מציאות מדומה המכונה גם VR (קיצור של Virtual reality) היא כלי טכנולוגי מדהים שכבש את עולם הבילוי והפך לאטרקציה מועדפת בקרב ילדים ומבוגרים. מציאות מדומה יוצרת סימולציה של הסביבה ומתבצעת באמצעות קונסולה ייעודית, טלפון נייד או מחשב. טכנולוגיה זו מעניקה למשתמשים אשליה כביכול הם שוהים פיזית בסביבה אותה יצרה המערכת. מציאות מדומה משמשת גם לצרכי לימוד ואימון. חולמים על מתחם מציאות מדומה באירוע שלכם? כל הסיבות מדוע לבחור במתחם מציאות מדומה כאטרקציה אולטימטיבית בתוכניית אירועים מצליחה.

מהו מתחם משחקי VR ואיך הוא נראה?

מתחם משחקי מציאות מדומה מקצועי כולל מגוון משחקים, מסכי לד מקצועיים, צוות מיומן לניהול ותפעול המתחם בצורה אופטימלית. בדומה לקונסולות המשחק המוכרות לנו מהשימוש הביתי, גם מתחם עמדות מולטימדיה של מציאות מדומה מציע מגוון משחקים אטרקטיביים: משחקי ספורט, משחקי יריות, מרוצי מכוניות, משחקי הרפתקאות ומבחר משחקים נוספים. מתחם VR נושא אופי תחרותי ומשתף מספר שחקנים בו זמנית למשחקים הכוללים ריבוי שחקנים או למשחקים שונים.

אם חזיתם פעם במשתמש במשחק מציאות מדומה תוכלו להסכים איתנו שאפילו צפייה בשחקני VR היא חוויה מרתקת: השחקן שרוי בתוך מציאות שונה ומשתמש בתנועות גוף, קריאות ופעולות ממש כאילו היה נוכח באמת ביקום מקביל.

מציאות מדומה – האטרקציה בה' הידיעה באירועי חברה ואירועים נוספים

מתחמי מציאות מדומה ורבודה מהווים את פעילויות הפנאי לאירועים ואת עתיד עולם המשחק והפנאי בכלל. מציאות מדומה זו טכנולוגיה משוכללת ביותר השואבת את השחקנים לעולם אלטרנטיבי מדומה. כלי סימולציה זה יעיל עד כדי שימוש בענפי תעשייה ומוקדים שונים על מנת לאפשר אימון בסביבת למידה דומה ככל האפשר לסביבת העבודה.

אירועים המיועדים לילדים, נוער ואירועי חברה מהווים את המוקד האולטימטיבי לשילוב מתחם מציאות מדומה: חובבי המסך, האקשן והפעילות התחרותית ייהנו מאתגר פיזי, מחשבתי וחברתי וירכשו מיומנויות של מוטוריקה עדינה, יכולת עמידה ביעדים וכישורים חברתיים שונים.

אטרקציה רב גילאית כובשת

משחקי מציאות מדומה מציעים פעילות חווייתית עוצמתית לילדים מגיל 7 עד 97 (ייתכן שגם למבוגרים יותר, לא בדקנו (: ). משחקי מציאות מדומה ממשיכים להשתכלל כל הזמן, כשמומחי VR כל העולם פועלים לשדרוג ופיתוח טכנולוגיות חדשניות לשיפור חוויית משתמש. 

אטרקציה רב גילאית כובשת
אטרקציה רב גילאית כובשת

התפעול עלינו

מחפשים אטרקציות לבר מצווה? אטרקציות לבת מצווה? אולי חוויה מרגשת לערב חברה מקצועי? אנחנו מאמינים כי תפקידם של בעלי אירוע הוא להנות מהאירוע אותו הפיקו, כך בשעת האירוע הם ייהנו מקטיפת פירות העמל. כיפלנד – אטרקציות לאירועים מציעה שירותי תפעול על ידי אנשי צוות מקצועיים המיומנים בהקמה, טיפול בציוד, תמיכה טכנית ופירוק בסוף האירוע. צוות התפעול מגיע לכל אירוע בחיוך רחב והופך לחלק אינטגרלי מהחוויה. הזמנתם מתחם מציאות מדומה של כיפלנד? אתם מסודרים. יש מי שלוקח את האחריות כך שהאורחים שלכם ייהנו מאירוע אטרקטיבי ש'דופק' כמו שצריך.

סימולטורים שיוצרים מציאות

מתחשקת לכם חוויה על טהרת האדרנלין והאקשן? כיפלנד – אטרקציות לאירועים מציעה חוויה מדליקה בשילוב סימולטורים מתקדמים המספקים חוויית אקסטרים , פעילות אינטראקטיבית ותנועה מדויקת במרחב. מחפשים את הדבר הבא לאירוע שלכם? סימולטורים בטכנולוגיות מתקדמות הן האטרקציה המושלמת עבורכם.

מתחם מציאות מדומה – כמה שחקנים יכולים לפעול בו זמנית?

על מנת למקסם עבור האורחים את חוויית האירוע וליצור חוויה מגבשת למספר רב של משתתפים, מציעה כיפלנד עמדות מולטימדיה רבות אותן ניתן להזמין לפי מספר המשתתפים באירוע. בנוסף, קיימת אפשרות לשילוב שולחנות משחק אטרקטיביים, מתנפחים ודכני מזון על מנת לספק תעסוקה מעול לאורחים רבים מכל שכבות הגילאים.

מתחם מציאות מדומה - כמה שחקנים יכולים לפעול בו זמנית?
מתחם מציאות מדומה – כמה שחקנים יכולים לפעול בו זמנית?

מציאות מדומה לאירועים מסוגים שונים:

מתחם מציאות מדומה ליום הולדת

מתכננים יום הולדת מסעיר שלא ישאיר את האורחים שווי נפש? מחפשים חוויה שונה שתרענן את עולם ימי ההולדת הבנאליים ותספק קונספט ייחודי, מרתק וסוחף? מתחם מציאות מדומה לימי הולדת משמש חוויה ייחודית, מרגשת שילדים בכל גיל ייהנו ממנה. תוכלו להתייעץ עם מומחי חברת כיפלנד על מספר העמדות הנדרשות במתחם, סוג המשחקים המומלץ וכל שאלה אחרת אותה רציתם לשאול. 

מתחם מציאות מדומה לאירועי חברה 

אירועים לחברות הייטק, אירועי חברה בשילוב ילדי העובדים ואירועי גיבוש עסקיים נדרשים לפעילות אטרקטיבית מעניינת שתפעיל את המשתתפים ותגרום לאינטראקציה בין העובדים. מתחם מציאות מדומה מהווה פתרון אידיאלי עבור פעילות הווי מדהימה באירועי חברה. הקפידו להזמין מראש מספר עמדות מספק וניהול של אנשי צוות מיומנים על מנת למנוע תקלות ולייצר סביבת משחק תקינה, חוויית ופעילה מאוד.

מה כולל ציוד של טכנולוגיית מציאות מדומה?

כל משתתף מקבל משקפי מציאות מדומה עבור חוויית גיימינג מושלמת. המשקפיים מציעות חוויית משחק מציאותית ואיכות צפייה מקסימלית.

כיפלנד – מתחם מציאות מדומה ועוד מגוון אטרקציות לאירועים מוצלחים

חברת כיפלנד תדאג לכם לאירוע מושלם באמצעות אספקת מתחם אטרקטיבי של מציאות מדומה ואנשי צוות מקצועיים לתחזוקה ותפעול משך כל זמן האירוע. כיפלנד מציעה עוד מגוון אטרקציות ומהווה את הבסיס לאינספור אירועים מוצלחים שגורפים תשואות התפעלות ונוחלים הצלחה. 

יושבים? קבלו: מתחם מציאות מדומה מטורף לאירוע שלכם

Leave A Reply