תשכחו מהימים בהם בני ה-13 היו חוגגים את בר המצווה באולם שמחות, עם מאות אורחים וחתיכת הפקה, וילדות בת המצווה היו מסתפקות במסעדה מזרחית עם ההורים והדודים. חגיגות בת המצווה מודל 2019 גדולות ושמחות כמעט כמו אלו של הבנים, ואתם, ההורים, נדרשים להשקיע יצירתיות ומחשבה. אז כדי שלא תתאמצו יותר מדי, ארגנו עבורכם כמה רעיונות למסיבת בת מצווה בלתי נשכחת.

קונספט מנצח

גולת הכותרת של אירועי בת המצווה טמונה בבחירת קונספט מוביל לאירוע. רשימת האפשרויות ארוכה, ותואמת את עולם העניין של בנות ישראל בגיל זה. כמובן שמומלץ מאוד להתייעץ עם בתכם בעניין לפני קבלת ההחלטה, ולא פחות חשוב לכלול כמה שיותר אלמנטים תחת אותו הקונספט: עיצוב, שולחנות, מוסיקה, הפעלות ועוד. הנה כמה קונספטים אהובים במיוחד:

  • נסיכות- קונספט פופולארי ואהוב מאוד כבר עשרות רבות של שנים.
  • משחקים אתגריים ומשחקי מחשבה – מתאים בעיקר לחגיגות הנעשות בטבע, ביערות, בחוף הים ובמקומות פתוחים נוספים. המרוץ למיליון, מצא את המטמון, הישרדות ועוד…
  • סדנת מוסיקה, תיפוף וריקודים- בת מצווה קצבית ומקפיצה, עם סגנונות תיפוף מכל העולם – אפריקה, ברזיל ועוד.
  • סדנת יצירה ואמנות – חגיגה שתהפוך את כלת השמחה וחברותיה למומחיות בפיסול, ציור ויצירה.
  • תאטרון ומשחק – אם בתכם אוהבת לשחק, בחגיגת בת המצווה הזו היא הולכת ליהנות במיוחד! לחגיגה עצמה קודמים מספר מפגשים במהלכם מתכוננים ועושים חזרות לקראת התפקיד הגדול אותו היא תגלם ביום החגיגה שלה.

קונספטים מובילים נוספים: מערב פרוע, גיבורי על, אינסטגרם סטייל, בת מצווה בצבע (ורוד, זהב…), בת מצווה מסיבת פול מון ועוד.

מיקום מנצח

השלב השני בדרך לחגיגה מוצלחת הוא בחירה מוצלחת של מיקום. זה לא רק המיקום הגאוגרפי, כמובן, אלא בעיקר הבחירה בגן / אולם אירועים, כזה שיתאים מבחינת הגודל (הקפידו לא לבחור מקום גדול מדי בשביל מעט מדי אורחים), הרוח העיצובית שבו, וכמה הוא מייצר אווירה שמחה.

אוכל מנצח

להורים רבים יש נטייה מעט לזלזל בחשיבות נושא האוכל במסיבת בת המצווה של בתם. המחשבה שכל מנה בסיסית ופשוטה יכולה לספק את טעמן של הילדות, שגויה מיסודה ועלולה לגרום לאורחים רבים לסיים את האירוע רעבים. לכן, חשוב לבחור בחברת קייטרינג המציעה תפריט מגוון ועשיר, המתאים לקטנים ולגדולים גם יחד, ונותן מענה גם לאורחים הצמחונים ושומרי הכשרות.

תוספות מנצחות

בחגיגות בת מצווה רבות, דווקא התוספות המיוחדות הן אלו שעושות את ההבדל. על אילו אטרקציות לבת מצווה אנחנו מדברים? ובכן, הרשימה כוללת תאי צילום ממוחשבים, בהם תוכלנה הבנות הצעירות להתקשט באביזרים משעשעים וליהנות ממזכרת משעשעת; מתקנים מתנפחים להשכרה, המגיעים בשלל עיצובי-קונספט וגדלים, ומכניסים כיף קופצני אמיתי לכל אירוע; עמדות מולטימדיה ומשחק (כי מי אמר שרק הבנים מכורים למשחקי המחשב); שולחנות משחק לרבות פינג פונג, הוקי אוויר, כדורגל ועוד.

מזל טוב ושיהיה בהנאה!

קונספט מנצח
קונספט מנצח

Leave A Reply