שלום לכם, הורים יקרים! נרגשים לקראת חגיגת בר המצווה של ילדכם? אפשר להבין. מדובר ביום חג של ממש עבורם שבין רגע יהפוך אותם מנערים צעירים לאנשים בוגרים (על כל המשתמע מכך). רגע לפני שמועד האירוע מגיע, תגלו שאם עבורכם הדברים החשובים ביותר במסיבה הם מקום טוב ואוכל מצוין, הרי שהצעירים חושבים קודם כל במונחים של כיף ותעסוקה. וזה בדיוק הזמן להבין מה טוב עבור הילד שלכם – הופעת אורח, שולחנות משחק, פעילות תחרותית, ספורט, יצירה או שפע אפשרויות אחרות. שנחשוב על זה ביחד?

הילדים של היום לא מוותרים על שולחנות משחק!

ובכן, יש לנו כבוד והערכה לכל אפשרות שתוביל את ילדיכם לחיוך, הנאה ועניין. אבל ככאלו שמחוברים לילדים שנים ארוכות, נגלה לכם שבחגיגות בר המצווה של השנים האחרונות, השליטה הבלעדית נמצאת בתחום של שולחנות משחק, ולא-פחות פופולאריים – עמדות מולטימדיה. בנים ובנות, מכל קצוות הארץ, התאהבו בקונספט המשלב בהרמוניה נפלאה בין טכנולוגיה, תחרותיות והמון המון כיף.

מהם שולחנות המשחק האטרקטיביים ביותר?

הדור של ההורים של ימינו עוד זוכר את שולחן הכדורגל הישן והטוב, שעדיין משמש ומלהיב את הצעירים של היום. אלא שכיום הצטרפו אליו 'חברים' חדשים:

  • שולחן ההוקי אוויר – שולחן זה הוא ככל הנראה, מלך השולחנות של נערי בר המצווה. כאן מדובר על שולחן המופעל על ידי אוויר הזורם בשטחו ואשר מכיל שני שערים, דיסקית משחק ושני כלי אחיזה. המטרה העיקרית בשולחן זה היא להבקיע כמה שיותר שערים לשער היריב.
  • שולחן הביליארד / סנוקר – בשולחנות אלו צעירים רבים כבר הספיקו להכיר ולהתאהב, על אף גילם הצעיר. משחק בשולחן זה משפר שלל יכולות טכניות, יציבה, קורדינציה ועוד.
  • שולחן טניס שולחן (פינג פונג) – שולחן שאהוב על ילדות וילדים רבים כבר מגילאים צעירים במיוחד, ונחשב ללהיט של ממש בחגיגות בר המצווה; ואפשר גם להחשיב את מתקן הכדורסל האהוב תחת קטגוריית שולחנות משחק.
  • מולטימדיה – בתחום עמדות המולטימדיה, בולטים מעל כולם משחקי הספורט (כדורגל, כדורסל, כדורעף, אולימפיאדה, אגרוף ועוד), משחקי המשימות (שפע של משחקים מאתגרים ומהנים) וכמובן, לצערנו, גם משחקי הקרבות, שחלקם כוללים מראות בעלי אופי אלים.

זמן להשכיר!

באופן גורף ואם הדבר מתאפשר, נמליץ לראות את המוצרים אותם אתם שוכרים במו עיניכם. הסיבה לכך היא שקיימים מספר רב של דגמים, השונים זה מזה באיכות, בגודל, בעיצוב וכדומה. חשוב גם להתייעץ עם ילדכם לפני מעמד ההשכרה לגבי העדפותיו – אילו שולחנות משחק ועמדות מולטימדיה הוא מעדיף? אילו גרסאות של שולחנות אהובים עליו (יש, למשל, הוקי אוויר ל-3 משתתפים יחד, פינג פונג לארבעה)? וכו'. מבחינתכם, בדקו שהמוצרים באיכות טובה, יציבים וחזקים, ולא בלויים, חלודים ונראים כמוטים ליפול. דבר חשוב נוסף אותו יש לזכור הוא ששולחנות המשחק הם חלק מרכזי בחגיגה, אך לא יכולים לתפקד רק בזכות עצמם. צרו פעילויות נוספות לילדכם ולחבריו, ותיהנו מאירוע שכל בית הספר ידבר עליו. בהצלחה!

הילדים של היום לא מוותרים על שולחנות משחק!
הילדים של היום לא מוותרים על שולחנות משחק!

Leave A Reply