דוכן פלאפל לאירועים – הכי ישראלי שיש!

פלאפל בפיתה, כדורי פלאפל קראנצ'ים, ירקות קצוצים, כרוב כבוש, עמבה וטחינה – אין ישראלי שלא אוהב את השילוב המדהים הזה בתוך פיתה חמה וטרייה. או יותר נכון, פיתה וחצי!

החלטנו להביא את הרחוב עד אליכם, ולהקים באירוע שלכם  דוכן פלאפל אמיתי, הכי ישראלי שיש, כמו שרק אנחנו יודעים להכין, בליווי סלט ירקות קצוץ, טחינה וכל התוספות המוכרות והאהובות.

דוכן פלאפל שלנו כולל: פיתה חמה וטרייה, כדורי פלאפל מתערובת איכותית, סלט ירקות טרי קצוץ, חמוצים בעבודת בית, כרוב כבוש, וכמובן – טחינה ועמבה!

הקמה ותפעול של הדוכן פלאפל תעשה ע"י אנשי הצוות המיומנים שלנו, שידאגו לפנק את האורחים שלכם.

קבל הצעת מחיר

מה כולל דוכן פלאפל לאירועים?

  • תערובת פלאפל איכותית הנעשית ביום האירוע.
  • צ'יפסר לטיגון כדורי פלאפל.
  • דוכן פלאפל נקי ומעוצב.
  • כלים חד"פ להגשה.
  • אנשי צוות מקצועי להקמה ותפעול.

תוספות לדוכן פלאפל:

  • ניתן להוסיף צ'יפס בתוספת תשלום בתיאום מראש.

כמובן שנשמח לעזור ולייעץ בכל שאלה: 03-6418228

תוכלו למצוא עוד מגוון נוסף של דוכני מזון לאירועים.

 

דוכן פלאפל ישראלי קלאסי לכל אירוע

דוכן פלאפל לאירועים הייחודי של כיפלנד כולל את כדורי פלאפל הנודעים שלנו שנעשים מפרודוקטים טריים עם מתכון פלאפל ביתי מיוחד שכל אורח יאהב.

חומרי הגלם שלנו מבטיחים שכולם ימשיכו להגיע לעמדת פלאפל כדי ליהנות ממנת פלאפל חמה וטרייה שתהפוך כל אירוע לבלתי נשכח.

הודות לכדורי פלאפל הטעימים שמתחבאים בפיתה יחד עם תוספות נפלאות, דוכן פלאפל מתאים לאירועים מכל הסוגים, כולל חתונות, מסיבות יום הולדת של ילדים ומבוגרים כאחד, כנסים, אירועי חברה, ציוני דרך משמחים, וכל אירוע אחר מרובה משתתפים.

 

דוכן פלאפל לאירועים – הפכו כל אירוע לטעים במיוחד

דוכני פלאפל מתאימים לאירועים משלל סוגים הודות לייחוד של המאכל הלאומי האהוב הזה. פלאפל הוא אוכל טבעוני, כך שאם יש לכם אורחים טבעוניים או צמחוניים, הם ישמחו במיוחד לראות שיש דוכן פלאפל לאירועים באירוע שאתם מארגנים.

אם אתם מתכננים אירוע שכולו צמחוני או טבעוני, דוכני פלאפל יכולים להוות את האטרקציה המרכזית שתמשוך אנשים להרכיב לעצמם מנה טעימה ומשביעה. אם אתם מתכננים אירוע עם אוכל בשרי, דוכן פלאפל לאירועים יהווה תוספת מרעננת אפילו עבור חובבי הבשר הגדולים ביותר. את דוכני המזון הללו אתם יכולים להעמיד בתור דוכן אוכל מרכזי באירוע שלכם, או להשתמש בהם בתור תוספת לשאר המנות שאתם רוצים להגיש לאורחים שלכם.

הצוות המיומן שלנו יכין עבור כל אורח את מנת הפלאפל שלו בדיוק כפי שהוא אוהב אותה, כך שאף אחד לא יצטרך להמתין זמן רב כדי ליהנות ממנת פלאפל טרייה וטעימה.

פלאפל מהווה את אחד המאכלים האהובים ביותר בישראל כבר מספר דורות. עם דוכני פלאפל לאירועים, אתם יכולים להפתיע את כל האורחים שלכם בכל סוגי האירועים ולאפשר להם ליהנות ממנה חמה, טרייה, וטעימה מאין כמוה.

 

מוצרים קשורים