מחפשים פעילויות מעולות לימי גיבוש לילדים? בימינו ניתן למצוא ברשת את כל מה שנחוץ להפעלת סדנאות ופעילויות שיאתגרו את הילדים, יגבשו את החבורה וישמחו וייהנו את המשתתפים. קבלו את המדריך של כיפלנד לימי גיבוש לילדים, שייתן לכם רעיונות להפעלות מהנות ומגבשות.

חשיבותן של סדנאות

סדנאות מאפשרות לילדים ולבני הנוער לחוות חברותא מאתגרת, להכיר ולהוקיר זה את חזקותיו של זה, ללמוד לשתף פעולה, ולהצליח יחדיו במילוי המשימה. פעילויות מאתגרות מסייעות לגיבוש קבוצתי כאשר כל קבוצה שולחת נציג, וקבוצתו של הנציג שעמד באתגר בצורה הטובה ביותר זוכה בנקודות, או כאשר על כל הקבוצה לעמוד יחד באתגר, מה שמצריך שיתוף פעולה וסובלנות אחד כלפי השני. כדי שהמשתתפים יקבלו ערך מוסף מהפעילות, יש להתאים את הסדנאות לתוכן ולמשמעות שאתם רוצים להעביר.

חשיבותן של סדנאות
חשיבותן של סדנאות

מחוץ למסכים

ימי גיבוש וסדנאות לילדים מאפשרים למשתתפים לחוות את ההנאה של פעילות פיזית בחברתם של ילדים בני גילם, הנאה פשוטה זו, שפעם הייתה חלק עיקרי מפעילות הפנאי של ילדים היא נדירה בימינו, כאשר הילדים מתמגנטים כל אחד אל מסכו האישי. סדנאות לילדים וימי גיבוש מאפשרים למשתתפים לחוות אינטראקציה אנושית חיה, ללמוד כישורים חדשים, לפתח כישורי מנהיגות וליצור קשרים חברתיים חדשים.

פעילויות מתאימות לקיץ

עבור פעילות קיץ תוכלו למצוא מבחר מתקנים מתנפחים שיספקו סדנאות לילדים ופעילות מגבשת. אם מדובר בילדים צעירים כדאי לבחור במתקנים כמו טירות מתנפחות, ג'ונגל, מערת פילים, ועוד מבחר מתקנים מתנפחים לימי הולדת ואירועים משעשעים שיאפשרו לזאטוטים לקפוץ, לגלוש וליהנות. עבור ילדים גדולים יותר מומלץ לשלב מתקנים מתנפחים בנושאים שונים כמו טירת נסיכות, ספינת פיראטים או קרקס, עם מתקנים אתגריים כמו אתגרון פנדה ואתגרון כלב. כאשר מדובר בבני נוער, כדאי להשכיר מתקנים מתנפחים מאתגרים כמו מתאבקי סומו, הר או קיר טיפוס, והפל אותי הישרדות. אופציה נוספת היא סדנאות ODT, המשלבות מגוון פעילויות חוץ שמקנות לילדים כישורים מוטוריים שונים והרבה הנאה.

פעילויות לבריכה

ימי גיבוש לילדים ונוער הנערכים בבריכה הם אטרקציה קיצית מושלמת. קיימים מגוון מתקנים מתנפחים מתאימים במיוחד לקיץ הכוללים מגלשות מים, מגלשות קצף, בריכה מתנפחת ומתקנים מתנפחים אתגריים לבריכה. בחירה של מתקנים מתאימים תאפשר לשלב מתקנים אלו עם פעילויות סדנאות לילדים, בהתאם לנושא הפעילות.

פעילויות מתאימות לחור

בעונת החורף תוכלו לבחור סדנאות לילדים המשלבות אטרקציות לאירועים שמתקיימים בתוך מבנה סגור. עבור ילדים צעירים ניתן להשכיר מתקני ג'ימבורי ועמדות קליעה למטרה, עבור ילדים גדולים ובני נוער כדאי לשכור עמדות מולטימדיה, ג'אסט דאנס, ומציאות מדומה, וכן מגוון שולחנות משחק כמו כדורגל, הוקי אוויר ביליארד או פינג פונג. אם תרצו להפתיע, תוכלו לשכור משחקי שולחן ייחודיים המהווים אטרקציות לאירועים, כמו כדורגל שולחן לשמונה שחקנים, כדורסל זוגי, שולחן פינג פונג לארבעה שחקנים, ועוד. בנוסף, ימי החורף הם הזדמנות מצוינת לסדנאות פיתוח מנהיגות, פיתוח חשיבה יצירתית ושיפור יכולות, כמו סדנת דיבייט באנגלית.

Leave A Reply