אירוע שבו המלצרים מגישים את כל המנות לשולחן הוא כבר פסה. כיום, הרבה יותר מקובל לשלב באירוע מינים שונים של דוכני מזון נחשקים. אחד הדוכנים הכי אהובים, הכי מבוקשים והכי רצויים הוא זה אשר מנפק פיצות טעימות, טריות וחמות. ישר מהתנור! רוצים לדעת למה הוא כל כך מבוקש ולמה לבחור דווקא פיצות? קבל את כל הסיבות לבחור את הדוכן הנ"ל לאירוע שלכם.

הדוכן מתאים כנשנוש או כחלק מרכזי בארוחה

בעינינו (וכנראה גם תסכימו איתנו), סיבה מאוד מרכזית לבחור דוכן פיצה לאירועים היא זו: פיצה תמיד מתאימה. עבור מי שאוהב מאוד פיצה ומגיע לדוכן להתכבד, זו יכולה להיות ארוחה בפני עצמה. גם עבור מי שלא הגיע לאירוע רעב במיוחד, פיצה נתפסת כחטיף טעים ומבוקש. אז בין אם רעבים מאוד ובין אם לא כל כך, תמיד יש מקום לפיצה ביד.

הדוכן מתאים כנשנוש או כחלק מרכזי בארוחה
הדוכן מתאים כנשנוש או כחלק מרכזי בארוחה

הדוכן שגם ילדים אוהבים

סקרים אין ספור מגלים שפיצה שייכת לזן של מאכלים שאהובים ורצויים גם בעיני ילדים וגם בעיני מבוגרים. זוהי מנה רבגונית, שתתאים לאירועים מבר מצווה ועד חתונה. דוכן כזה יתאים לאירועי חברה והשקות, לאירועים משפחתיים ואחרים. כי מי לא אוהב פיצה חמה וטרייה? 

מתאים גם לאירועים יוקרתיים או אקזוטיים 

פיצה היא אחד מסוגי המאכלים הכי אהובים בישראל. יחד עם זאת, היא יכולה להשתלב נהדר לא רק באירוע בעל נופך עממי.  פיצה בלבוש מתאים, עם התוספות המתאימות, תשתלב נהדר גם באירועים יוקרתיים או אקזוטיים. בפרט כאשר את הדוכן שבו טאבון מקצועי מפעילים אנשים נמרצים, בעלי ניסיון ותודעת שירות.

קבלת פנים איטלקית אמיתית

היופי של הפיצה זה לא רק המראה העגול והעסיסי שלה. היופי הוא גם בריח הניחוח הנעים שממלא את האירוע. לא כבד כמו ריח של טיגון ולא מעיק כמו חלק מסוגי התבלינים החריפים (שלא כולם אוהבים). עם הריח מעורר התיאבון אפשר ונעים לקבל את פני המוזמנים לאירוע. דוכני פיצות אפשר למקם בכניסה לאירוע, כאטרקציה לאירוע שהינה מלהיבה מאוד או לצד דוכנים אחרים, כמעין בופה מלהיב. אז אם רציתם להעניק לאורחים קבלת פנים איטלקית אמיתית, של פיצות עם כל התוספות, זהו הפתרון המושלם.

ברוח ימים אלה, דוכן בריא הוא שווה ביותר 

כיום, המודעות לתפריט בריא חוצה גבולות. לא רק בבית הציבור רוצה לאכול נכון, גם טעים אך בעיקר בריא. עוד ועוד אירועים מבקשים להציע כיבוד שישלב את שני הערכים החשובים. פיצה, ללא ספק, מהווה אוכל בריאות במלוא מובן המילה. עם גבינה נימוחה, עם שלל תוספות וירקות הכי טריים, גם חובבי הבריאות הנלהבים יוצאים מרוצים. חיפשתם דוכן מזון מלהיב, שמתופעל במקצועיות ובחדווה? כיפלנד יגישו גם באירוע שלכם פיצות, בדוכן מלהיב עם טאבון מקצועי. שלל תוספות ומצב רוח מרומם!

Leave A Reply