בכל אירוע משפחתי, על אחת כמה וכמה בחגיגות בר מצווה ובת מצווה, מקובל להציע אטרקציות ופעילויות מקוריות ומלהיבות לכלל המוזמנים והאורחים. אם אתם מפיקים בקרוב אירועי בר מצווה או בת מצווה ואתם מחפשים אטרקציות לאירועים – מאמר זה נועד עבורכם!

אטרקציות חמות ומדליקות לאירוע בר מצווה ובת מצווה

בר/דוכן מתוקים – אם אתם מחפשים אטרקציות לבר מצווה או לאירוע בת מצווה, כדאי לכם להזמין דרכנו בר מתוקים. הדוכן מעוצב באופן מדליק וניתן לבחור תפריט מתוקים עשיר ומגוון הכולל מבחר סוכריות גומי, מסטיקים בצורות ובצבעים שונים, שוקולדים איכותיים, וופל בלגי, מאפינס ועוד. בקיץ כדאי לבחור גם דוכן גלידות וקרטיבים.

שולחנות משחק – שולחנות משחק נחשבים לאטרקציה מדליקה ומגניבה לאירועי בר ובת מצווה, יש מגוון שולחנות כמו שולחן הוקי אוויר, כדורגל, טניס שולחן, קליעה למטרה, סנוקר ועוד.

מתנפחי ענק – מתקנים מתנפחים עצומים בגודלם המוסיפים הרבה צבע ועניין לאירוע. אם מפיקים אירועי בר ובת מצווה ליד בריכה או מקור מים ניתן לבחור מתקנים רטובים. ניתן לתפעל את המתנפחים לבד כדי לחסוך עלויות, ומקבלים הדרכה קצרה בעסק איך להקים ולתפעל את המתקן בזמן האירוע.

שולחנות משחק
שולחנות משחק

דוכני מזון – דוכני מזון משדרגים את האירוע ומאפשרים לילדים ולמבוגרים ליהנות מאוכל טעים ואיכותי. כדאי לבחור כמה דוכני מזון כדי להציע חוויה קולינרית מדהימה ומרגשת, וניתן לשלב בין דוכן פיצות, עגלת ממתקים, דוכן שווארמה וכו'.

תא צילום לאירועים – הילדים ובני הנוער של היום הפכו כולם לכוכבי רשת, הם מבלים באינסטגרם ובטיק טוק, מצלמים ללא הפסקה צילומי סלפי וסרטונים מדליקים. לכן, אין כמו תא צילום לאירועי בר ובת מצווה, זו אטרקציה מדליקה ואהובה המשדרגת את החוויה וההנאה מהאירוע.

עמדת מציאות מדומה – ללא ספק, עמדת מציאות מדומה זו אחת האטרקציות המדליקות ביותר לאירוע בר/בת מצווה. העמדה כוללת משקפי מציאות מדומה של חברות מקצועיות ומובילות כמו סוני ואוקולוס. הילדים אוהבים את האטרקציה וכולם ממתינים בתור כדי לחוות את החוויה המקורית והמלהיבה.

עמדות מולטימדיה – הילדים ובני הנוער כיום אוהבים לשחק במשחקי וידאו מתקדמים, לכן כדאי להציע עמדות מולטימדיה מדליקות במסיבות בר/בת מצווה. לאירוע בת מצווה אפשר לבחור עמדת ג'אסט דאנס.

סימולטור – אטרקציה שכל הילדים אוהבים, יש סימולטור של סקייטבורד, מרוץ מכוניות ועוד.

מראת סלפי – אטרקציה המתאימה במיוחד לאירועי בר מצווה ובת מצווה, הילדים יכולים להצטלם עם המראה המתקדמת טכנולוגית ולשתף את הצילומים המגניבים ברשתות החברתיות. לצד המראה יש ארגז עם אביזרים ותחפושות כדי לאפשר לילדים להצטלם בצורה מקורית ומשעשעת.

מתחם לונה פארק – אטרקציה מדליקה שמשדרגת את האירוע שלכם. החברה בונה מתחם לונה פארק ססגוני עם שלל דוכנים, והילדים עוברים בין הדוכנים ומתחרים זה בזה, זוכים בפרסים מגניבים ונהנים מחוויה מקורית וייחודית. זהו קונספט חדש להפקת אירוע בר ובת מצווה.