הפקת אירוע חוץ היא מעט מאתגרת יותר מאירוע באולם אירועים מסודר. כאן נלווים להכנות הרגילות מספר אתגרים נוספים: התמודדות עם תנאי חוץ הכוללים מזג אוויר משתנה, ביצוע התאמות נגישות והשגת פתרונות ישיבה מפנקים לאורחים המכבדים אותנו בנוכחותם. אירועי חוץ: קראו על פתרונות ישיבה שיגרמו לאורחים שלכם לא לרצות ללכת.

אירוע חוץ – המילה האחרונה בתחום הפקות אירועים

כדי להפוך אירוע מפשוט וסתמי לאירוע 'וואו', מומלץ להעביר אותו מהפנים אל החוץ: חוף ים, מרפסת במרחק נגיעה מהשמים, או פארק עשיר בצמחיה – כל אלו יהוו עבורכם לוקיישנים מדהימים לאירוע חד פעמי מסוגו. עכשיו ניגש לסוגיה הבוערת, איך מתאימים פינות ישיבה נוחות ומפנקות לאירוע שכולו על טהרת החוץ והטבע?

אירוע חוץ - המילה האחרונה בתחום הפקות אירועים
אירוע חוץ – המילה האחרונה בתחום הפקות אירועים

פינות ישיבה בהתאמה לפי אירוע ואופי קהל

חוגגים אירוע חברה לצוות הייטקיסטי מעונב? יום הולדת לילדים בגילאי 5-10? אירוע השקת מוצר? אירוע קד"מ? חגיגת יום נישואין על שפת הים? ישנם שני פרמטרים שחשוב לבדוק לפני הזמנת פינות ישיבה לאירוע חוץ:

אופי האירוע 

העדיפו מושבים מרופדים, שולחנות מעוצבים ופינות ישיבה בסטייל גבוה לאירועי קידום מכירות יוקרתיים ואירועים הנושאים אופי ייצוגי. לעבור אירועים עממיים או לאירועים בעלי אופי צעיר יותר תוכלו להשתמש בספסלי זולה ובמושבים קלילים שישוו לאירוע חוץ מראה זורם ומזין.

קהל יעד

מי מוזמן לאירוע שלכם? אם האירוע מיועד לאנשים מבוגרים ומארח גם בעלי מוגבלות, חשוב לבחור בפינות ישיבה יציבות, נוחות מאוד כשקיימת עדיפות למושבים בתוספת ידיות. אירוע לילדים, בני נוער וצעירים יזמין פופים, פינות זולה ופינות ישיבה בסגנון קליל ומשותף. 

כיפלנד – פינות ישיבה עבור אירועי חוץ מובילים

אירועי חוץ עם פינות ישיבה של כיפלנד הם חוויה בלתי נשכחת. הם מהווים גם פתרון ישיבה מעולה וגם כלי ליצירת אינטראקציה וחיבור בין המשתתפים. ניתן להזמין באתר של כיפלנד-אטרקציות לאירועים פינות ישיבה, פוטונים, פינות זולה ועוד. פינות הישיבה של כיפלנד יוצרות קסם של אירוע.

כיפלנד - פינות ישיבה עבור אירועי חוץ מובילים
כיפלנד – פינות ישיבה עבור אירועי חוץ מובילים

ספסלי זולה להשכרה

ספל זולה מהווה פתרון שיבה מוביל: הוא נוח, מעוצב ומשתלב נפלא עם סוגי אירועים שונים. כיפלנד מציעה ספסל זולה עם מזרן פוטון וזוג כריות כשהצבע נתון לבחירתכם!

ניתן לשלב מספר ספלים והניח במרכז שולחן זולה וכך לייצר פינה נעימה, צעירה ומגבשת, אפשר לומר אפילו מרגשת! אורך הספסל:120ס"מ, רוחבו 60 ס"מ והוא מתאים לשני אנשים בו זמנית.

שרפרפי קש

על מנת לייצר מראה אותנטי, חדשני ומיוחד תוכלו לשלב באירוע שרפרפים עגולים מקש. הספסלים מגיעים בצבעים שונים מה שיוצר אווירה, מעניק טאצ' עיצובי, מעניין ומזמין.

אנו ממליצים לכם על שילוב של פופים צבעוניים בגוונים תואמים על מנת להפוך את אירוע החוץ לחגיגה! הספסלים הקלועים מתאימים לילדים ונוער (ולמבוגרים ספורטיביים במיוחד!).

מחצלות

מחצלות קלועות באירוע על שפת הים או כל אירוע אחר בחיק הטבע הן כמו כפפה ליד: רכות, נוחות ומאפשרות להתקרב לאמא אדמה מבלי לספוג לכלוך: מושלם!

אז בין אם החלטתם לצאת לקמפינג בצפון או שאתם מפיקים אירוע על החוף בסטנדרטים גבוהים: מחצלות תוכלנה לשמש אתכם ולהפוך את האירוע לחוויה שכולה עונג וזיקה לטבע.

על המחצלות תוכלו לפזר פריטים משלימים כמו מזרונים וכריות גדולות ותפוחות במגוון צבעים: אירוע טבע מושלם הוא אירוע עם מחצלות!

פופים

פופים הם פתרונות הישיבה המפנקים ביותר שיש: מרקם רך, מזמין ומקבל שמאפשר להרפות ולהתמכר לנוחות ולכיף. תנו למוזמנים שלכם את ההרגשה הכי מזמינה בעולם עם פופים בשלל צבעים! פופים צבעוניים מהווים גם כלי עיצובי חזק שמפר את הנראות ומייצר אווירה עליזה וזורמת. 

פתרונות ישיבה לאירועי חברה מוצלחים

אירועי חברה מהווים כלי להגברת מוטיבציה וחיבור למקום העבודה. ההמלצה שלנו היא לשלב פינות זולה מפנקות שיאפשרו את שבירת חומות ההיררכיה ויצירת אינטראקציה בין העובדים בחברה ללא הבדלי מעמדות. לאירוע חברה מגבש יש השפעה חיובית על טיב שיתופי הפעולה בחברה.  

העובדים שלכם ישמחו לייצר קשרים חדשים ולמצוא נושאי שיחה משותפים עם עובדים ממחלקות שונות בחברה: פינות ישיבה לאירועי חברה בחוץ: השקיעו תשומת לב בבחירת פתרונות ישיבה שיתחשבו בצרכי כלל העובדים בחברה.

כיפלנד – המרכז לאטרקציות מובילות לאירועי חוץ

כיפלנד-אטרקציות לאירועים היא חברה מובילה בתחום פתרונות הישיבה לאירועי חוץ. עם שלל הפוטונים, פינות הזולה, הפופים, המחצלות וספסלי הקש היא כובשת את זירת אירועי החוץ ומאפשרת לכם לארח בסטנדרטים גבוהים מבלי לקרוע את הכיס.

פינות הישיבה של כיפלנד מצטרפות לעוד מגוון אטרקציות מדליקות הכוללות: אטרקציות לבת מצווה, מתנפחים, אטרקציות לבר מצווה, עמדות מולטימדיה, מתקני מציאות מדומה, דוכני אוכל מפנקים וציוד לאירועים. השירות של כיפלנד הוא יוצא דופן מסוגו: שירות אדיב הכולל ליווי יד ביד לכל אורך התהליך וייעוץ מקצועי להפקת אירוע בקונספט הרצוי. חולמים על אירוע שיעורר הדים? שישמש מקור הנאה וכיף למשתתפים במגוון גילאים? צוות השירות של כיפלנד ישמח לעמוד לשירותכם במקצועיות, ניסיון, ותק וחיוך רחב. כיפלנד – אירועים מצליחים מתחילים כאן.

השכרת פינות ישיבה לאירועי חוץ