכוללת שני מונחי מפתח מרכזיים: תוכן ותוכנית. זהו יום גדול בחיי הילד שלנו ואנו מעוניינים באירוע שיותיר רושם וגם יגרום לאורחים שלנו להנאה. למסיבת בר המצווה אנו מזמינים מגוון חברים ובני משפחה בטווח גילאים רחב. כאן במאמר נעסוק באטרקציות ייחודיות שתהפוכנה את מסיבת בר המצווה לחוויה בלתי נשכחת. פעילות לבר מצווה? כל המידע הכי אטרקטיבי – כאן בפוסט.

איך לבחור אטרקציות לבר מצווה?

ישנם מספר פרמטרים שיוכלו לסייע לכם בתהליך הבחירה: טעם אישי של חתן בר המצווה, התאמה לעונת השנה בה מתקיימת החגיגה וגיוון בבחירת אטרקציות. אנחנו כאן עם 7 אטרקציות מדהימות לבר מצווה שחשוב לכם להכיר לפני שאתם מנסחים תוכניה ליום הגדול.

1. שולחנות משחק אינטראקטיביים

חוויית משחק זוגית/קבוצתית היא אטרקציה מובילה באולם האטרקציות לאירועים בדגש על אטרקציות לבר מצווה או אטרקציות לבת מצווה. כאן ניתנת אפשרות למספר שחקנים רב לחוות חווית משחק תחרותית משתפת היוצרת גיבוש, הווי ועניין ומחברת בין האורחים באירוע. חברת כיפלנד – אטרקציות לאירועים מציעה מגוון שולחנות משחק בסטנדרט ייצור גבוה עבור 2 שחקנים, 3 שחקנים ועד 8 שחקנים בו זמנית! ניתן להזמין בעסקת חבילה מספר שולחנות משחק וכלך ליצור מתחם: "מוזמנים משחקים" – חם. מסעיר. מגבש.

2. עמדות מולטימדיה בטכנולוגיה מתקדמת

חברת כיפלנד מציעה אטרקציה נוספת , מסעירה לא פחות הפונה אל כל חובבי הגיימינג באשר הם: חדשנות טכנולוגית מובילה אצלכם באירוע! אטרקציה זו מביאה עמה ריגוש, מתח ואינטראקטיביות ולוקחת איתה את השחקנים לעולם אחר. כאן תוכלו ליהנות ממשחקי מציאות מדומה המספקים סימולציה בה כביכול השחקן נמצא במציאות אחרת.

כיפלנד מספקת מתחמי עמדות מולטימדיה הכוללים מסכי לד, אנשי מקצוע לתפעול המתחם או עמדות מולטימדיה בודדות לפי דרישה. זה הזמן להינות מחווייה רב חושית מסעירה. כיפלנד, עם רזומה עשיר של עשרות מסיבות בר מצווה מוצלחות, מציעה לשלב בין שולחנות המשחק לעמדות המולטימדיה ובכך להביא מבחר אטרקציות בהתאמה לכל אורח.

3. סימולטורים

סימולטורים הם אופציה נוספת להשכרה המאפשרת הדמיית חוויות שונות באמצעים וירטואלים. תוכלו לשכור סימולטור המספק חוויית טיסה משלמת, חווית נהיגה, חוויית רכיבה באופנוע ועוד. ההדמיה כל כך מוחשית עד שקשה לשחקנים לקלוט את השילוב בין המציאויות: זו האמיתית לעומת המדומה. אנשים מדווחים שפחדו "לקפוץ מגורד שחקים" למרות שהכירו במוחם בכך שאין זה אלא דמיון. הסימולטורים מהווים אטרקציה מומלצת עבור מבוגרים וילדים כאחד.

4. דוכני מזון לאירועים

דוכני המזון של כיפלנד מהווים אף הם אטרקציה בלתי נשכחת: שילוב של הגשה ידידותית, דקורציה וצילחות, טריות, רמה קולינרית גבוהה וטעם מנצח. באתר של כיפלנד תוכלו להזמין דוכני מזון אטרקטיביים מתוך מגוון גדול של דוכנים: דוכני לחמים, פיצות, מנות בשריות, מרקים, מתוקים ועוד. כיפלנד מציעה הקמה, הכנה והגשה על יד איש צוות מקצועי ואדיב שיבטיח את המענה המושלם עבורכם באירוע בר המצווה. תוכלו ליהנות מדוכני מזון לילדים, למבוגרים ודוכנים המתאימים למבוגרים ולילדים כאחד.

בנוסף, תוכלו לבחור גם בדוכני מזון עונתיים כגון: שתייה חמה ומרקים בחורף ומגשי פירות קיץ מרעננים לעונת החום הארצישראלי. חברת כיפלנד תדאג לעיצוב מוקפד של הדוכנים בהתאמה לאירוע מה שייקח מכם את עול העריכה. חולמים על אירוע בר מצווה שהאורחים ילקקו בו את האצבעות? זה הזמן ליצור קשר עם חברת כיפלנד לייעוץ מקצועי בנוגע לדוכני המזון המתאימים לאירוע שלכם. 

5. מתנפחים להשכרה

חשבתם שמתנפחים הם אטרקציה לילדים בלבד? קבלו חידוש: קיימים מתקני מתנפחים אתגריים המהווים אטרקציה מושלמת עבור בני נוער ואפילו מבוגרים. זה הזמן לערוך היכרות עם מתנפחים שווים במיוחד עבור אירוע בר מצווה פעיל: תוכלו ליהנות ממתנפח ענק הכולל מסלול מכשולים אתגרי, מתנפחים הכוללים אתגרי טיפוס, משחקי כדורסל זוגיים, קליעה למטרה ועוד. הפעילות המשותפת על המתקנים היא מגבשת, חוויתית ומהנה ומתאימה במדויק לנערים – חברי חתן בר המצווה ואף לחבר'ה מבוגרים יותר.

6. מתנפחי מים

מתחשק לכם ללכת עד הסוף? בין אטרקציות המים המובילות ניתן למנות מנפחי מים עם מגלשה ישירות לבריכה, מתקנים אתגרים במים ועוד. תוכלו לשכור חבילה של מתנפחים במים שישתלבו עם מתקנים 'יבשים' מה שיאפשר לכל משתתף לבחור את חוויית הפעילות הרצויה עבורו. תוכלו לייצר פארק מים בזעיר אנפין הכולל: וויפאאוט לבריכה, מגלשות מים אקסטרים, בריכה מתנפחת ענקית, מגלשת קצף ועוד. החברים לא ישכחו לכם את האירוע הזה!

אטרקציות לבר מצווה? כל האפשרויות בפניכם

נציגי השירות של כיפלנד האמונים על מתן ייעוץ מקצועי ומדויק בהתאמת אטרקציות לאירועים, ישמחו להעניק לכם את המידע הדרוש לכם על מנת להפיק אירוע בר מצווה של פעם בחיים. היערכו קודם השיחה בהגדרת אופי האירוע שלכם ומסגרת התקציב והזמינו אטרקציות לאירוע שכולו הנאה, חוויה, כיף וגיבוש. אטרקציות לבר מצווה מבית כיפלנד – להפקה מושלמת.

מחפשים אטרקציות לבר מצווה? קבלו 6 רעיונות מדהימים