השכרת מתנפחים – ושהמסכים יחכו בסבלנות. מתקנים מתנפחים מעניקים לילדים את ההזדמנות להיות ילדים ממש כמו פעם ולשחק ביחד בחוץ, ללא אלקטרוניקה וללא מסכים מרצדים. אין ספק שהמתנפחים עדיין פופולאריים לאין שיעור באירועים לילדים ונערים צעירים, כגון מתנפחים לבר/ת מצוות ומתנפחים לימי הולדת. כיפלנד תשמח לספק לכם שירות השכרת מתנפחים בשרון, בגוש דן, בצפון ובכל רחבי הארץ, ובינתיים אתם מוזמנים לקרוא יותר בשביל להכיר את השירות שלנו מקרוב.

אטרקציה נפלאה לקיץ

החופש הגדול מתקרב וזאת סיבה למסיבה. מתנפחים להשכרה מתאימים במיוחד לעונת הקיץ שבה השמש שוטפת את קו הרקיע במקום מי הגשמים של החורף. כדאי לנצל את העונה, לצאת החוצה וליהנות מהקיץ הישראלי תחת כיפת השמיים. המזגן יחכה – כעת הזמן הוא הזמן ליהנות. מעבר לסוגים שונים של מתקנים מתנפחים, תוכלו לשכור דרכנו גם מתנפחי מים מרעננים שמתאימים עוד יותר לעונת הקיץ.

מתנפחים מסוגים שונים

כל מתנפח הוא בעל עיצוב משלו, סיפור משלו ויש לו את הצ'ארם האישי שלו. ניתן לשכור מתנפחים לגיל הרך, מתנפחים עד גיל 13, מתנפחים אתגריים ומתנפחים עם מים. אפשרות מעולה היא לשכור יותר מאשר מתנפח אחד, בשביל לאפשר לילדים לשחק וליהנות מהיצע רחב של מתנפחים. במידה ולאירוע יגיעו ילדים ונערים מקבוצות גיל שונות, כדאי לגוון ולשכור מתנפחים שמתאימים לכמה גילאים שונים, כך שלכולם יהיה ממה ליהנות.

מתנפחים בטוחים לשימוש

ההנאה מהמשחק במתנפחים בהחלט בטוחה, אך בנוסף לכך גם השימוש בטוח והמתקנים שלנו עומדים בתווי תקן מחמירים. כמובן שבמידה ואתם מתפעלים את המתנפחים בעצמכם, כדאי שלא לוותר על השגחה צמודה של מבוגר ולוודא שהמתקן ממוקם באופן יציב ובטוח. בנוסף לכך חשוב להקפיד שלא להרטיב מתנפחים שאינם מתנפחי מים ולא לנתק את המתקן מהחשמל כל עוד הוא נמצא בשימוש.

צוות או תפעול עצמי

את המתקנים המתנפחים תוכלו לבחור לאסוף ולתפעל בעצמכם או להשתמש בצוות תפעול מקצועי ומיומן מטעמנו, שיוכל לתפעל גם אטרקציות נוספות שתשכרו מאיתנו, כמו למשל שולחנות משחק. במידה ותבחרו לתפעל אותם בעצמכם, תזכו לקבל מאיתנו הדרכה מפורטת במעמד האיסוף. בכל מקרה תוכלו לבחור בהובלה של המתקנים בתשלום עד למיקום האירוע במידה ואין באפשרותכם לאסוף אותם בעצמכם.

חשוב שיהיה גם מה לאכול

כמובן שבין מתקן למתקן, הילדים צריכים גם לשתות ולאכול. חברת כיפלנד תוכל לספק לכם בנוסף למתנפחים גם אטרקציות נוספות, פינות ישיבה קיציות ודוכני מזון עשירים בטעמים טובים – גם מלוחים וגם מתוקים.  

מבצע השכרת מתנפחים בשרון

חברת כיפלנד תמיד שואפת להציע מחירים ששווים לכל כיס. בנוסף לכך, בהחלט כדאי לבדוק אילו מבצעים אנחנו מציעים על השכרה של 2 מתנפחים ומעלה וליהנות מחבילת אטרקציות נפלאה ומשתלמת. מוזמנים לפנות אלינו במספר 052-8383355 לצורך השכרת מתנפחים בשרון ובכל עיר ואזור בישראל.

אטרקציה נפלאה לקיץ
אטרקציה נפלאה לקיץ

Leave A Reply