ישראלים אוהבים מאוד להשתתף באירועים משפחתיים ועסקיים, הם נהנים מגיבוש חברתי באירועים השונים ומבילוי משותף ומהנה. כדי לשדרג את האירוע שאתם מפיקים כדאי לבחור היטב אטרקציות מקוריות וייחודיות לאירועים. במאמר זה נציג בפניכם כמה אטרקציות לאירועים וכך תוכלו גם אתם להפתיע את המוזמנים וליהנות מאירוע קסום ומרגש עליו האורחים משוחחים זמן רב.

האטרקציות החמות והמדליקות ביותר לאירועים

הצלחת האירוע שלכם תלויה בגורמים רבים, למשל בחירה נכונה של מקום האירוע, איכות האוכל, רמת השירות של צוות המלצרים וחברת הקייטרינג, תפאורה, עיצוב שולחנות וכמובן גם בחירה נכונה של האטרקציות. כדי להימנע מעוד אירוע רגיל עם אטרקציות שכולם מכירים, כדוגמת צילום מגנטים, קיר גרפיטי ועמדת מולטימדיה, כדאי לבחור אטרקציות חמות וייחודיות, בהתאמה למאפייני ולמטרת האירוע, מיקום, מזג אוויר וגיל המשתתפים.

בין האטרקציות החמות שכדאי לכם לבחור לאירוע ההולך ומתקרב ניתן למצוא מתנפחי ענק בעיצובים מרהיבים ומקוריים המתאימים לכל הגילים, לא רק לילדים קטנים, דוכני מזון מעוצבים עם צוות מיומן המתפעל את הדוכן, שולחנות משחק המבטיחים עניין רב ותעסוקה לכל האורחים ועוד.

מתקני מתנפחים

כדי לשדרג את האירוע שלכם כדאי לכם להזמין דרכנו מתנפחים להשכרה. אנו מציעים מגוון עצום של מתקני מתנפחים המיועדים לגילים שונים, כולל מתנפחי מים המתאימים למסיבות בריכה ולאירועים המתקיימים בחוץ, תחת כיפת השמיים ובמזג אוויר נוח וחם.

מתקני המתנפחים מוסיפים הרבה צבע לכל אירוע משפחתי או עסקי, בין היתר הם מתאימים לאירועי בר ובת מצווה, למסיבות יום הולדת, לחתונות, לימי כיף לעובדי החברה ועוד.

יש מגוון עצום של מתקני מתנפחים, כולל מתקנים המתאימים גם לחללים סגורים ומקורים. בנוסף, יש מתנפחי ענק המאפשרים לכמות גדולה של ילדים ו/או מבוגרים להשתמש בהם במקביל. בין המתנפחים להשכרה החמים ביותר ניתן למצוא מתקנים כגון: טירת החלומות, בית השעשועים, ספארי, ג'ונגל, קנדילנד, פיראטים ועוד.

דוכני מזון מדליקים בעיצוב מקורי

הצלחת האירוע תלויה גם באוכל המוגש לאורחים, וכדי לשדרג את האירוע שלכם כדאי להזמין אטרקציה חמה ומדליקה כמו דוכני מזון מעוצבים. יש מגוון רחב של דוכני אוכל ומזון, הדוכנים הכי טרנדיים והפופולריים הם: דוכן שווארמה, פלאפל, המבורגרים, פיצות ומאפים, הוט דוג, וופל בלגי, קרפ צרפתי, שייקים, צ'ורוס וכמובן דוכני גלידות, קרטיבים וארטיקים.

דוכני אוכל לאירועים הם אטרקציה חמה שכולם אוהבים, כל הדוכנים מעוצבים ויש צוות מיומן ובעל תודעת שירות גבוהה המפעיל את הדוכן ומספק חוויה ייחודית למוזמנים.

שולחנות משחק

בזמן האירוע האורחים יכולים לשחק וליהנות מתחרויות ומפעילויות מדליקות שונות. כדי לשדרג את האירוע הבא שאתם מפיקים כדאי להזמין גם שולחנות משחק. יש מגוון סוגים כמו שולחנות קזינו המתאימים בעיקר לאירועים המיועדים למבוגרים, שולחנות כדורגל, ביליארד, הוקי אוויר, סנוקר, קליעה למטרה, טניס שולחן ועוד.