למאות אלפי הילדים בישראל שנולדו בחודשי הקיץ מגיע פינוק מיוחד. ככה זה שבכל שנה מתקיימת חגיגת יום ההולדת שלהם בזמן שכולם בחופש וחלק מהחברים נופשים בחו"ל. אם גם אתם הורים לילד שכזה, ומתחשק לכם לפנק אותו כמו שצריך, יש לנו שלוש מילים בשבילכם: מתנפחים לימי הולדת.

כרטיס הביקור של מתנפחים ליום הולדת:

תכירו את הלהיט הכי מרענן וקופצני במסיבות יום ההולדת של הקיץ. ילדים אוהבים מים וכשבחוץ הטמפרטורות נושקות ל-40 מעלות, אי אפשר להאשים אותם. אז זה הזמן לשלב בין מתקן מתנפח למים קרירים ולהעניק לילדכם אטרקציה ליום הולדת מהסרטים. קיימים מגוון מתקנים מתנפחים להשכרה, החל מגיל שנתיים ועד גיל המצוות ואילך. ברשימת המתנפחים המשולבים עם מים ניתן למצוא מגלשות מים בגבהים שונים, מגלשות הוריקן, מגלשת קמיקאזה, מים דגים / דולפין, מגלשת אקסטרים, מגלשה דו מסלולית ועוד. בין המתנפחים האהובים ביותר על הילדים שאינם באים במגע עם מים נציין את טירת החלומות, ג'ונגל הקופים, מערת הפילים, מיטת צעצועים, מתחם הג'ירפה, מתנפח הנסיכות, ספינת הפיראטים, מתנפחים אתגריים למיניהם ועוד שלל מתנפחים מעוצבים ומגניבים שהילד שלכם יעוף עליהם!

עצות מועילות להשכרת מתנפחים לימי הולדת

השכרת מתנפחים למים אינה עניין סבוך במיוחד. יחד עם זאת, חשוב לשים לב למספר עניינים קטנים:

  • התאמה של המתנפח – ראשית, התאמת המתקנים לגיל ולגובה של חתן השמחה וחבריו. גם אם הוא נורא רוצה את המתקן שמיועד לבני 5 ומעלה למרות שטרם מלאו לו 3, התעקשו. זה עניין של בטיחות.
  • הילד הוא חלק מההחלטה – הדבר השני אותו חשוב לקחת בחשבון הוא השיתוף של הילד בכל החלטה הנוגעת בו. שתפו את ילדכם בבחירה. אל תחליטו בשבילו. גם אם נראה לכם שהוא יאהב את הכול, אתם עלולים לגלות בדרך הקשה שלא ממש.
  • בטיחות מעל הכל – ודאו כי מדובר במתקן בטיחותי, פשוט להרכבה וניפוח, שמתאים בגודלו לסביבה בו הוא עתיד להיות ממוקם (אל תשכחו להשאיר מספיק מקום מסביב לתנועה). נמליץ בחום להשגיח על הילדים (לפחות עד גיל 5-6) בזמן הפעילות. אמנם מתנפחים להשכרה הינם בטוחים, אך תאונות עלולות להתרחש.

הישמעו להוראות ההפעלה והמשחק, במיוחד בכל הקשור לשימוש יחפים ולכמות הילדים היכולים לשהות על המתקן בו זמנית. מוטב להציב את המתקן במקום מוצל עד כמה שניתן.

טווחי מחיר אטרקטיביים במיוחד

מחירי מתנפחים ליום הולדת מתחילים מ-200 ₪ בלבד עבור מתנפחים פשוטים המתאימים לגילאים הנמוכים ועד 900 ₪ לדגמים המתקדמים, הגדולים והמורכבים באמת. מתנפחי המים עולים בין 400 ל-900 ₪ לפרק זמן של מספר שעות. ניתן לאסוף את המתקנים המתנפחים באמצעות הרכב הפרטי שלכם (מרביתם נכנסים לכל רכב בגודל סטנדרטי), ולחסוך עלויות נוספות. אז מה השאלה? ילד הקיץ שלכם כבר לא יכול לחכות…מזל טוב!

מתקנים מתנפחים לימי הולדת – לחגוג את הקיץ בגדול!

כרטיס הביקור של מתנפחים ליום הולדת
כרטיס הביקור של מתנפחים ליום הולדת

Leave A Reply