אין ספק שאחד מהדברים הכי משמחים וכיפים בחיים זה קיום או השתתפות באירועים. אירועים משפחתיים כמו בר מצווה או בת מצווה, יום הולדת עגול, אירועי ברית או בריתה או אירועים עסקיים כמו השקה של מוצר או שירות חדש, ערבי גיבוש לחברה, אירועים ללקוחות ועוד. כל אירוע הוא כיף ומשמח, כל אירוע מותאם לקהל יעד אחר ולכן אטרקציות לאירועים הם דבר משתנה.

אטרקציות לאירועיםמה האפשרויות?

מכלול האטרקציות לאירועים שהתפתחו בשנים האחרונות הוא עצום ומאוד מגוון, אם פעם אטרקציות לזוגות שבחרו לחגוג ברית מילה לבנם היו מוגבלות ולרוב כללו מתנפחים לילדים ואולי הקרנה של סרטים ומצגות היום יש שפע של היצע ואפשרויות כמו למשל השכרה של שולחנות משחק, דוכני מזון שונים, ג'ימבורי ועוד. אם מקיימים אירוע בר מצוה יש אטרקציות של מציאות מדומה, מראת סלפי או עמדות מולטימדיה וכל מה שילדים בגילאים האלו אוהבים. היום כל אחד יכול להפוך את האירוע שלו לכל מה שהוא חלם עליו מאז ומתמיד, לאירוע בלתי נשכח.

האם יש הבדלים בין אטרקציות לאירועים פרטיים ועסקיים?

במרבית המקרים יש הבדלים בין אירועים פרטיים לאירועים עסקיים משום שלרוב מדובר על קהל שונה, בגילאים שונים ואופי האירוע הוא שונה. יש הבדל בין אירוע של חברה בו משיקים מוצר חדש המיועד לקהל בגילאי 40 ומעלה, אירוע בו קהל המוזמנים לרוב יהיה בגילאים בוגרים לבין אירוע ברית בו יש תמהיל אנשים וגילאים אז יש צורך במתן מענה שונה לקבוצות הגיל השונות כי לרוב יהיו גם מבוגרים וגם ילדים. אירוע עסקי המיועד ללקוחות של חברה כמו חברת הייטק כלשהי יכלול בתוכו פעמים רבות נאומים שונים, מצגות בעוד שאירוע עסקי של חברה בתחום של ציוד לתינוקות ופעוטות קהל היעד הוא צעירים עם תינוקות וילדים צעירים אז יהיו אטרקציות מתאימות ג'ימבורי, מתנפחים וכדומה.

אטרקציות לכל המשפחה

כאשר מדברים על אטרקציות לאירועים מדברים למעשה על כל מיני הפעלות המיועדות בעיקר לילדים, מתבגרים וצעירים כמו למשל משחקי מולטימדיה, שולחנות משחק, מתנפחים וכדומה, אלו אטרקציות המיועדות לאירועים בהם יש פעמים רבות ילדים ופעוטות ובכדי לאפשר להם ליהנות מהאירוע שוכרים עבורם כל מיני דברים שהם אוהבים. אטרקציות למשפחות וזוגות מדברות על פעילויות שונות המתאימות לקבוצות או זוגות אשר מטרתן גם כן לעשות כיף וליהנות, חלקן אטרקציות של טבע ובחוץ כמו ג'יפים, סוסים וחלקן פעילויות של סדנאות בתחומים שונים כמו למשל אטרקציות לזוג אשר נוסע לסוף שבוע זוגי ורומנטי אשר לרוב לא יחפש אטרקציות של ג'ימבורי, משחקי שולחן וכדומה אלא דברים שיתאימו יותר לאופי הנסיעה כמו סיור ביקב.

למה כדאי לשכור אטרקציות לאירועים?

כאשר מזמינים אורחים לאירוע אחד מהדברים שעומד לנגד עיניו של בעל השמחה זה שיהיה להם כיף. אז נכון שאוכל זה חשוב אך לא פחות חשוב זה מה שקורה מסביב. אין ספק שבני נוער פחות בקטע של קולינריה וכאשר הם באים לחגיגת בר מצוה של חבר לכיתה הם מעדיפים משחקים והפעלות יותר מאשר לאכול ולראות מצגות, כאשר חוגגים לידה של ילד פעמים רבות לבני משפחה וחברים כבר יש ילדים ואין ספק שאם שמים להם מתקנים מתנפחים ומתחם ג'ימבורי גם הילדים וגם ההורים ייהנו מאוד ויזכרו את האירוע כחוויה טובה ביותר. אם אתם עושים אירוע חברה ומזג האויר נעים, אין ספק שפינת ישיבה מפנקת בחצר תוסיף רבות לחוויית האורחים.

אטרקציות לאירועים - מה האפשרויות?
אטרקציות לאירועים – מה האפשרויות?