למבקשים להעשיר את האירוע ולהעניק לאורחים טעמים מצוינים, לא חייבים ללכת רחוק. לפעמים הפתרון נמצא קרוב, מתחת לאף. והפעם, שימו לב אל הפתרון המושלם: שווה לבחור בדוכן הכי ישראלי שיש. דוכן שבו מגישים פיתות טריות, פלאפל וכמובן כל התוספות. כדאי להכיר את כל הסיבות לבחור דוכן פלאפל לאירועים. כך משדרג את האירוע, לקטנים ולגדולים. מתאים לאירועים קטנים וגם לאירועים גדולים. אירועים באולם או בחיק הטבע.  

אוכל רחוב טעים, משביע ובריא

גם חובבי המסעדות הגדולים ביותר חייבים להודות – לפעמים אין כמו אוכל רחוב, לכאורה הוא הכי פשוט אבל למעשה הוא גם הכי הכי טוב. ואוכל הרחוב האותנטי ביותר והאהוב ביותר בישראל היה ונותר, ללא ספק, הפלאפל. אותם כדורים מטוגנים, זהובים ופריכים, בעלי טעם עשיר, נעים ומשביע. ובזכות התוספות, הירקות וכל השאר, מדובר אפילו במנה בריאה. 

זה הדבר שמתאים לכווולם!

לצד העובדה שפלאפל זה טעים וגם בריא, הרי שיש עוד המון סיבות טובות לכך שהוא הפך לפופולרי מאוד באירועים. למשל:

  • זוהי מנה שאהובה על צעירים ועל מבוגרים. כלומר, לא משנה אם באירוע ישנם ילדים, בני נוער, מבוגרים או גם וגם, זהו הדוכן שמושך הרבה תשומת לב, פשוט מכולם. לילדים ולאימהות, לאבות, לדודים או לדודות, לכולם מגיע פלאפל.
  • לחובבי בשר וגם לצמחונים – לא משנה אם באירוע מוגשות גם מנות בשריות או שאולי לא, פלאפל תמיד יתאים. זוהי מנה פרווה, שאהובה מצד אחד גם על חובבי הבשר ומתאימה מאין כמוה גם לצמחוניים ואף לטבעונים.
  • דוכן צבעוני שעושה חשק לעוד – עמדת פלאפל זה בהחלט מאוד צבעוני, אלגנטי ומאוד מעורר תיאבון. כל הצבעים של הירקות החתוכים, תוספות העמבה והטחינה וכל היתר, הכל צבעוני לעין ומושך את הלב. כלומר, אם חשוב לכם שבאירוע יהיה טעים וגם נעים, יפה וגם צבעוני, זהו הדוכן שנותן את הכל.
  • פיתה עם פלאפל מתאימה מאוד גם לאירועי קוקטייל, גם לאירועי ערב וגם לאירועי בוקר או צהרים. כשאפשר לבחור חצי מנה או מנה, כשאפשר להתייחס לפלאפל כחטיף או כארוחה שלימה, כל אחד יכול לבחור את מה שמתחשק לו!

דוכנים שמרוממים את האווירה  

לא משנה מהו האירוע המתוכנן, כל סוג של אירוע זוכה לשדרוג של ממש כאשר משלבים בו דוכני מזון. כל אלה, בפרט דוכן מלא כל טוב, בפלאפל פריך וכל התוספות, מרוממים מאוד את האווירה.

זהו השילוב של טעם טוב וניחוח מעורר תיאבון. זהו השילוב של בריאות בפיתה ביחד עם צוות שמכין את הכל טרי טרי, מול העיניים של האורחים. חיפשתם דוכן מזון טעים ומהנה לאירוע שלכם? כיפלנד מגישים לכם באהבה שלל דוכני מזון מעולים. אחד המבוקשים שבהם יגיש לכם ולאורחים פלאפלים פריכים, בפיתות טריות. יאמי!

Leave A Reply