בנוסף לדוכני מזון עשירים במאכלים טעימים, כגון דוכן נקניקיות ודוכן המבורגר, חברת כיפלנד מציעה אפשרות של השכרת מכונות מזון מסוגים שונים. מכונות המזון קלות מאוד לתפעול עצמי ואין חובה להשתמש באיש צוות חיצוני לצורך כך. גם עלויות התפעול שלהן נמוכות מאוד, וביחד עם הטעמים המצוינים, בהחלט מדובר בחבילה משתלמת. בין אם אתם עורכים אירוע עסקי לבוגרים או יום הולדת לילדים – מכונות מזון יכולות לפתוח את התיאבון ולסגור לכם פינה. אז מה בנמצא?

מכונת פופקורן להשכרה

כשמדובר בהשכרת מכונות מזון, זאת אחת המכונות הראשונות שקופצות לדמיון. הקסם של גרעיני התירס הקופצניים שובה את ליבם של אנשים מכל קבוצות הגיל כבר שנים רבות, ועדיין ממשיך לעשות זאת. כל מה שצריך על מנת לתפעל אותה הוא גרעיני תירס, שמן וקופסאות, כוסות או שקיות למילוי ולהגשה. הפעלת המכונה קלה ופשוטה וגוף החימום שלה ידאג להפוך את הגרעינים לפופקורן פריך ואיכותי. בנוסף להשכרת המכונה, תוכלו לרכוש דרכנו גם כוסות חד פעמיות.

מכונת נקניקיות גלילה ומכונת אידוי נקניקיות

הנקניקייה היא מאכל נוסף שמדבר בעד עצמו ואהוב על אנשים רבים בארץ ובעולם. השכרת מכונת נקניקיות תעניק לכם אפשרות משביעה וטעימה שקולעת בול לטעם הישראלי. ניתן לרכוש מכונת נקניקיות משני סוגים, וגם במקרה זה מדובר במכונות שתוכלו לתפעל בקלות בעצמכם.

מכונת צמר גפן מתוק

המכונה המפורסמת והנוסטלגית ידועה גם בתור מכונת סוכר או מכונת שיערות סבתא, וקשה שלא להתפתות לטעם המתוק ויוצא הדופן של התוצר שלה. סוכר הוא מצרך זול מאוד וגם המצריך היחיד הדרוש להכנת המזון. ניתן להשתמש בסוכר לבן, סוכר חום או סוכר עם צבעי מאכל, וצבע השערות יהיה כשל צבע הסוכר שהכנסתם פנימה. מכונה נוספת שתוכלו לתפעל בקלות בעצמכם וללא צורך בידיים מקצועיות ומיומנות, ובנוסף להשכרת המכונה ניתן לרכוש מאיתנו גם מקלות בעלות סמלית, כדי שיהיה איך להגיש ולאכול.

מפל שוקולד

אופציה מקורית ומעניינת לאירועים רבים, שמושכת גם את חוש הטעם וגם את חוש הראייה. השוקולד המומס נע בין הקומות של המפל על ידי מנוע ששומר גם על החום שלו. כל מה שצריך זה להמיס קוביות שוקולד ולהוסיף מעט שמן. את השוקולד הזורם כמים כדאי לשלב עם שיפודים של פירות, גומי, מרשמלו או כל ממתק אחר על מנת ליצור חוויה קולינארית טעימה ומרגשת.

מכונת ברד שני ראשים

כמובן שיש לנו פתרון גם לתחום המשקאות. מכונת ברד תפיק עבורכם שתייה קרה ומתוקה בטעמים ובצבעים שונים. כל מיכל יכול להכיל 12 ליטר של ברד, וניתן לרכוש גם כוסות מתאימות וקשים. ניתן לשלב שני טעמים שונים, ואפשרויות הטעמים הן רבות מספור – פטל, ענבים, קולה, פסיפלורה, תות, לימונענע, אייס קפה, אייס וניל – ועוד. אפשרות מעולה לשלל מסיבות לנערים וילדים וגם לאירועים לאנשים בוגרים, וכזאת שתוכל לחסוך לכם רכישה של שתייה מתוקה.

מכונת ברד שני ראשים
מכונת ברד שני ראשים

להשכרת מכונות מזון איכותיות של חברת כיפלנד פנו אלינו במספר 052-8383355 ונשמח לעמוד לרשותכם.

Leave A Reply