ניסיון של שנים בשוק האטרקציות ודוכני המזון לאירועים, מכתיר את דוכן הפיצה בכתר 'הדוכן הפופולרי ביותר'. מה גורם לדוכן פיצה דווקא, לגרוף עוד ועוד הזמנות ולפיצות טריות להיחטף עוד לפני שהספקנו למצמץ? המאכל הפופולרי הזה משלב פריכות, רוטב עשיר, גבינה צהובה מבעבעת וירקות טריים – כל התנאים להפוך למאכל דגל. איפה ניתן למצוא את דוכן הפיצות הטעים ביותר? כל הסודות בפנים.

פיצה – ההיסטוריה וההיסטריה

הפיצה, איטלקית מסורתית שכמותה, שרויה במחלוקת: שנים היא נזקפה לזכותה של נאפולי -העיר שנתנה לפיצה את השם פיצה נפוליטנה, אולם בשנים האחרונות יסודות קביעה זו מתערערות לאור ממצאי היסטוריונים המעתיקים את מקור הפיצה לעיר קרובה לנאפולי בשם גאטה. מהגרים שהביאו עמם באמתחתם את רזי הכנת הפיצה לארה"ב גרמו לשיגעון הפיצה לדבוק גם בעם האמריקאי, ומשם, הדרך לתפוס מקום של מאכל בינלאומי – היתה קצרה.

כיום, כמעט כל רחוב מרכזי בעיר מערבית מתהדר במספר פיצריות.

למה פיצה?

שילוב המרכיבים המדויק, לצד ההכנה הקלה והמהירה והמחיר הנמוך הופכים את הפיצה לארוחה מועדפת על רבים. פיצה טרייה מהתנור היא פיתוי שמעטים יסרבו לו. כיום, תחום הפיצות התרחב והוא מכיל מגוון סוגי רטבים ותוספות. אגב, מעניין לדעת כי דגל איטליה מורכב מ-3 צבעי מרכיבי פיצה מרגריטה: לבן: צבע הגבינה, אדום – צבע הרוטב וירוק-צבע הבזיליקום.

מדוע דוכן פיצה לאירועים הוא הבחירה הפופולרית?

דוכן פיצות לאירועים הא בחירה נפוצה מ-2 סיבות: 

  1.  דוכן פיצות טריות מציע הכנה במקום מה שאומר: ריח מפתה, חום נעים וטריות שאי אפשר לעמוד בפניה. בנוסף, הכנה במקום מהווה אטרקציה בפני עצמה בה נחשפים הנוכחים לתהליך ההכנה של הפיצה.
  2. דוכן פיצות מתאים לאירועים המשלבים גם ילדים. כך ניתן לארגן ארוחה שמתאימה למשתתפים כל הגילאים. האורחים, מקטן עד גדול, ילקקו את האצבעות.
  3. יחסית לארוחה בשרית כבדה ויקרה – דוכן פיצה מציע חלופה זולה, קלילה ולא פחות אטרקטיבית. דוכן פיצה הוא הפתרון המושלם לארוחה טעימה עבור אירוע זורם ובלתי מחייב.
  4. הכנה מהירה – לא צריך לחכות זמן ארוך בתור, באמצעות טאבון ייעודי המתחמם לטמפרטורה גבוהה מאוד, ניתן לאפות פיצה בדקות בודדות. פיצה בטאבון – מרקם קרסטי מושלם במינימום זמן.
מדוע דוכן פיצה לאירועים הוא הבחירה הפופולרית?
מדוע דוכן פיצה לאירועים הוא הבחירה הפופולרית?

דוכן הפיצה המושלם – כך תבחרו אותו

דוכן פיצה מושלם הוא דוכן הכולל מספר פרמטרים:

פיצה מחומרים איכותיים במיוחד

חשוב שהפיצה תיעשה מחומרים באיכות גבוהה: בצק אוורירי, רוטב עשיר, גבינה צהובה אמיתית או גבינת מוצרלה ותיבול פיקנטי מדויק. חשוב שתשימו לב להזמנת דוכן פיצה מחברה המציעה מרכיבים טריים, משובחים ואיכותיים.

עיצוב הדוכן

אנחנו כידוע, אוכלים עם העיניים. כדי לייצר פיצה בטעם מושלם, הזמינו דוכן פיצה בעיצוב שתואם את האירוע שלכם ומשווק את המנה כראוי. 

פיצה ישר מהטאבון

פיצה על טאבון היא פיצה קרסטית במרקם מושלם. בחרו בדוכן פיצה הכולל הכנה במקום באמצעות טאבון המתחמם לטמפרטורות גבוהות במיוחד. 

איש צוות אדיב ומקצועי

חשפו חברה השולחת למקום האירוע אנשי צוות מיומנים, העובדים מתוך תשוקה למקצוע ומכינים פיצות מעולות במינימום זמן ועם חיוך גדול. אנשי הצוות הם חלק אינטגרלי מהאירוע שלכם, שירות אדיב מצידם ישפיע על ההנאה והשמחה של האורחים באירוע.

צילחות והגשה

התרבות המודרנית רואה בעיצוב המנה חלק מהותי בטעמה. כלים יוקרתיים, מפיות תואמות ומיתוג ברמה גבוהה, ימצבו את האירוע כאירוע שווה, מה שחשוב עבור כל אירוע, כל שכן באירוע קידום מכירות ואירועי חברה.

תוספות

ניתן לשלב מגוון תוספות במגשי הפיצה: בצל, פטריות, זיתים שחורים, זיתים ירוקים, תירס, פלפל, עגבניה וכן סוגי גבינות שונות כגון: בולגרית, מוצרלה ועוד.

אכילת פיצה כאירוע חברתי

פיצה מושיבה סביב שולחן אחד, ילדים, מבוגרים ואנשים מכל קצוות הקשת. היא מציעה חוויה חברתית מלבד טעם ומרקם ומהווה בחירה אולטימטיבית עבור אירועי גיבוש. 

אכילת פיצה כאירוע חברתי
אכילת פיצה כאירוע חברתי

דוכני פיצה בטעם מושלם זה כיפלנד

קריספיות ונימוחות, מרקם קשה לצד טעמים עדינים, חיתוך מדויק, גבינה במימון הנכון ותיבול פיקנטי עשיר – אלו רק חלק מהפרמטרים המרכיבים פיצה טובה. דוכני הפיצה של כיפלנד מציעים חגיגה קולינרית מופלאה של טעים, ריחות ומרקמים הישר מהטאבון הלוהט. 

אנשי הצוות של כיפלנד אלופים בהכנת פיצות מופלאות עם שלל תוספות מרגשות. בינינו, הכנת פיצות היא אומנות ומצריכה ידע, סבלנות ומיומנות. 

דוכני הפיצות של כיפלנד חוברים לעוד עשרות דוכני מזון מדליקים למגוון סוגי אירועים: דוכני שווארמה, עגלת גלידה, דוכן ג'חנון, דוכן סביח, פלאפל, פוקאצ'ות, דוכן מרקים חמים מכל הסוגים, דוכן של טורטיות מקסיקניות, דוכן שניצלים וצ'יפס, דוכן צ'ורוס, דוכני וופל בלגי וקרפ צרפתי זאת לצד בר מתוקים עשיר, דוכני מזון בריאותי ועוד מגוון אפשרויות לדוכני מזון שירימו לכם את האירוע. 

כיפלנד-אטרקציות לאירועים מאמינה מניסיון, שאירוע טוב הוא אירוע הכולל מזון בסטנדרטים גבוהים ובשפע. הגדירו את האירוע שלכם כאירוע מושלם עם מגוון דוכני המזון של כיפלנד, ואל תשכחו לשמור אמונים לפיצה המסורתית!

איך מוצאים דוכן פיצות הכי טעים?