יום הולדת יכול להיות מהנה ומוצלח, גם אם הכיבוד לא יהיה מושתת רק על דברי מתיקה למיניהם. כיום, כשהמודעות לחשיבותו של מזון בריא היא כה גבוהה, יותר ויותר הורים, תרים אחר דרכים ורעיונות אשר ייעודם להגיש לאורחים, כיבוד שמצד אחד הוא גם טעים וכיפי ומצד שני גם טומן בחובו ערכים תזונתיים ובריאותיים. החדשות הטובות הן שבהתאם לביקוש, כך גם ההיצע, וכיום ניתן למצוא מגון רחב של מאכלים בריאים, אשר מתאפיינים בנראות מרשימה, ובטעמים מוצלחים – כל מה שצריך לעשות, זה רק להבין איזה כיבוד אתם מעוניינים להגיש, להכיר את האפשרויות השונות אשר מוצעות לכם ובסופו של דבר לבחור את הכיבוד המתאים.

מהן האפשרויות המוצעות?

הם מתוקים, הם צבעוניים, והם אהובים גם על ילדים צעירים – הכוונה היא כמובן לאותם מגשי פירות העונה. מגשי פירות יכולים להוות כאטרקציה ביום הולדת, בכוחם גם להפוך את השולחנות לצבעוניים ושמחים יותר, וכמובן, פירות הינם מתוקים וטעימים. אפשרות נוספות לכיבוד בריא לימי הולדת היא כריכים – כולם אוהבים כריכים, וקיימת אפשרות להכין כריכים מושקעים עם מילויים שונים, כך שאף אחד לא יוכל לעמוד בפניהם. אפשרות נוספת היא להזמין דוכני מזון לאירועים – דוכני המזון יכולים להציע מגוון רחב של מאכלים: בשרים על האש, סושי, תפוח אדמה עם תוספות, תירס, קינוחים כמו בר מתוקים  ומאכלים רבים נוספים – כאשר חלק גדול מהם טומן בחובו ערכים תזונתיים רבים. כמובן, שמעבר למאכלים המגוונים המוצעים, דוכני מזון נחשבים לאטרקציה לכל דבר ועניין, כך שזה יכול להוות כשיקול נוסף בעת חיפוש אחר כיבוד לאירועים.

מהן האפשרויות המוצעות?
מהן האפשרויות המוצעות?

פרמטרים אשר ישפיעו על הבחירה

בעת בחירת כיבוד ליום הולדת, קיימים מספר פרמטרים אשר בכוחם להשפיע בסופו של דבר על הבחירה ובין היתר:

גיל המוזמנים – כיבוד המיועד עבור ילדים צעירים, יהיה שונה בדרך כלל מאשר כיבוד עבור מבוגרים – גם במקרים בהם הדגש יהיה על כיבוד הטומן בחובו ערכים בריאותיים.

תקציב – נושא התקציב ישפיע במידה רבה על ההחלטות לגבי הכיבוד. כאן, חשוב לציין שגם את התקציב המיועד עבור הכיבוד הוא לא גבוה, ניתן עם קצת יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא, להציע לאורחים כיבוד מגוון, בריא וטעים.

קונספט – אם החלטתם לערוך מסיבת יום הולדת עם קונספט מסוים, לדוגמא, יום הולדת ים תיכונית, או יום הולדת ברוח המזרח הרחוק, בדרך כלל גם בחירת הכיבוד תושפע משמעותית מאותו קונספט בו בחרתם.

טעם אישי – לכל אחד מאתנו יש את ההעדפות הקולינאריות והטעם האישי שלו, וכמובן שאי אפשר להתעלם מהפרטים הללו בעת בחירת כיבוד ליום הולדת.

עם יצירתיות, חשיבה מחוץ לקופסא והרבה רצון וכוונה, תוכלו לאפשר למוזמנים למסיבת יום ההולדת שלכם (או של ילדיכם), ליהנות מכיבוד שהוא גם טעים, גם מגוון, גם צבעוני וכאמור, גם בריא.

Leave A Reply